Kirjoittaja Aihe: Huulirasvat ja -voiteet  (Luettu 406282 kertaa)

Poissa Bosbon

• Haiven
  • *
Vs: Huulirasvat ja -voiteet
« Vastaus #630 : 14.10.08 - klo:01:22 »
Toi Miramen huulirasva on nimeltään Silk & Shine, eikä se kyllä missään tapauksessa vaniljalta tuoksu. Mahdollista on, että Labellollakin on oma silkkihuulirasvansa?!

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #631 : 14.10.08 - klo:11:24 »
Se labellon silky touch (onko sellaista edes) oli hyvää, ihanan vaniljainen tuoksu, vaikkei kovin tehokasta ollutkaan.

Toi Miramen huulirasva on nimeltään Silk & Shine, eikä se kyllä missään tapauksessa vaniljalta tuoksu. Mahdollista on, että Labellollakin on oma silkkihuulirasvansa?!

Kyseessä lienee Blistexin Satin Gloss -huulirasva, joka tuoksuu vaniljalle. Tosin inhan esanssisesti ja pistävästi. Ei myöskään kosteuta juuri laisinkaan, vaan tuntuu enemmänkin kuivattavalle. Täysi susi ja turha ostos, vaikka huuleni eivät ole edes kuivat.

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #632 : 14.10.08 - klo:11:55 »
Parasta kaupparasvaa, johon olen törmännyt, on Lipsil tummansininen tuubi. Nyt noita ei ole enää kaupassa ollut, ilmeisesti valmistus lopetettu tms. Mun erittäin kuivat ja rohtuneet huulet, tulivat näistä Lipsil rasvoista ihanaan kuntoon. :-*

Nyt Labelloa ja Blistexia käytellen... :) Sitä parasta etsimässä :-*

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #633 : 14.10.08 - klo:12:03 »
Mä en ole sen jälkeen käyttänyt huulirasvoja (paitsi kun hätätilanteessa), kun ostin siihen käyttöön Bepanthenia.
Mikään muu ei hoida huulia yhtä hyvin! Kaikki aikasemmin hyvinä pitämäni huulirasvatkin tuntuu ihan kuralta nykyään kun vertaa Bepantheniin.
Ei tarvitse olla koko ajan lisäilemässä huulirasvaakaan, kun Bepanthenilla riittää kun laittaa aamulla ja illalla. :)
« Viimeksi muokattu: 14.10.08 - klo:12:04 kirjoittanut Memmuuh »
3a F ii

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #634 : 14.10.08 - klo:13:16 »
^ Hehkuttelinkin jo tuota punaraita Bepantheni Huulten hoito -ketjussa: todella hyvää ja juuri noin: ei tarvitse olla lisäilemässä joka välissä. Käytän tuota vain kotona ollessa ja öisin. Ainoa miinus tulee sormin levittämisestä, mutta kyllä senkin sietää, kun tuote on niin mahtava  :D .

Poissa Virus

• HAIRahtanut
  • Zed's dead, baby, Zed's dead.
« Vastaus #635 : 14.10.08 - klo:13:55 »
Flunssaisena parasta on Eight Hour Cream; sillä tulee kuntoon koko niistämisestä punaiseksi rikkoontunut lärvi, tai mikä tahansa muu pehmeäksi hautomista kaipaava rohtuma tai kuiva kohta. Mitään äärimmäisen miellyttävää tököttiä se ei sinänsä omasta mielestäni oo, vähän kun jotain traktorirasvaa. ::)
2b M iii, tukka sekasin kun tuuletinasentajalla.

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #636 : 14.10.08 - klo:15:01 »
Itse käyttelen myöskin tuota punaraita-Bepanthenia. :) Tykkään kovasti. Käyttelen tuota tosiaan vain kotona ollessa, pari kertaa päivässä lisäilen. Laukusssa kulkee sitten mukana Labello:n Hydro Care vaikkei se ihan loistotuote olekkaan.
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #637 : 14.10.08 - klo:15:35 »
Ostin labello milk&honey huulirasvan. Tykkään muuten tosi paljon. Pitää huulet hyvässä kunnossa, mutta toi haju on aivan järkkyä. Kuvittelen tämän tuoksuvan samalta kuin palmoliven milk&honey suihkusaippua, mutta ei sinnepäinkään  :-X. Tässä on hyvä inci, mutta en muista miten meni, kun pahvi on heitetty jo roskiin. Hajun takia en voi ostaa uudestaan.

