Kirjoittaja Aihe: Huulirasvat ja -voiteet  (Luettu 406123 kertaa)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
Vs: Huulirasvat ja -voiteet
« Vastaus #525 : 20.02.08 - klo:22:32 »
^ Ei valitettavasti vaan eBaysta.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

murunen

• Vieras
« Vastaus #526 : 20.02.08 - klo:23:25 »
Pakko kyllä sanoa, että paras kokeilemani huulirasva on The Body Shopin kaakaohuulivoide. Mulla oli alkuviikosta huulet tosi rohtuneet. Ei auttanut Eucerinin Lip Repair, ei Dr. Hauschkan huulirasva eikä edes Bepanthen, mutta heti kun laitoin kaakaorasvaa, niin johan alkoivat huulet parantua! :) Pehmentää ja kosteuttaa huulia aivan ihanasti. Ja tuoksu on myös mukava. Burt's Beesin huulirasva on toiseksi parasta tavaraa, mitä olen kokeillut. BB:n ehdoton plussa on sen riittoisuus. Tuo kaakaopuikko tuntuu ainakin kuluvan ihan liian nopeasti loppuun.

Poissa ansq

• Hiushörhö
« Vastaus #527 : 21.02.08 - klo:09:59 »
bebanthen on ehdottomasti paras rohtuneille huulille!! se on pelastanu mun päivät tässä viime aikoina.. ::)

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #528 : 21.02.08 - klo:21:12 »
Kokeilin karitevoidetta huulivoiteena, ja sehän toimii yllättävän hyvin!  :o Tuoksu ei ole kovin miellyttävä, mutta kosteutti huulet sen verran hyvin, että aloin kaivata huulirasvaa vasta noin kahden tunnin päästä, mikä on todella harvinaista.  ::) Yleensä olen hieromassa huuliini jotain huulivoidetta vartin välein.
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Poissa marketta

• HAIRahtanut
  • I like turtles
« Vastaus #529 : 21.02.08 - klo:23:12 »
Mulla karitevoi ei jostain syystä auttanut kuiviin huuliin juurikaan. En ole sitä kokeillutkaan nyt kai pariin kuukauteen joten en muista mikä siinä tökki mutta ihan kuin se olisi saattanut jopa pahentaa huulien kuivuutta  :-X Karitevoiköntsä tulee varmaan sitten käytettyä hiuksiin.

Tällä hetkellä on käytössä Eucerinin Lip Repair, Oriflame lipSPA balm ja calypson tekemä huulirasva. Lip Repairista jää ihmeellinen lisma huulille ja tuntuu ettei se oikein imeydy kunnolla. Oriflamen lipSPA on ihanaa, kosteuttaa ja pehmeyttää ja on hyväntuoksuista. Miinusta tuossa on huono saatavuus ja huonohko riittoisuus.

Calypson tekemä huulirasva on ihanaa  :-* Mehiläisvahattomuutensa takia pehmenee melko lössöksi lämpimässä eli taskussa en tuota kuljeta, mutta huonelämpötilassa tuo on ihan kiinteää. Luulen, että tuossa mun huulille parasta on sen sisältämä kaakaovoi. Pitää itsekin joskus kokkailla huulirasvoja kun kaapissa lojuu kaakavoilaatta :)

Poissa Kotikisu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #530 : 25.02.08 - klo:00:58 »
Onkos noita Candy Kisses -huulirasvoja Suomessa jossain myynnissä?  :)

Mulla on täällä Juureksessa yksi avaamaton Candy Kisses (Clear Mint Chocolate) myynnissä, Myydään itselle sopimattomat tuotteet -ketjussa, sivulla 3. ;)

Ursula

• Vieras
« Vastaus #531 : 26.02.08 - klo:16:40 »
Mä en tykkää käyttää kovin tylsänmakuisia huulirasvoja, joten en ikinä osta mitään perinteistä Labelloa tai muuta samanlaista. Mun viimeisin löytö on The Body Shopin Cocoa Butter -huulirasva, jonka tuoksu on tosi ihana ja muutenkin tuntuu tosi kosteuttavalta huulirasvalta.

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #532 : 03.03.08 - klo:16:32 »
Taisin löytää itselleni sopivan huulirasvan :) Tän ketjun innoittamana hankin Mentholatum-huulirasvapuikon ja eka sana mikä tästä tulee mieleen on helpotus. Se tunne, kun laittaa ikävän kuiville ja aroille huulille tätä <3 tulee heti semmoinen ihanan helpottunut tunne.  Pehmentää tosi tehokkaasti korppuhuulet. Tykkään myös erityisen paljon viilentävästä tunteesta ja tuoksusta. Huulille jää miellyttävä huulirasvakerros, millaisesta pidän.

