Kirjoittaja Aihe: Huulirasvat ja -voiteet  (Luettu 406149 kertaa)

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
Vs: Huulirasvat ja -voiteet
« Vastaus #555 : 20.04.08 - klo:00:03 »
Mulla ei ole koskaan ollut mitään selektiivisten sarjojen huulivoiteita tms. normimarketin kamoja kummempaa mutta sain tuossa erään tilauksen yhteydessä Neutrogenan huulirasvan tilaajalahjaksi ja olen todella tyytyväinen että sain! Talven jäljeltä huulet olleet todella huonossa kunnossa eikä näistä tehokkaista hoitajista, bepanhenista tai vaseliinista ole ollut kauheasti apuja mutta tuo on pitänyt huulet pehmeänä ja auttaa nopeasti, myös tuoksu on ok ja makukin siedettävä. Mitään sen kummoisempaa kiiltoa tai muutahan tuo ei anna mutta tarkoitukseensa toimii vallan mainiosti :-*
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #556 : 20.04.08 - klo:16:28 »
^Onko sulla se puikko vai tuubi?

Mä käytin viime kesänä sitä puikkomaista Neutrogenan huulirasvaa (spf 20) ja tykkäsin kovasti. Toimi hyvin huulimeikin allakin (blotattuna tietysti). Voisi kesäksi taas ostaa. Hintakin vaan jotain 4 e.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #557 : 21.04.08 - klo:23:04 »
^Tuo on tuubissa :) Puikkomainen olisi kans kätevä, voisinkin ostaa sellaisen jos sekin on kiva. Ja niin, tuokin toimii  erittäin  hyvin huulimeikin alla, jopa kunnon tuhdit mattapunat näyttää joltain mun huulissa, ja siihen ei vielä muut huulirasvat ole pystyneet mun kokeiluiden aikana. :)
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

Poissa Filippa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #558 : 22.04.08 - klo:09:42 »
Etsin luoumuhuulirasvaa ja löysin Pesosen Mehiläistarhojen valmistaman huulivoiteen. Huulirasva on miellyttävä huulilla ja tuoksuu raikkaan sitruksiselta. Huulirasvan ainesosat ovat: mehiläisvaha, viinirypäleensiemenöljy (luomu), kaakaovoi ja sitruunaöljy. Ei siis löydy mitään keinotekoisia aineita. Kannattaa kokeilla!

Poissa epe

• HAIRahtanut
« Vastaus #559 : 22.04.08 - klo:10:30 »
^kosteuttaako tuo kuinka hyvin?

Poissa Filippa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #560 : 22.04.08 - klo:10:59 »
Kyllä mielestäni hyvin kosteuttaa. En pidä normaaleista markettihuulirasvoista kuten Labellosta ym, koska jättävät sellaisen kalvon huulille, tuo Pesosen huulirasva ei jätä. Itse ostin sen muuten Ekokauppa Ruohonjuuresta ja hinta oli jotain 3-4 euroa, joten ei edes ole kallis. Ja jos ajattelee, kuinka paljon huulirasvaa joutuu suuhun ja sitä kautta elimistöön, on paljon kivempaa käyttää tuotetta, joka ei sisällä mitään "tekoaineita". :)

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #561 : 22.04.08 - klo:12:14 »
^ Mun käsittääkseni sitruunaöljy (ilmeisesti eteerinenöljy hajusteena) on iholle haitallinen etenkin auringonvalon vaikutuksen alaisena.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #562 : 22.04.08 - klo:12:26 »
Kävin apteekissa ostamassa huulirasvan, tarkoituksena oli ostaa Bevitan rasva sillä todella kiva tuote. Imeytyy nopeasti ja todella auttaa siitä hetkestä kun sitä lämää huulille.

Mutta ainakaan siinä apteekissa jossa kävin ei ollut enää tuota Bevitan huulivoidetta  :-\
Otin sitten summamutikassa FAVORA merkkisen huulirasvan joka oli n. 4.67e

Tykkäsin ja jää vakkariksi. Vähän tuhdimpaa tavaraa kuin Bevita, mutta imeytyy hyvin.
Haisee käsirasvalle ja maistuu pahalle  ;D mutta eipä tuota ole syötäväksi tehtykkään ;)
Toimii tosi kuivilla ja halkeilleilla huulilla.

Inhoan kaikkia markettien huulirasvoja.. Jättää huulet sellaiseksi valkoiseksi klöntiksi  :-X
Maistuu ja haisee todella pahalle. ei auta vaikka kuinka sitä kasaisi ja lisäisi.

« Viimeksi muokattu: 22.04.08 - klo:12:28 kirjoittanut Neriana »

Poissa Filippa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #563 : 22.04.08 - klo:12:47 »
^ Mun käsittääkseni sitruunaöljy (ilmeisesti eteerinenöljy hajusteena) on iholle haitallinen etenkin auringonvalon vaikutuksen alaisena.

Ai, tuota en tiennytkään. Millä tavallahan on haitallinen?

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #564 : 22.04.08 - klo:13:22 »
^ Mun tietääkseni ärsyttää ihoa ja altistaa ihoa enemmän UV-säteiden haittavaikutuksille.

Viisaammat korjatkoon...
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Tuuli.moi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #565 : 22.04.08 - klo:17:53 »
Onkos kukaan ostanut tai kokeillut TBS Guarana-huulivoidetta, joka on osa HIV ja AIDS valistus kamppanjaa? Tuote oli ihanan tuoksuinen, mutta sen verran hintava (vaikka osa euroista meneekin hyvää tarkoitukseen) etten aivan sikaa säkissä haluaisi ostaa. Osa syy kiinnostukseeni on  purkin kuosi, joka on herkullisen värinen. :)

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #566 : 22.04.08 - klo:17:57 »
^ Kaksi sivua taaksepäin oli juuri siitä puhetta, joten kannattaa vähän aina selailla ketjuja taaksepäin tai käyttää hakua ennen kysymistä. Samoin muista huulivoista on ollut puhetta.

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #567 : 01.05.08 - klo:12:09 »
Miramen ihana Medilip aiheuttaa punaisia näppyjä suun ympäristöön... Aloin ihmetellä, kun huulen yläpuolelle tuli punertavia, pieniä näppylöitä, ja aiheuttajana ei voi olla mikään muu kuin tämä huulivoide.  :-\ Harmittaa, koska on muuten ollut niin kosteuttava ja toiminut hyvin.
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Lauretta

• Vieras
« Vastaus #568 : 01.05.08 - klo:15:08 »
Minä käytän huulirasvana Vitalista. Sitä ei tarvitse laittaa kuin kolme kertaa päivässä, joka on todella hyvä juttu minulle. Ennen käytin Labellon sinistä, ja sitä sai olla laittamassa huuliin koko ajan. Voihan tietenkin olla, että olin silloin enemmän huulirasvariippuvainen, mutta Vitalista en vaihda. :-*

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #569 : 01.05.08 - klo:15:10 »
^ Vitalista käytän monesti minäkin huulille, ja toimii kyllä tosi hyvin. :)
Ainut miinus tulee siitä että maistuu aika pahalta. :D
3a F ii