Tykkäilin jossain vaiheessa ihan kamalasti blistexin siitä valkoisesta rasiahuulirasvasta, mutta en tykännyt ikinä kun piti sormin levittää. Sormi ja kynnenalunen jäi ällön tahmeaksi ja kun ei aina välttämättä ollut puhtain sormi kun teki mieli laittaa rasvaa huuliin. Sen tuoksusta tykkäsin ja kosteutti tosi hyvin. Harmi kun sitä ei saa tavallisessa huulirasvahylsyssä.

Dermosilin huulirasvaa tykkäsin käyttää kesällä, kun ei ollut niin tahmeaa. Nyt kun säät kylmenee niin se tuntuu aika tehottomalta.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #638 : 14.10.08 - klo:21:29 »
musta se milk&honey on ihan ookoo. Tai ei mun nenää haise mitenkään ällölle tai pistävälle. Ei se nyt sille suihkugeelille haise mutta semmoselta  hunaljalta se tuoksuu. Semmosta perus labello kamaa. Ei mitää superhyvää mut menettelee. Ostin sen sentakia ku oli keltaista väriltään  ;D
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

llora`

• Vieras
« Vastaus #639 : 15.10.08 - klo:20:06 »
Se labellon silky touch (onko sellaista edes) oli hyvää, ihanan vaniljainen tuoksu, vaikkei kovin tehokasta ollutkaan.

Kyseessä lienee Blistexin Satin Gloss -huulirasva, joka tuoksuu vaniljalle. Tosin inhan esanssisesti ja pistävästi. Ei myöskään kosteuta juuri laisinkaan, vaan tuntuu enemmänkin kuivattavalle. Täysi susi ja turha ostos, vaikka huuleni eivät ole edes kuivat.

joo tuohan se olikin,  mun mielestä se tuoksuu ihanalle  :-*

Poissa Nukkumatti

• HAIRahtanut
« Vastaus #640 : 15.11.08 - klo:22:02 »
Tällä hetkelläkäytössä yves rocherin karite-huulirasva. Oon ihan tyytyväinen siihen, hyvä sinänsä koska hintavahan se oli. Ei maistu mutta tuoksu on miellyttävä ja imeytyy hyvin. Mun mielestä blistexin voiteet on täyttä roskaa. Huulet vaan rohtuu entisestään  >:( Ja on tuota labellon hunaja-maitoakin tullu kokeiltua. mun mielestä haisee ihan makkaralle, yök!
« Viimeksi muokattu: 15.11.08 - klo:22:08 kirjoittanut Geronimo- »
20 vuotta hiukset päässä!

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #641 : 19.11.08 - klo:01:06 »
Mä ostin apteekista Bevita R-huulivoidetta ja tykkään tästä tosi paljon. Koostumukseltaan kevyttä, mutta silti riittävän rasvaista ja helposti levitettävä. Voide on hajuton ja sisältää ainoastaan kasviöljyjä. Hintakaan ei ollut paha, apteekin kanta-asiakashinta taisi olla n. 3 e.
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Nemain

• Hiushörhö
« Vastaus #642 : 19.11.08 - klo:10:20 »
^Onko tätä useampaa erilaista? Mun tuubissa on incissä heti ekana petrolatum.

Olen käytellyt nyt jonkun aikaa Roc Enydrialia, ja on kyllä loistava tuote. Mulla ei ole aikaisemmin toiminut oikein mikään muu kuin Blistexin hoitava huulivoide, ja siinäkin muuttui juuri koostumus huonompaan suuntaan. Ainoa miinus Enydrialissa on hinta; kymppi huulirasvasta on todella paljon, vaikka onkin toimiva tuote.
1bFii
Manicure - raha parantaa

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #643 : 19.11.08 - klo:10:21 »
Ai tuota bevitan huulirasvaa saa taas? Hieno juttu! Viimeksi metsästin sitä kaikkialta ja ei ollut myynnissä.. Varmaan pakkaus vaihtunut tms.

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #644 : 19.11.08 - klo:11:13 »
Meiän isossa apteekissa oli kans tuota Bevita R:ää, se voisikin olla kokeilemisen arvoinen. Katselin itselleni uutta huulirasvaa, mutta maltoin mieleni koska en oikeastaan uutta tarvitse. Neutrogenan huulirasva kiinnosti, mutta siinä oli Vanillin hajusteena niin en arvannut ostaa. Mentholatumia olen nyt käyttänyt ja se on kyllä tosi hyvä.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö