Kirjoittaja Aihe: Huulirasvat ja -voiteet  (Luettu 423214 kertaa)

Poissa michli

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • You came on your own, and that's how you leave
Vs: Huulirasvat ja -voiteet
« Vastaus #585 : 28.05.08 - klo:22:35 »
Taas ostin lisää huulirasvaa.. muttakun sanokaa mitä sanotte, Labellon huulirasvat ja huulikiillot on niin ihania ja miun ihan ykkösiä. :) Milk and Honey huulirasva on ihanaa! Sitä ostin sitten cittarissa köydessäni :P
We tried so hard to understand, but we can\'t.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #586 : 29.05.08 - klo:13:51 »
^Mä ostin Labellon Q10 huulivoiteen tuubissa (ikääntymistä vastaan  :D lukee selosteessa) Ihan hyvin tuo on asiansa ajanut. Tuoteselosteessa sanotaan että käy myös huulipunan alle ja täyttää huulten uurteita ja tuo volyymia..  ::) En tiedä volyymista mutta ihan hyvin kosteuttaa ainakin kesähuulet.
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #587 : 05.06.08 - klo:23:48 »
En ole kyllä täysin vakuuttunut tähän tunteeseen, joka syntyy Eucerinin Lip repairista. Jotenkin tämä tuntuu tuubirasvaksi kummallisen limaiselta, ei tahmealta vaan limaiselta. Olin mielessäni assosioinut tämän valkoiseksi mönjäksi, vastaavaksi kuin Labellon Sos, mutta järkytyin kun tämä olikin läpinäkyvää. ;D Samapa tuo, mutta valkoiset kuitenkin vaalentavat, enkä pistä sitä efektiä yhtään pahitteekseni. Hoitotehot vaikuttavat kuitenkin hyviltä, ja hinnasta paljon plussaa (jotain 3,20e). Vielä ei ainakaan noussut suosikiksi ROCin Enydrialin, Bepanthenin ja TBS Kaakaovoipuikon ohelle.

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #588 : 08.06.08 - klo:15:31 »
Eucerinin Lip Active oli mun lemppari aikoinaan monta vuotta. Ihastuin siihen herkistyttyäni Blistexeille (Blistex Herbalia käytin enimmäkseen). Kyllähän nuo Labellot ja Miramet selättää mennen tullen, mutta ainakin mulla huulten kunnossapysyminen vaati ympärivuorokautista rasvausta. Päivän kun oli ilman tai erehtyi käyttämään punaa tai kiiltoa niin oli taas kuukauden palautumisjakso edessä. Punaraitaista Bepanthenia käytin akuuttihoitona pahimpina kausina, mutta loppujen lopuksi se on aika kamalaa paitsi makunsa ja irstaan näkönsä vuoksi, myös aika tehotonta.

Käyttelin yhden puikollisen AM luonnontuotteiden hamppuhuulirasvaa, johon vähän petyin kaiken hypen jälkeen. Ihan hoitavaahan se on, mutta piparminttu noissa määrin sai suunympäryksen kolmen sentin säteellä punoittamaan. Lähinnä yökäyttöön jäi, eikä tehot meinanneet runsaallakaan annostuksella mulle riittää. AM on silti rutkasti parempaa kuin Desert Essencen Shea Lip Rescue, joka on ihan hyvää varmasti, jos huulet on verrattain hyvässä hapessa, eikä erityisen korjaavalle ja superkosteuttavalle voiteelle ole tarvetta. Siinä missä AM on pehmeää ja öljyistä, DE on vahamaista ja ohuelti levittyvää vienon makealla aromilla.

Koko viime talven pärjäsin paria huonoa viikkoa lukuunottamatta pelkällä yörasvauksella. Vasta tätä ketjua selaillessa tajusin, että mun huultenrasvausrutiinit on kääntyneet päälaelleen. Tiedä sitten onko kiittäminen helokkiöljykapseleita, lämmennyttä ilmastoa, karitevoita, A'kinin huulirasvaa vai MACin huulikiiltoja, mutta jotain mullistavaa tässä on tapahtunut.

edit. Tehohoitona muuten Munkens Bisalva (varmaan myös vastaavat mehiläisvahavoiteet) on melkein karitevoin veroista, mutta mulla tuosta tulee outoa ihottumaa huuliin jatkuvalla käytöllä.
« Viimeksi muokattu: 08.06.08 - klo:20:24 kirjoittanut Shi Shi »
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Lauretta

• Vieras
« Vastaus #589 : 08.06.08 - klo:16:36 »
Mulla on tällä hetkellä käytössä Bepanthen, Vitalis ja Dailyn huulirasvat. Bepanthenia oli pakko ostaa siksi, että suupielet olivat ihan auenneet ja jotenkin ne piti kuntoon saada. Nyt kun ne ovat paranemaan päin, käytän silti tuota voidetta huulille ainakin sen aikaa, että nuo haavat umpeutuvat kokonaan.

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #590 : 23.06.08 - klo:11:36 »
Osaakos kukaan neuvoa sävyttävää huulirasvaa? Ennen käytin meikittöminä päivinä Miramen Pink Lip Balmia, mutta tuo on nyt sitten jossain vaiheessa lopetettu. Joku aika sitten ostin Labellon Rose huulivoiteen, mutta tuosta tulee (hylsyn kaltainen) todella kylmä, sinertävä pinkki huulille. Joten hakusessa siis neutraaliin peruspinkkiin tai aavistuksen lämpimään vivahtava huulirasva  :) .

