Itse käytän rasvaa yleensä kaksi kertaa päivässä. En huomaa itsellä mitään ongelmaa tuon käytön suhteen, mutta yks kaveri käyttää huulirasvaa varmaan ainakin kerran joka tunti! (kaveri ei siis edes pysty nukkumaan ilman huulirasvaa....
). Selvähän se kai on, että huulet tulee rasvasta riippuvaisiksi, jos sitä on koko ajan tunkemassa...
Siis eihän ilman huulirasvaa voi nukkua.

Ja mä laitan kyllä koko ajan ja aina huulirasvaa, sitä pitää olla ihan aina matkassa tai vähintään huulirasvasta käypä huulikiilto (Everyday mineralsin kiilto). Olen käyttänyt huulirasvaa suunnilleen aina, ihan ala-asteelta asti, eikä sen käyttö mua häiritse/haittaa mitenkään, enkä ole tullut edes ajatelleeksi, että se olisi jotenkin huonosta.
Tällä hetkellä on käytössä seuraavat:
-Burt's bees perusversio tuubissa, tykkään vaikka koostumus onkin aika jankkia, tätä useita kertoja päivässä.
-Bepanthen, aina ja jatkuvasti, en voi elää ilman.
-Blistex valkoinen purkki, tätä käytän jos en jaksa nousta työpöydän äärestä, eli päivittäin. Tätä käytän erityisen paljon kesäisin aurinkosuojan takia.
-Vaseliini, aina hyvä valinta. Kiva kiilto.
-Everyday mineralsin kiilto, ihanan kosteuttava, lasken ihan rasvaksi, vaikka kiilto onkin, hankin lisää kunhan tilaan seuraavan kerran.
-NYX Lip spa, haisee kummalta, muutoin ihana. Säilyy huulilla pitkään.
Erityisen paljon tykkään purkeissa olevista huulirasvoista, tulevaisuudessa aion hankkia Burt's beesin purkissa sekä Korresin sävyllisen lip balmin.