Kirjoittaja Aihe: Huulirasvat ja -voiteet  (Luettu 418934 kertaa)

Poissa Bimmer

• Hiushörhö
Vs: Huulirasvat ja -voiteet
« Vastaus #60 : 04.02.06 - klo:20:53 »
Mun suosikki huulille on Bepanthen, se punainen versio. Eucerin on myös hyvä. Huonoimpia Body Shopin makuhuulirasvat. Niin ja paras tapa hoitaa rohtuneita huuia on kuoria ne pehmeällä hammasharjalla, sit bepanthenia päälle, tai vaikka huulipuna tai -kiilto whatever...tänä talvena oon saanut rohtuneet huuleni kuriin tällä tavalla.

Ani

• Vieras
« Vastaus #61 : 04.02.06 - klo:23:54 »
Ehdottomasti paras kokeilemani huulirasva on Lushin chocolate whipstick. Todella kosteuttavaa, ei tarvitse olla lisäämässä kokoajan. Ja aivan ihanan tuoksuista.  :)

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #62 : 05.02.06 - klo:11:38 »
Minullakin on tuota Lushin chocolate whipstickiä. Tykkään siitä todella paljon. Minun huulet tarvitsisivat varmaan kuorimista, sillä tuntuu ettei mikään tehoa.

Poissa sipe

• Tukkaguru
  • Hooray, it's Happy Bunny
« Vastaus #63 : 05.02.06 - klo:11:50 »
Mulle ainoa oikea on Blistexin valkoisessa tuubissa oleva. Se on ainoa, joka kosteuttaa muutakin kuin huulen pintaa, eli sitä ei tarvi lisätä kuin silloin tällöin, esim. kerran viikossa (paitsi näin pakkasilla ehkä 2x päivässä). Kaikki muut huulirasvat ovat sellaisia, että niistä joutuu rasvauskierteeseen: heti kun edellinen huulirasvakerros on kulunut pois, niin saman tien pitää lisätä uusi kerros.

Tuo Lushin whipstick haisee ja maistuu hyvältä, mutta siinä on sama vika kuin kaikissa muissakin (paitsi blistexissä).

Feean kokemusten perusteella taidan silti seuraavaksi kokeilla sitä roll on -blistexiä. :)
Hiukset: 3b iii. Luonnonkihara, paksu, värjätty ja älyttömän kuiva.
Suosikkituotteet: MOP Hydrating shampoo, Joico K-Pak-sarja kokonaisuudessaan, Joico Moisturizer, Nexxuksen Therappe, Humectress, Luxxtress ja Keraphix; Redken ASHC, sekä Tigin O&H -hoitis CO-pesuun.

Poissa Rosey

• Hiushörhö
« Vastaus #64 : 05.02.06 - klo:12:34 »
Miul on huulirasvoja joka laukussa, taskussa ja tietokonepöydäl  :) Suosikkeja Dermosilin Lip Balm ja Lip Balm E. Kovilla pakkasilla lenkille lähtiessä laitan huuliin Pohjolasta (anteeksi mainostus) saatua huuli"rasvaa", se tekee kunnon kelmun huulten päälle  ;D Suojaa mutta ei hoida.

Poissa Metku

• HAIRahtanut
  • En ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaikkea. -OW-
« Vastaus #65 : 05.02.06 - klo:15:54 »
Minä tykkään ihan Labellon hydro caresta. Ei hirveästi tule käytettyä, mutta se on ainut ok, ja joka löytyy taskusta. :)

Tää on kanssa mun ihan ehdoton suosikkini. Käytän sitä noin kertaalleen päivässä tasoittamaan huultenrajauksen (,koskahuulipunaa en pysty käyttämään kovin usein). Toisaalta jos tulee useasti käytettyä huulirasvaa niin sitten sitä saa aina olla läträämässä, koska huulet kuivuvat mulla sitä herkemmin, mitä enemmän niitä rasvaan.
1b F ii
Väri 3.0
Pituus n. 74 cm
Hiuskuvia löytyy Hiuslaatuketjusta (s. 2)

Poissa Spritz

• HAIRahtanut
« Vastaus #66 : 05.02.06 - klo:17:24 »
Vaseliini. Nimenomaan se keltapurkkinen, Klöver vai Kloverko se on.