Tämä hakkaa mielestäni kevyesti punaisen Bepanthenin, Eucerinin Lip Repairin ja Nuxen Reve de Miel Honey Lip Balmin.

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #533 : 03.03.08 - klo:17:41 »
Miramen medilip on yllättävän hyvää! Kosteuttaa huulet hyvin, jättää sellaisen mukavan pehmeän pinnan, ja tuoksuukin ihanalle. Tämä viileä kihelmöintikin huulilla on vain positiivista.  :) Paras mirame-huulirasva jota olen kokeillut.
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Anniza

• Vieras
« Vastaus #534 : 04.03.08 - klo:14:57 »
Miramen medilip on yllättävän hyvää! Kosteuttaa huulet hyvin, jättää sellaisen mukavan pehmeän pinnan, ja tuoksuukin ihanalle. Tämä viileä kihelmöintikin huulilla on vain positiivista.  :) Paras mirame-huulirasva jota olen kokeillut.

Täysin samaa mieltä, paras markettihuulirasva ehdottomasti. (Ostin eilen taas uuden  :-*) Mitäs nuo Bepanthenit maksavat suunnilleen, kun ne olivat meidän apteekista loppuneet.   :-\

Melya

• Vieras
« Vastaus #535 : 04.03.08 - klo:15:15 »
TBS:n kaakaovoi on nyt mullakin ollut käytössä ja hyvin ajaa asiansa. Tuoksu kanssa ihan kiva, tosin kyllästyn siihen varmaan juuri sopivasti, kun purtilo loppuu. Favoran huulihoidetta kannatan silti yhä, ihan himpun verran, sillä pysyy huulet, vaikka millä pakkasella kunnossa.  ;D

malgranda

• Vieras
« Vastaus #536 : 30.03.08 - klo:13:30 »
Hmm. Haluaisin siihen Aids:in vastaiseen kampanjaan kuuluvan Guarana Huulivoin, mutta en eilen Body Shopissa niitä nähnyt.  :-\ Ehkä sinne ei vielä ollut tullut niitä, täytyy mennä myöhemmin katsastamaan uudelleen. Mukaan tarttui sen sijaan Kookos- huulivoi.  Tuoksu on ihana, tykkään tosi paljon kookosesta, mutta silti on kyllä pakko myöntää että Kaakao- huulivoi on omasta mielestäni kuitenkin tehokkaampi.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #537 : 30.03.08 - klo:14:04 »

Mä en oikeen tykkää tuosta..  :-\
Tämä on just sellanen että sitä tarttee laittaa ihan kamalasti aina, ja aluksi tuntuu ihan hyvältä, mutta jo hetken kuluttua täytyy lisätä tai huulet tuntuu kamalan kuivilta. Ennemminkin sanoisin kuivattavan huulia kuin kosteuttavan, kosteutettu tunne on vain hetken huulirasvan laitosta, ja muuttuu pian päinvastaiseksi.
3a F ii

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #538 : 30.03.08 - klo:14:11 »
^ Minäkään en ole koskaan Medilipistä tykännyt, olen aina vain ihmetellyt, että miksi sitä kehutaan. ;D Minusta se tosiaankin vain kuivatti, ei kosteuttanut yhtään. Muutenkaan en ole oikeastaan mistään Mirameista tykännyt, jotenkin ne ovat epäilyttäviä ja kuivattavia. Labello ja Blistex ovat minusta paljon parempia, jos markettikamasta puhutaan, mutta enpä minä niitäkään suuremmassa arvossa pidä.

malgranda, jostain lehdestä minäkin luin juuri tuosta Guarana huulivoista, ja sen pitäisi ilmestyä 27. maaliskuuta, eli eiköhän sitä rupea kohta löytymään. Ainahan kaikki tulee Suomeen vähän myöhässä. Rasia näytti lehdessä ihan herkulta, mutta minusta nuo TBS:n huulivoit ovat loppujen lopuksi kuivattavia, eivätkä niinkään kosteuttavia.

terv. kriitikko. ;D

Poissa annah0j

• HAIRahtanut
  • Mikä on lailallinen ja sanoo mulmul?
« Vastaus #539 : 30.03.08 - klo:16:19 »
Mulla on muuten aina tuosta Miramen Medilipistä revennyt suupielet. :-X Ylästeella sitä käytin monta putkiloa kun en tajunnut, että se teki vain pahaa. Sen jälkeen kun käytin yhden putkilon jotain muuta rasvaa, niin huulet parantuivat samantien. En kyllä enään haluaisi tuohon mömmöön koskea. Kerran joskus tarvitsin huulirasvaa ja kaverilla oli vain tuota, niin seuraavana päivänä taas suupielet oli auki.