Kirjoittaja Aihe: Huulirasvat ja -voiteet  (Luettu 433752 kertaa)

oversize

• Vieras
Vs: Huulirasvat ja -voiteet
« Vastaus #690 : 11.01.09 - klo:19:26 »
Bebanthen on myös täällä käytössä iltaisin ennen nukkumaanmenoa ja aamuisin. Päivällä käytän Blistexin MedComfortia (roll-on rulla, nestemäinen), Labellon Hydro Carea (se vaaleansininen) tai Vitalista.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #691 : 14.01.09 - klo:13:05 »
Kiitos kommenteista niille, jotka olivat kokeilleet L'Occitanen huulirasvoja. Taidanpa siis jättää väliin, kun ovat vielä aika kalliitakin.  :-\

Vielä kysyisin, onko kellään kokemusta L'Occitanen Sheavoista huulirasvana? Sheavoi on vissiin sama kuin karitevoi, käsittääkseni? Tätä tököttiä on kovasti kehuttu, mutta onko maineensa veroista?

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #692 : 14.01.09 - klo:13:20 »
Vielä kysyisin, onko kellään kokemusta L'Occitanen Sheavoista huulirasvana? Sheavoi on vissiin sama kuin karitevoi, käsittääkseni? Tätä tököttiä on kovasti kehuttu, mutta onko maineensa veroista?

Mä oon käyttänyt satunnaisesti huulilla, mutta ei se kummoista ole. Mä en oikein siitä paksusta koostumuksestakaan välitä, kun sitä joutuu oikein raappimaan, että jotain irtoaa. Ehkä säännöllisessä käytössä hoitaisikin, tiedä häntä...
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #693 : 15.01.09 - klo:15:03 »
RoC Enydrial-huulivoide on kyllä paras kokeilemani huulivoide koskaan, kiitos vaan kaikille juureksille jotka sitä olivat suositelleet.  ;) Tykkäisin vähän voidemaisemmasta ja liukuvammasta koostumuksesta, mutta tuo tuntuu silti ihan riittoisalta. Huulet olivat aivan järkyttävässä kunnossa ennen tätä huulivoidetta kun nyt ne ovat taas ihanan pehmeät.  :-*
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Poissa Jamaica

• HAIRahtanut
« Vastaus #694 : 15.01.09 - klo:15:53 »
Pitäisköhän seuraavaksi kokeilla tuota Rocia..Mulla on koko ajan tosi rohtuneet huulet, ja sitten vielä pureksin niitä rohtumia, mikä ei ainakaan helpota tilannetta. Nyt olen käyttänyt Bevita R:ää, Neutrogenaa ja Weledaa. Neutrogena on näistä ehdottomasti toimivin, mutta sekään ei täysin vie rohtumia pois. Ärsyttää vaan, kun huulipuna näyttää tosi rumalta näin rohtuneissa huulissa  >:(

Poissa kesäheinä

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #695 : 15.01.09 - klo:17:53 »
olen käyttänyt viimeaikoina Elizabeth Ardenin 8-hour cream lip protectant huulirasvaa ja olen tosi tyytyväinen.. vielä kun on hieman sävytettyä niin näytää huulet meikatuilta (sen lisäksi, että hoitaa)

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #696 : 17.01.09 - klo:00:12 »
Tänään oltiin vähän reissussa poikaystävän kanssa, ja unohdin huulirasvani kotiin, joten oli ihan pakko käydä hakemassa joku uusi. Päädyin halvan hinnan ja ok-laatuisen incin vuoksi Ratiopharmin huulivoiteeseen, jossa on sk 20 ja vaniljamainen tuoksu. Maksoi 3,30e. Ihan mukava, tuntuu vähän aiheuttavan huulirasvariippuvuutta, mutta tuntuu kuitenkin kivan kosteuttavalta huulilla. Huulet kyllä huusivat niin halleluujaa, että ihan mikä tahansa olisi kelvannut.

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #697 : 19.01.09 - klo:00:15 »
Löysin uuden ystävän Pirkan karpalohuulirasvasta. Ihanaa tavaraa, väri ja tuoksu aivan ihanat  :-* Näille huulille ei jostain syystä TBS:n hehkutettu kaakaohuulirasva käynyt ollenkaan, en ole varmaan ikinä millään tavaralla saanut huulia niin riekaleisiksi. Lähtivät paranemaan oitis kun jätin tuon rasvan pois ja siirryin takaisin halpiksiin. Pirkka oli tosiaan uusi tuttavuus, ei varmaan pelitä kovin rohtuneilla huulilla mutta tällaisilla suht vähäongelmaisilla tuntuu olevan mitä mainiointa. Plussaa väristä, olen kaipaillutkin kevyesti sävyttävää (ei pinkkiä) huulirasvaa.
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa Nukkumatti

• HAIRahtanut
« Vastaus #698 : 19.01.09 - klo:00:31 »
Onko kokemuksia "rosebud salve" huulirasvasta  ??? On ainakin pirun kallista, ja kuulemma hyvää?
20 vuotta hiukset päässä!