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #591 : 23.06.08 - klo:11:39 »
^ MAC:n Tinted Lip Conditionerit? Noita on perusvalikoimassa muutamia sävyjä ja SPF15.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #592 : 23.06.08 - klo:11:56 »
^ MAC:iä taitaa saada vain Helsingin Stockalta, joten täytyy tsekata kun seuraavan kerran siellä olen, mutta olisiko mitään, mitä maalaisserkku voisi tsekata ennen kuin taas vierailee tuolle Big Cityssä? Kyllä täältä varmaan kaikki muut merkit löytyvät, mutta ei tuota harvinaisinta herkkua :D.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #593 : 24.06.08 - klo:00:45 »
^Mitäs Hydracolorit? Niitä saa aika monesta paikasta (Tampereella ainakin Stocka ja Beauty mutta olen pienemmissäkin liikkeissä nähnyt), huulirasvana ihan jees ja pinkin/ roosan sävyisiä löytyy.

edit. Joo juuri tuo. :)
« Viimeksi muokattu: 24.06.08 - klo:12:33 kirjoittanut SuperHotFemale »
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #594 : 24.06.08 - klo:11:07 »
^ Tämäkö http://www.glossy.fi/tuote/katso/367 ? Ihan vieraan näköinen, joten kiitos vnkistä  ;) .

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #595 : 25.06.08 - klo:11:03 »
Osaakos kukaan neuvoa sävyttävää huulirasvaa? Ennen käytin meikittöminä päivinä Miramen Pink Lip Balmia, mutta tuo on nyt sitten jossain vaiheessa lopetettu. Joku aika sitten ostin Labellon Rose huulivoiteen, mutta tuosta tulee (hylsyn kaltainen) todella kylmä, sinertävä pinkki huulille. Joten hakusessa siis neutraaliin peruspinkkiin tai aavistuksen lämpimään vivahtava huulirasva  :) .

Hydracoloreja minäkin suosittelisin. Niitä on useita erilaisia, elikkä ihan se "perus"-versio, sitten on jotain "volume"-versiota sun muuta. Ehdottomasti kannattaa ottaa sen perusversio, koska se on kosteuttavin! Värejä löytyy aika paljon erilaisia. Näitä pitäisi saada ainakin Anttiloista.

MACin sävytettyä hulirasvaa en ole kokeillut, mutta jos muistan oikein niin se on purkissa? Epähygieenistä, ei käy. Pitää olla puikko.

Mistä päsemmekin varsinaiseen tuotesuositukseeni: Elisabeth Arden Eight Hour Cream Sheer Tint Lip Protectant Stick! Aivan mahtava tuote. Maksaa jotain 20 euroa, mutta on todella hintansa väärti. Tähän ei kyllästy ikinä! Mulla on käytössä sävy berry.
« Viimeksi muokattu: 25.06.08 - klo:11:07 kirjoittanut ainokainen »

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #596 : 25.06.08 - klo:15:13 »
^Kuulostaa mielenkiintoiselta tuo EA. Onko siinä jokin tuoksu? Kuinkahan montaa sävyä Suomesta saa?

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #597 : 25.06.08 - klo:18:45 »
Mun mielestä tässä on hyvin mieto ja miellyttävä sitruunaruohon tuoksu. Maku on neutraali.
Sävyjä taitaa olla 5 tai 6.
Stockalla ja Sokoksella tätä myydään. Strawberry.netissä hinta on näköjään vaivaiset 12 dollaria.
http://eu.strawberrynet.com/makeup.aspx?brandid=281&goChar=E&LineId=191#191

aini

• Vieras
« Vastaus #598 : 25.06.08 - klo:20:29 »
Mistä päsemmekin varsinaiseen tuotesuositukseeni: Elisabeth Arden Eight Hour Cream Sheer Tint Lip Protectant Stick! Aivan mahtava tuote. Maksaa jotain 20 euroa, mutta on todella hintansa väärti. Tähän ei kyllästy ikinä! Mulla on käytössä sävy berry.

Kuulostaa kieltämättä hyvältä. Kosteuttaako hyvin, kestääkö väri ja lisäiletkö usein päivän aikana? Sekä karkaako väri huulten keskeltä tai muualta? Kiinnostaisi tuo SBnetissä oleva sävy 02 Blush.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #599 : 25.06.08 - klo:22:55 »
Stockalla ja Sokoksella tätä myydään. Strawberry.netissä hinta on näköjään vaivaiset 12 dollaria.
http://eu.strawberrynet.com/makeup.aspx?brandid=281&goChar=E&LineId=191#191

Paitsi että hinta on kyllä 12e ;) Dollareissa 17.

Alkoi minuakin kiinnostaa kyseinen tuote :D Mansikkalassa on mainittu että sävyjä on neljä. Tosin tällä hetkellä valikoimissa on vain 3, ainokaisen mainitsemaa Berryä ei ole.
Miten paljon tuo antaa sävyä, onko ihan läpikuultava? Onko 8 hour creamiä muuten ihan ilman sävyä huulirasvana puikossa? Enemmän olisin sävyttömän tarpeessa.

Edit. Löysinkin jo mansikkalasta myös sävyttömän version :) Tässä linkki jos jotain muutakin kiinnostaa:
http://us.strawberrynet.com/productDetail.aspx?ProdId=13488&goChar=E
« Viimeksi muokattu: 25.06.08 - klo:22:58 kirjoittanut Aquatar »