Kirjoittaja Aihe: Huulirasvat ja -voiteet  (Luettu 401484 kertaa)

Poissa ree

• HAIRahtanut
Vs: Huulirasvat ja -voiteet
« Vastaus #810 : 15.11.09 - klo:17:56 »
Vinkatkaapa mulle joku mahdollisimman rasvainen ja hoitava voide, joka ei saa sisältää vaseliinia. Mun huulet on aivan järkyttävässä kunnossa eikä mikään oikein auta. On kokeiltu kaikki mahdolliset huulirasvat. Bepanthen on kyllä aika hyvä, mutta siinäkin on vaseliinia, ja se ei sovi mun huulille, kuivattaa entisestään.

Jotain kosteuttavaa pitäisi olla. Osaako kukaan vinkata jotain tosi paksua perusvoidetta tai muuta apteekkitavaraa joka sopis huulivoiteeksi? Ja ei siis vaseliinia!

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #811 : 15.11.09 - klo:18:55 »
^ Lushin huulivoiteet ovat ainakin todella rasvaisia, hoitavia ja riittoisia.  :) Mielestäni niistä mikään ei sisällä vaseliinia, mutta voin olla väärässäkin. Oma suosikkini on Chocolate whipstick (joka tuoksuu ihan jaffakekseille) ja None of your beeswax, jonka incin laitan  tähän.  :)

Sisältää: kylmäpuristettu kookosöljy (Cocos nucifera), tuore sitruunauute (Citrus limonum), japaninvaha (Japan wax), reilun kaupan sheavoi (Butyrospermum parkii), carnaub-vaha (Copernicia cerifera), murumuru-palmun voi (Astrocaryum murumuru), glyseroli (glycerine), mandariiniöljy (Citrus nobilis), vanilja absolute (Vanilla planifolia), *citral, *geraniol, *limonene, *linalool, methylparaben.
* esiintyy luonnostaan eteerisissä öljyissä
« Viimeksi muokattu: 30.11.09 - klo:19:31 kirjoittanut Sanguine »
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #812 : 31.12.09 - klo:01:44 »
Oon tämän syksyn aikana löytänyt kaks lemppari huulirasvaa. Elivon ja ACOn hoitavat huulivoiteet. Molemmat kosteuttaa yhtä hyvin ja on mukavan tuntuisia huulilla, mutta ACO vetää pidemmän korren miedolla vaniljan tuoksullaan ja paremmalla pakkauksellaan, puikko muoto on paljon kätsämpi kuin tuubi jota pitää puristaa plus, että ACO on pirtsakan vaalean turkoosi :)

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #813 : 31.12.09 - klo:10:36 »
Löysin ihan sattumalta aivan mielettämän hyvän huulirasvan; olin kadottanut entisen ja kiireellä kävin Kicksissä ja nappasin mukaan Weledan rasvan.
Tämä on uusi tuttavuus ja tosi positiivinen yllätys; kosteuttaa hyvin ja koostumus on sopivan pehmeää joten levittyy kivasti.
Tykkään! :)

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #814 : 31.12.09 - klo:14:19 »
HeidiB: mäkin tykkään tosta Elivosta, loistotuote!!

Löysin ihan sattumalta aivan mielettämän hyvän huulirasvan; olin kadottanut entisen ja kiireellä kävin Kicksissä ja nappasin mukaan Weledan rasvan.
Tämä on uusi tuttavuus ja tosi positiivinen yllätys; kosteuttaa hyvin ja koostumus on sopivan pehmeää joten levittyy kivasti.

Minkä niminen tuo on? Olen kuullut muutamalta ihmiseltä kehuja tosta. Onko tuubi / puikko vai mikä?? :)
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #815 : 31.12.09 - klo:17:59 »
Weledalla on musta everon se niitten huulirasvapuikko. Mulla oli sitä mut sitte putos metron lattialle ihan oikeepuoli lattiaanpäin nii eipä tehnyt enää mieli käyttää. Nyt on käytössä Laveran basis sensitive huulirasva, joka sisältää jojoba-öljyä ja sheavoita. Tykkään kun levittyy hyvin ja ei tuoksu miltään. Everon alkoi pidemmän päälle ärsyttää kun aika voimakas ruusun ja vaniljan tuoksu  ;D
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #816 : 31.12.09 - klo:18:21 »
Mie taas en tykkää yhtään siitä Weledan Everon-huulirasvasta, kun se on niin kovaa, että sitä pitää hinkuttaa ihan hulluna, että tulee jotain rasvaa huulille ja se on ällön makuista sekä hajuista. Kyllähän se hyvin kosteuttaa, mutta en tykkää käyttää sitä muuten kuin öisin.