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #699 : 19.01.09 - klo:00:40 »
^ Kyllä on, senkun pistät haun ja tulostushaun laulamaan. Smith's Rosebud salve on kyseessä, maksaa n. 12e.

Poissa viceversa

• Tukkaguru
« Vastaus #700 : 19.01.09 - klo:02:26 »
^^ Eipä tuo pelkästään käytettynä ole vaseliinia kummoisempaa, lähinnä vaan tuoksuaineilla paranneltua sellaista. Muiden, oikeasti kosteuttavien huulirasvojen kanssa menee kyllä.
"One snap of my fingers and I can raise hemlines so high the whole world’s your gynaecologist."

Donatella Versace

iHerb -5 $:QUN674

Poissa marketta

• HAIRahtanut
  • I like turtles
« Vastaus #701 : 20.01.09 - klo:23:24 »
Purkkimallin Burt's Bees tuntuu toimivan hyvin mun huulilla vaatimattoman yhden päivän kokeilun kokemuksella. Lisäilen tätä tosin koko ajan kun se tuoksuu niin hyvälle, joten pitempikestoisesta vaikutuksesta ei mitään tietoa :D. Aiemmin käytin Joppan Minty Lips Balmia joka piti huulet hyvinä, mutta loppuvaiheessa se kuivahti ja kovettui tuubiin.

Karitevoi mulla ei toimi yhtään. Se pitää huulet liukkaina ehkä viiden minuutin ajan, mutta sitten huulet on taas kuivat ja vielä pahemman tuntuiset kuin aiemmin :-\ Sama kuin kostuttaisi huulet vedellä. Eucerinin Lip Repairia olen myös paremman puutteessa käytellyt ja kyllähän se vähän ehkäisee huulten röpelöitymistä, mutta mua ärsyttää tässä koostumus eli se "kalvo" minkä tämä tekee huulille.

Poissa Nemain

• Hiushörhö
« Vastaus #702 : 22.01.09 - klo:18:08 »
Viimeisimpiä kokeiluja:

Body Shop Cocoa Butter (puikko): sama vaikutus kuin karitevoilla; tuntuu aivan ihanalta laitettaessa, mutta loppujenlopuksi vain pahentaa rohtumia. Hyvä tuoksu.
Lavera basis sensitiv (puikko): Kovahko koostumus, jättää huulet tahmeiksi. Voisi toimia, jos olisi pehmeämpää.
Neutrogena Norwegian Formula (puikko): Tuntuu enemmän suojaavalta kuin hoitavalta, kivan kevyt koostumus.
Eucerin Lip Repair (tuubi): Paksu koostumus, joka ei imeydy kunnolla, vaan jää kalvoksi huulille. Ei tarpeeksi hoitava minulle.
1bFii
Manicure - raha parantaa

Poissa Maii*

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #703 : 22.01.09 - klo:19:21 »
Korresin Guava Lip Butteria olen nyt parina päivänä käyttänyt. Ihan toimiva huulirasva, mutta saisi mielestäni kosteuttaa paremmin, tuntuu, että koko ajan pitää olla lisäilemässä, kun tuntuu, että huulet ovat hetkessä taas kuivat. Mutta jatkan kokeiluja, jospa pidemmässä käytössä alkaisi paremmin toimia.

Poissa minnaliini

• HAIRahtanut
« Vastaus #704 : 23.01.09 - klo:15:57 »
Mitä kaikkia hyviä mineraaliöljyttömiä huulivoiteita on olemassa?? Haluttaisi vaihtaa tuo Blistex jonkiin muuhun.

Hinnan puolesta kiinnostaisi erityisesti Dermosilin classic -huulivoide.
Hiukset tällä hetkellä pitkä polkka, luonnontaipuisat, karheat ja kuivat. Lempparituotteet: Tigi O&H ha ja Tigin silottavat muotoilutuotteet. Ihonhoidossa käytössä Lumene Sensitive touch ja Erisan, meikkipohjana Lily lolo, luomiväreissä/huulipunissa Dior.