Kirjoittaja Aihe: Huulirasvat ja -voiteet  (Luettu 412174 kertaa)

Valentine

• Vieras
Vs: Huulirasvat ja -voiteet
« Vastaus #540 : 30.03.08 - klo:17:06 »
Itse en pidä yhtään tuosta TBS:in cocoa /kookos huulivoiteesta, haju on kamalan tunkkainen ja se tarttuu kaikkialle ja haisee pitkälle. Kaverillani on tuota ja hän joi joskun cocis pullostani, lähdin sitten paikalta cocikseni kanssa muiden kavereideni luo ja he heti haistoivat kys. hajun cocispullostani, joka oli kädessäni... Juu oli aika kova pala cocis fanille, kun koko nautinto meni pilalle huulirasvan takia ::).

Tällä hetkellä itselläni käytössä Labellon Classic, joka ihan ok perus huulirasva ja Favoran huulihoide, jolta olisin toivonut kyllä hieman enemmän. Favoraa joutuu lisäämään koko ajan ja se on jotenkin liian nestemäistä. Lisäksi jos huulet ovat todella kuivat, ei tämän hoitotehot riitä. Molemmat huulirasvat alkaa olla jo lopussa, joten seuraavaksi täytyy taas lähteä metsästämään uutta huulirasvaa.

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #541 : 30.03.08 - klo:21:48 »
Pitää tulla ihan erikseen kehumaan A'kinin Sweet Blossom & Jojoba -huulirasvaa. Ihanan ohut, hyvin imeytyvä koostumus, joka kosteuttaa tehokkaasti ja korjaa repaleisia huulia säännöllisellä käytöllä. Mitään kehuttavaa makua tuossa ei ole (nami nami, maustamattomia öljyjä  :P ), mutta tuoksuaineena on mandariinin eteeristä öljyä. Ikävä vaan, että tämä on purkissa, eikä puikossa, joten lähinnä tulee laitettua yöksi. Jos jossain tähän törmäätte, suosittelen lämpimästi kokeilemaan.  :)
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

malgranda

• Vieras
« Vastaus #542 : 04.04.08 - klo:21:40 »
Nyt olen saanut Guarana- huulivoin hankittua. Paketti tosiaan on tosi söpö, sen takia sen lähinnä halusinkin (en toki ole materialisti). Haju on kanssa aika piristävä, mutta teho... En oikeen tiiä, ei ainakaan kovin rohtuneisiin huuliin mun mielestä auta.

Poissa Sylver

• HAIRahtanut
  • Kissojen ystävä
« Vastaus #543 : 05.04.08 - klo:13:53 »
Onko kukaan kokeillut Laveran huulivoiteita? ..kiinnostaisi..

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #544 : 09.04.08 - klo:13:57 »
Oli pakko ostaa Fantan Lipsmacker-huulirasva, mansikan makuisena. Tuoksuu ihanalle ja tuo kauniin, hitusen punertavan värin huulille. Tästä tulee mieleen joku mehujää.  :-* Tätä tulee kuitenkin helposti nieltyä, jolloin tuo mansikkainen maku alkaa maistumaan todella pahalle suussa.  :-X Mielestäni suhteellisen riittoisa ja kosteuttaa ihan kohtalaisesti. Takuuvarma hukkaostos jollekin jolla on oikein rohtuneet ja kuivat huulet.
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #545 : 10.04.08 - klo:00:03 »
^ Itsekin ostin ensimmäisen Lip Smacker huulirasvan, juuri samaisen mansikan makuisen. Tarkoituksena oli ostaa joku perushuulirasva, mutta yllätyin kun lähiruokakaupan valikoimasta löytyi mansikan ja perus Fantan makuiset Lip Smackerit. Olihan se pakko kokeilla, eihän tämä mikään hoitava taida olla mutta jännä tuoksu ja maku. Ainakin poikaystävä tykkää makeasta tuoksusta  :D. Olisi hauska kokeilla muitakin makuja, muttei taideta Suomessa myydä kovin monia makuja mitä katselin Lip Smackerin kotisivuilta. Root beer voisi olla mielenkiintoinen maku.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #546 : 10.04.08 - klo:12:07 »
^ Tämä on tosiaan melkein parempi huulikiillon kanssa, korostaa kivasti jo vähän punertavaa huulikiiltoa.  :D Hoitavuutta ei oikein ole. Meidänkin lähikaupassa oli vaan kaksi makua. Näitä lip smackereita löytyy ilmeisesti myös  huulikiiltoina.

