Kirjoittaja Aihe: Huulirasvat ja -voiteet  (Luettu 412216 kertaa)

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Huulirasvat ja -voiteet
« Vastaus #615 : 11.10.08 - klo:19:26 »
Haluaisin ostaa sitä Miramen berrysmoothieta, vai mikä ny onkaa   8)

En suosittele. Ei ainakaan minulla tee muuta kun kuivattaa huulia entisestään. Tuoksu ja maku oli aluksi tosi kivoja, mutta pidemmän päälle alkoi ällöttää.

En suosittele minäkään.. Samat kokemukset, kuin Memmuuh:lla :-X Se jälkimaku tuo mieleen jonkun ällöttävän yskänlääkkeen :P Oli ensimmäinen huulirasva, jonka heitin pois hajun takia, eikä kyllä ollut tehoakaan... Minusta kuivatti huulia entisestään.

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #616 : 11.10.08 - klo:20:24 »
Mirame Berry Smoothie on kyllä järkyttävän hajuista ja makuista. Pari kertaa kokeilin, mutta en vaan pystynyt käyttämään. Yleensäkään Miramen rasvat eivät ole sieltä hoitavimmasta päästä ja aika monet kuivattavat huulia entisestään. Itse olen tykännyt käyttää niitä lähinnä silloin, kun huulet ovat täysin kunnossa ja eivät kaipaa mitään erityishoitoa. Antavat kivaa kiiltoa ja jotkut jopa pikkuisen kosteuttavatkin. Ainakin tuo uusi Moisture Mint on toiminut ihan hyvin, kunhan sitä muistaa lisätä tarpeeksi usein. Mikään pitkäkestoinen kosteuttaja se ei siis ole.
1b M ii

Poissa Bosbon

• Haiven
  • *
« Vastaus #617 : 11.10.08 - klo:23:05 »
Mun ikisuosikkini on Miramen Silk & Shine Lip Balm. Tätä ei vissiin enää juuri missään myydä? Hamstrasin vuosi sitten muutamia varastoon, kun satuin Stockalla näkemään. Mutta itse rasva on kaikilta ominaisuuksiltaan toivomani: hajuton, mauton, huulilla pehmeä ja himmeähehkuinen, eikä helposti kasaannu paakuiksi. Kuivattavaa vaikutusta en ole huomannut.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #618 : 11.10.08 - klo:23:12 »
^ Nyt kun sanoit, niin minäkin muistan tuon, ja myös tykänneeni tuosta. Ainoa pätevä Miramen rasva, joten kannattihan se kyllä lopettaa. :P Tuosta jäi kivan pehmeä tunne huulille, ja tuossa oli sellainen kiva mieto tuoksu ja vähän makuakin. En kyllä muista minäkään nähneeni kaupassa, mutta pitää kyllä tarkistaa seuraavalla kauppareissulla.

Poissa Lingon

• HAIRahtanut
« Vastaus #619 : 12.10.08 - klo:00:35 »
Mulla on ollut viime aikoina käytössä Pirkan karpalo huulivoide. Voide on sävyttävä, väriltään juurikin sellainen "karpalomainen", ei mikään pinkki/ vaaleanpunainen vaan ennemmin aavistuksen viininpunaiseen vivahtava. Tuoksukin on aika raikas, ei ällömakea niin kuin monissa muissa marjaisissa huulirasvoissa. Kosteuttavuudeltaan aikalailla keskitasoa, mutta toimii kyllä hyvin jos ei huulten kanssa ole mitään kummempia ongelmia.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #620 : 12.10.08 - klo:00:38 »
^ Kuulostaa kivalta! Kuinka paljon tuo antaa sävyä, osaatko sanoa? :)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Lingon

• HAIRahtanut
« Vastaus #621 : 12.10.08 - klo:01:41 »
^ Jos sipaisee normaalisti huuliinsa, niin sävyä ei tule kuin aavistus. Jos taas laittaa vähän perusteellisemmin ja vaikka muutaman kerroksen, niin tulee jo selvästi punaista sävyä huuliin. Ja tuota tosiaan pystyy laittamaan enemmänkin ilman että näyttää tai tuntuu siltä, että sitä olisi liikaa.