Paljon parempi huulirasva on Aubrey Organicsin Treat 'em right -huulirasva, jota mulla on vadelman- ja mandariinintuoksuisena: ovat pehmeitä, kosteuttavat hyvin ja levittyvät huulille helposti. Ovat edullisiakin iHerbistä tilatessa.

Poissa Rory

• Tukkaguru
  • Jones in the fast lane
« Vastaus #817 : 01.01.10 - klo:16:37 »
Mä olen nyt käyttänyt useita Yves Rocherin huulirasvapuikkoja ja tykkään niistä paljon. Hinta on edullinen, kun yleensä saa -50%. Tuntuvat hoitavilta ja hyvältä huulilla.

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #818 : 01.01.10 - klo:19:38 »

Minkä niminen tuo on? Olen kuullut muutamalta ihmiseltä kehuja tosta. Onko tuubi / puikko vai mikä?? :)

On Everon niminen ja puikko on sellainen vienon persikanvärinen. Tykkään kyllä tosi paljon, myös mausta ja tuoksusta,mutta voin kuvitella että se jakaa mielipiteet. Mun mielestä se tuokuu/maistuu vähän hunajalta, mun nenään ihan miellyttävä. :)

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #819 : 01.01.10 - klo:22:55 »

Tutustuin tohon ekaa kertaa kun avo sai töistä Elivo tuotteita ja ihastuin heti, harmi vaan, että tuota ei saa mun lähiapteekista :P Pitää aina miestä tuomaan töistä myymälästä..
« Viimeksi muokattu: 03.01.10 - klo:12:18 kirjoittanut HeidiB »

Bristow

• Vieras
« Vastaus #820 : 03.01.10 - klo:08:34 »
Blistex, sininen pyöreä purkki. Täydellinen  :-* Minulla rohtuu huulet todella helposti ja varsinkin talvella saattavat kuivua niin pahasti että hymyillessä saattaa tulla haava ja verta, viehättävää..  :-X

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #821 : 03.01.10 - klo:14:26 »
Mä tykkään myös siitä sinisestä Blistexistä, sehän sisältää mentholia. Koostumukseltaan se on aika samantyyppistä kuin Carmex, jota nykyään saa Stokkalta. Kumpikin luottotuoteita!

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #822 : 03.01.10 - klo:15:04 »
Mä ennen käytin sitä Blistexin purkki huulirasvaa, mut nykyään en siedä yhtään sitä viileetä tunnetta, joka siitä tulee huulille. Carmexia ois toisaalta kiva koittaa, mutta siinä on se sama nii pitäydyn Bepanthenissa ja Laverassa.
Sit ku toi Lavera loppuu koitan varmaa jotain muuta, mutta toistaiseksi näillä mennää.
Huulet on kyllä nyt ku joku aavikko  ::)
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #823 : 03.01.10 - klo:16:21 »
Heh, laskin juuri kaikki huulirasvani (huomoi, että olen todellakin riippuvainen huulirasvoista). Tulokseksi tuli 24...Joo-o,  frikki mikä friikki ;D

Omaksi suosikikseni on huulirasvojen osalta muodostuneet Lip Smackerssit. Ne on vaan niin ihanan tuoksuisia ja tuntuvat todella kivoilta huulilla. INCI:kään ei ole niin paha. Laveran Classic on myös hyvää, paitsi ehkä liian vahamaista makuuni.

Poissa Sassy

• HAIRahtanut
« Vastaus #824 : 06.01.10 - klo:19:15 »
Tän talven pelastus on ehdottomasti ollut Bevita R! Mun huulet tuntuu kuivuvan tosi helposti, jolloin huulimeikin tekeminen on tietenkin ihan mahdotonta. Viime syksyyn asti olin suosinut punaista Bepanthenia, mutta sekään ei auttanut kuin hetkellisesti. Bevita R pehmitää ainakin mun huulet hetkessä ja pysyy mukavan liikkuvana huulilla, olematta siltikään rasvaisen tuntuinen. Ehkä parasta vielä että vaikutus on suht pitkäaikainen, eikä siis aiheuta riippuvuutta. Ehdottomasti HG tuote!
Sans élégance de coeur, il n'y a pas d'élégance.
- Yves Saint-Laurent