http://www.amorosa.fi/component/page,shop.browse/category_id,59/option,com_virtuemart/Itemid,34/vmcchk,1/

Medilip toimii yhä, se on ihanan pehmeää ja melkein sulaa huulille.  :-* Ainoana miinuksena on siitä tulevat "vieroitusoireet", eli jos jää parina päivänä käyttämättä, huulet ovat rutikuivat ja suupielet aukeilevat. Toistaiseksi on kuitenkin ainoita kokeilemiani huulirasvoja, joka ei vaadi lisäämistä jatkuvasti.
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #547 : 10.04.08 - klo:18:05 »
Mulla ei ole vähään aikaan ollut mitään ongelmia huulten kanssa, kiitos Deborahin Hydracolor by Night -huulivoiteen. Aivan ihana tuote, jota laitan aina ennen nukkumaanmenoa paksun kerroksen huulille. Aamulla huulet ovat uskomattoman pehmeät ja sileät, todella hoidetun tuntuiset. Ja täytyy ihmetellä tuotteen riittoisuutta, vaikka laitan tätä joka ilta todella runsaasti, on yksi ja sama 10 ml:n putkilo kestänyt jo 8 kk. Ainut miinus tulee vähän tunkkaisesta tuoksusta, mutta siihenkin tottuu. Tätä täytyy kyllä ostaa lisää.
1b M ii

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #548 : 11.04.08 - klo:00:38 »

Kaverilla on Laveran vadelmantuoksuinen/värinen huulivoidepuikko. Periaatteessa on kuulemma ok, mutta lähinnä oon saanut kuulla valitusta siitä, ettei puikosta meinaa saada siitä mitään irti kun on huoneenlämpöisenäkin niin kovaa. Hurjan hyvä INCIhän noissa on, mutta ilmeisesti sisältävät kuitenkin suhteessa liikaa vahoja ja kaakaovoita.
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #549 : 11.04.08 - klo:10:39 »

Olen käyttänyt kaksi, toinen taisi olla valkohylsyinen sensitive jokin ja toinen aurinkosuojallinen, oranssi pakkaus. Ihan OK olivat, vaikka kroonista kuivuutta niillä ei selätettykään.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa SpicyApple

• HAIRahtanut
« Vastaus #550 : 11.04.08 - klo:11:05 »
Mä uskaltauduin ekaa kertaa tilaamaan My Lip Stuffin huulirasvoja. Olin ajatellut, etten tilaisi, kun aika negatiivisia kokemuksia niistä on tuntunut monilla olevan. Sadat makuvaihtoehdot saivat mut kuitenkin sortumaan.  :D Otin ekaan käyttöön Pecan Pie -maun, jossa on kyllä aivan mahtava pekaanipähkinän maku. Koostumus on hyvin öljyinen ja pehmeä, joten pieni sipaisu putkilosta riittää kosteuttamaan huulet eikä huulille jää mitään paksua kalvoa, joka pahimmassa tapauksessa hetken kuluttua kasaantuisi valkoisiksi kökkäreiksi suupieliin ja huulten reunoille (miramet ja vastaavat tekee välillä tätä, taitaa johtua siitä, että rasvaa on levitelty turhan runsaasti..). Huulipunaa voi halutessaan laittaa melko pian tän huulirasvan levittämisen jälkeen, kun taas mirameissa näin monesti ei voi tehdä, kun niistä jää se ihme kalvo huulille.