Tämä oli myös minun suosikki. Pelasti mun lohkeilevat ja superkuivat huulet. Ei ollut kuitenkaan mikään poikaystävän suosikki. Ei ilmeisesti kauhean hyvän makuinen  :D

Nyttemmin olen käyttänyt sitä Oriflamen Tender Carea. Tosi pitkävaikutteinen kosteuttaja! Myös Dermosilin huulirasvat ovat mielestäni ihania, ne vanilja ja vadelma siis.
Olisiko mitään kalliimpaa? :)

Poissa Rosey

• Hiushörhö
« Vastaus #67 : 05.02.06 - klo:18:07 »
Miul olis..hhmm..erittäin pehmeää huulirasvaa. Unohtu Dermosil läppärin tuuletusaukon kohdalle.. se puhaltaa ihan hyvin lämpöö  :D

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #68 : 07.02.06 - klo:16:42 »
Minkä hintaisia nuo Carmexit ja Chapstickit ovat?
Huomasin, että nuita chapstickejä on aika montaa sorttia. Onko se tavallinen paras vai onko väliä onko se vanilja, mansikka, minttu, kirsikka jne?
Burt's and beesiä mie en uskalla alkaa kokeileen. Saan varmaan heti jonkin sortin reaktion siitä kun huulista on tullu rohtumisen myötä über herkät. :(
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa EVS

• HAIRahtanut
« Vastaus #69 : 07.02.06 - klo:21:16 »
Minkä hintaisia nuo Carmexit ja Chapstickit ovat?

Carmexia löytyy HQHairista, katsopas Discoveries-kohta. Siellä aika kallis hinta, oma purkkini maksoi vain pari euroa.
1a F ii

Poissa michelangelo

• Hiushörhö
« Vastaus #70 : 12.02.06 - klo:17:52 »
No nyt täytyy sanoa, että olen yllättynyt iloisesti Blistexin kosteuttavasta huulivoiteesta, joka pienessä pyöreessä purnukassa (saattaa olla vanha pakkaus, löysin sattumalta kaapista) Kosteuttaa syvältä ja hyvin pitkäaikaisesti! Alussa huulia kihelmöi, kun laittelin mutta ai että on muuten hyvää.. Luulin että eucerin rasva on parasta (se kosteutti paremmin kuin vaikkapa labellon tms.) se on kevyttä mutta joutuu lisäilemään aika tiheään ja sitten kun on pakkasta paljon, niin ei oikein suostu levittymään huulille.. Tämä on kyllä suosikkini: Blistex. Monihan toki kehunut, mutten ole ostanut koska olen aatellut ettei se kuitenkaan ole euceria parempaa..satuin just tänään löytämään tämän purnukan tuolta kaapista. Kestää tosi hyvin, eikä tartte enää pelätä palelevista huulista.

Tulipa vähän mainostyylinen sepustus :o Hupsista. Sori ;D

Kerttu

• Vieras
« Vastaus #71 : 13.02.06 - klo:02:03 »
Meiltä löytyy myös se keltapurkkinen Klöver vaseline. Laitan sitä aina ennen nukkumaan menoa  ;D Muuten en käytäkään huulirasvoja kun en muista, vaikka talvella ajoittain huulet kuivaakin. ei tuota purkkia viitsi kuletella mukana missään.. Puikot taas unohtuu jonkin laukun pohjalle tai takintaskuun tai mies hukkaa..

Tuota mentholatumia voisi kyllä kokeilla, kuulostaa kivalta.. mitkään markettirasvat ei ole oikeen vakuuttaneet mua paitsi tuo edellämainittu ikisuosikki. Blistexeissäkin on kaikissa jotenkin ällö haju ja maku, pahin oli sininen puikko, en saattanut käyttää loppuun.

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #72 : 13.02.06 - klo:09:17 »
Meiltä löytyy myös se keltapurkkinen Klöver vaseline. Laitan sitä aina ennen nukkumaan menoa  ;D
Mä muistan kanssa käyttäneeni tätä joskus. Porukat sen mulle joskus toi, mut en tiedä mistä olivat ostaneet. Ei oo osunu mun silmään kyllä missään, en toki oo ees oikein etsiny. Se oli kyllä ihan super hyvää, aina iltaisin myös laitoin, tai jos oli tosi rohtuneet niin muulloinkin. Mistä ootte ostaneet? Josko vaikka hankkisin uuden.

Poissa Tuulikaappi

• Tukkaguru
« Vastaus #73 : 13.02.06 - klo:13:01 »
Mistä ootte ostaneet?

Mä ostin omani pari kuukautta sitten ihan Sittarista. Ja olen noita nähnyt S-kaupoissakin, joten luulisin, ettei tartte kovin kaukaa lähteä metsästämään. :)
1c M ii, tjsp

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #74 : 13.02.06 - klo:21:28 »
Mistä ootte ostaneet?

Mä ostin omani pari kuukautta sitten ihan Sittarista. Ja olen noita nähnyt S-kaupoissakin, joten luulisin, ettei tartte kovin kaukaa lähteä metsästämään. :)
Itseasiassa tänään sit näin noita sittarissa, mut en sitte kuiteskaa ostanut. Syy: joku aiemmin mainitsi, että valkovaseliini vie pitkäaikaisessa käytössä väriä huulilta. Mulla on ihan riittävän värittömät jo muutenkin.