Anniza

• Vieras
« Vastaus #622 : 12.10.08 - klo:10:56 »
^ Komppaan tätä. Tosi kivan tuoksunen rasva, kosteutus ei ehkä maailman parasta luokkaa, mutta toimii just ihan hyvin, jos ei kummempaa kaipaa. Ostin tuon just, kun siinä on toi hento punertava sävy, oikein kiva. Muutamalla kerroksella saa jo kivan punan huuliin.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #623 : 12.10.08 - klo:12:02 »
Minäkin olen tuota Pirkan karpaloa katsellut kaupassa, mutta eipä ole lähtenyt mukaan, kun siinä on niin huono inci. Heti ensimmäisenä taisi olla mineraaliöljyä.

Poissa Carietta

• HAIRahtanut
« Vastaus #624 : 12.10.08 - klo:16:37 »
^ Juu, Paraffinum liquidum löytyy heti ensimmäisenä. Itselläni kuivatti tuo huulirasva aika inhottavasti huulia  :-\

Poissa Miiu

• HAIRahtanut
« Vastaus #625 : 12.10.08 - klo:17:01 »
Mulla on Roa-kuurin takia tosi kuivat ja halkeilevat huulet ja parhaiksi oleb todennut Bepanthenin ja Vichyn Nutrilogie Lèvres huulirasvan. Jälkimmäinen on kyllä melko hintavaa (yli 10 €), mutta mielestäni hintansa arvoista. Ostin tuota apteekintädin suosituksesta.
« Viimeksi muokattu: 12.10.08 - klo:21:20 kirjoittanut Miiu »
"Nainen ei koskaan tiedä millaista mekkoa hän ei tarvitse, ennen kuin on ostanut sen."

Poissa Virus

• HAIRahtanut
  • Zed's dead, baby, Zed's dead.
« Vastaus #626 : 12.10.08 - klo:19:17 »
^ Been there :( ja mulla auttoi ihan parhaiten Nivean huulirasvat. Niitä ei saanut tosin vuosiin Suomesta - mahtaako muuten saada vieläkään? Muistaako joku nähneensä myynnissä jossain? ???
2b M iii, tukka sekasin kun tuuletinasentajalla.

llora`

• Vieras
« Vastaus #627 : 13.10.08 - klo:14:49 »
Vaseliini ei oikeasti hoida huulia, ei kosteuta, eikä edes imeydy ihoon. Muodostaa vaan huulille kalvon, joka saa huulet tuntumaan ihan hyviltä. Mutta kun kalvo on kulunut pois, ovat huulet taas yhtä huonossa kunnossa kuin aikaisemminkin.

mulla on jotain miramen(yllätys,yllätys) vaseliinia niin siinä on e-vitamiinia, joten kai se jotain auttaa :-[  Se labellon silky touch (onko sellaista edes) oli hyvää, ihanan vaniljainen tuoksu, vaikkei kovin tehokasta ollutkaan. Ja se tea touchkin on ihanaa, paitsi että talvella se kuula meinas jäätyä huuliin kiinni  :-X

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #628 : 13.10.08 - klo:14:52 »
^ Vaseliini on kyllä aika puhdasta petrolatumia, eli mineraaliöljyä, joka kyllä vain kuorruttaa huulet, ei hoida ''sisäisesti''. Mutta itsekin olen kyllä huomannut, että vaseliini silloin tällöin tekee ihan hyvää, etenkin hoitavan voiteen päällä. Silky touch-juttu, mistä puhuttiin aiemmin, on Miramen, ja Tea touch on Blistexin. ;D

llora`

• Vieras
« Vastaus #629 : 13.10.08 - klo:20:04 »
oho, oon aika perillä merkeistä  ;D