Makujen vuoksi näissä My Lip Stuffeissa lienee rutkalti niitä makuöljyjä, jotka varmaan hyvin tiiviissä käytössä voi aiheuttaa allergisia reaktioita yhdelle jos toiselle. Toivon nämä reaktiot välttäväni käyttämällä näitä vain pari sipaisua päivässä.  :)

Ja ainakaan näin kylmemmillä ilmoilla nämä ei sula taskuun. Kesästä en sitten tiedä. Jos ovat lämpimillä säillä melko käyttökelvottomia, kun koostumus kuulemma sulaa, niin haitanneeko tuo nyt aivan valtaisasti, kun tässä maassa kuitenkin noin 10 kuukautta vuodessa on lämpötila alle 10 astetta tätä nykyä...  ;)

Poissa Vivi

• Tukkaguru
« Vastaus #551 : 11.04.08 - klo:18:34 »
Kaverilla on Laveran vadelmantuoksuinen/värinen huulivoidepuikko. Periaatteessa on kuulemma ok, mutta lähinnä oon saanut kuulla valitusta siitä, ettei puikosta meinaa saada siitä mitään irti kun on huoneenlämpöisenäkin niin kovaa.
Mulla on tästä mansikka-versio. Alussa oli todella kovaa, mutta kun hiukan olin käyttänyt alkoi voidetta paremmin irtoamaan ja siitä saa kyllä ihan kunnon kerroksen huulille. Mun mielestä hyvä hinta-laatusuhde, ennemmin kuitenkin tuo sopii huulien suojaamiseen tai hieman kuivien huulten hoitoon. Kunnolla rohtuneille huulille joku muu rasva on varmaan parempi (esim. Weledan huulivoide on tosi hyvää tähän, mutta se on melko kallis, noin 8 euroa.) Haju on mun mielestä ihan kiva, melko aito mansikka. En tosin käytä tuota jatkuvasti. Hajusteetonkin vaihtoehto on, mutta silloin kun ostin nuo hajusteelliset oli tarjouksessa.

Oma väri takaisin.

Poissa Sylver

• HAIRahtanut
  • Kissojen ystävä
« Vastaus #552 : 11.04.08 - klo:21:49 »
Täytyy kokeilla tuota Laveraa. Se kuulostaa minusta ihan hyvältä sarjalta. Ja kun minulla ei ole mitkään kovin kuivat, niin tuo varmaan on sopiva koostumukseltaan :)

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #553 : 12.04.08 - klo:23:27 »
Minä taisin nyt löytää ihan HG-huulirasvan, vaikka tätä ennenkin on tosi hyviä ollut käytössä. HG-titteliin päätyy nyt kyllä kumminkin Berliinin Rossmannista ostettu Alterran Kamille Lippenpflege! :-* Muistaakseni incissä ei mitään muuta ollutkaan kuin erilaisia luonnonöljyjä, ja siltä tämä kyllä huulissa tuntuukin. Huulet imevät tämän ihan hetkessä ja ovat ihan mielettömän pehmeät. Jos olisin tämän tiennyt, olisin hamstrannut varmaan viisi backupia tälle.. ;D Nyt varmaan tyydyn rasittamaan tuon loppuessa jotain Saksassa asuvaa juuresta, varokaa vaan. ;)

Suosittelen ihan ehdottomasti ostamaan, jos satutte Saksassa käymään - ja tuokaa minullekin. ;D

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #554 : 19.04.08 - klo:03:47 »
Mun oli pakko ostaa Fanta Lip Smackereita, kun näin niitä Prismassa. Olen joskus kymmenen vuotta sitten käyttänyt Lip Smackereita, eivätkä ne silloin olleet mitään erityisen hyviä huulirasvoja ja sama pätee näköjään edelleen. Tuoksu on ihana ja voide levittyy huulille hyvin ja antaa kivan, hillityn kiillon. Herkullisesta tuoksusta huolimatta huulirasvojen maku on varsin tympeä ja hoitavuutta ei ole nimeksikään, päinvastoin mun huulet tuntuvat menevän vain huonompaan kuntoon, mitä enemmän näitä käyttää.
1b M ii