Kirjoittaja Aihe: Huulirasvat ja -voiteet  (Luettu 433317 kertaa)

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
Vs: Huulirasvat ja -voiteet
« Vastaus #825 : 06.01.10 - klo:21:32 »
OT ^Myydään Apteekeissa : )

Poissa Sassy

• HAIRahtanut
« Vastaus #826 : 06.01.10 - klo:21:41 »
Jep apteekissa myydään, ei tuoksu oikeastaan miltään ja hinta oli muistaakseni vähän päälle 3 e  :) Huulirasvaa on 8 g / putilo joten on myös todella riittoisaa, kannattaa kokeilla!
Sans élégance de coeur, il n'y a pas d'élégance.
- Yves Saint-Laurent

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #827 : 22.01.10 - klo:17:30 »
Hyh, en kyllä enää osta hajustettuja tai makuhuulirasvoja. Niistä tulee outo epämiellyttävä tunne nieluun. Nyt laitan yöksi Blistex Lip Relief Cream voidemaista huulirasvaa. Ihan ok rasva, joka auttaa ongelmaan.  Mutta tahtoisin seuravaksi tehokkaan puikkomuotoisen huulirasvan.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #828 : 23.01.10 - klo:02:36 »
^Ehdottomasti tehokkain puikkorasva johon olen törmännyt on ACOn hoitavahuulivoide. Yhtä tehokasta kuin Elivon tuubissa oleva, mutta tuoksuu paremmalta (todella mieto vaniljan tuoksu) ja pakkaus nätimpi :)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #829 : 23.01.10 - klo:13:24 »
Samoin kehut ACOlle täältä. Samantyyppinen ja -tuoksuinen on KICKSissä myytävä Olive-sarjan huulivoide, mutta teho ei lainkaan samaa luokkaa...
ACO on yli kaikkien puikkohuulirasvojen.

Aurinkosuojalliseksi huulivoiteeksi tilasin feeluniquesta MD Formulationsin 20-kertoimellisen, kerron kokemuksia ja tuntemuksia sitten, kunhan kotiutuu.  :)
« Viimeksi muokattu: 23.01.10 - klo:13:26 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #830 : 24.01.10 - klo:15:21 »
Mulla on jälleen kerran Bepanthen osoittanut tehokkuutensa kun suupielet ovat molemmilta puolilta halki ja suuletkin aika koppuraiset.Laveran huulirasva pehmentää huulia kivasti ja tekee niistä siedettävän tuntuiset kun on liikkeellä. Bepanthenia ku ei viitsi raahata joka paikkaan.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
« Vastaus #831 : 03.02.10 - klo:21:28 »
Tein tänään pienen tuoksukaupan ohjeella kolan makuista huulirasvaa. Siihen tuli siis mehiläisvahaa, kaakaovoita, jobajobaöljyä ja vadelmansiemenöljyä. Tuli tosi kivaa. Sopivan jähmeää, joten toimii tuossa huulirasvahylsyssä. Tuntuu tosi kosteuttavalta, huulista tuli pehmeät. Ehkä johtuu noista öljyistä, mutta tämä toi huuliin myös kiiltoa, ikäänkuin sulaa huulille.. Ja ainakin tuoksukaupan mukaan tämä säilyykin hyvin.  <3
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865

Poissa Myya

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #832 : 17.02.10 - klo:22:56 »
^Ehdottomasti tehokkain puikkorasva johon olen törmännyt on ACOn hoitavahuulivoide. Yhtä tehokasta kuin Elivon tuubissa oleva, mutta tuoksuu paremmalta (todella mieto vaniljan tuoksu) ja pakkaus nätimpi :)

Minkä hintainen tuo on suunnilleen?

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #833 : 17.02.10 - klo:23:03 »
^Apteekkituotteet.fi sanoo hinnaksi 2,60€

Poissa Myya

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #834 : 17.02.10 - klo:23:04 »
^Apteekkituotteet.fi sanoo hinnaksi 2,60€

No ei paha  ;D täytyypä poiketa huomenna apteekin kautta. tuntuu että noista perus labelloista ei näillä säillä ole paljon iloa.

Poissa sommarsnö

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #835 : 17.02.10 - klo:23:11 »
Pirkan karpalohuulivoide on osoittautunut oikein toimivaksi uudeksi tuttavuudeksi. :) On sopivan kosteuttavaa päiväkäyttöön ja antaa juuri sopivan, tosi varovaisen punan huulille. Yöksi heitän yleensä Bepanthenit kehiin, ja eipä ole kyllä muutama vuosi sitten kiusanneista megarohtuneista huulista tietoakaan. Tällä kombolla mennään!

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #836 : 19.02.10 - klo:21:00 »
Nyt taas kunnon pakkasten paukkuessa on tullut todettua: ainoastaan Mentholatum pitää huuleni rohtumattomina ja ehjinä. Punaraitainen bepanthenikaan ei riitä.
this too shall pass.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #837 : 20.02.10 - klo:12:30 »
Mä taas olen ihastunut Kicksistä ostamaani Dr. Lipp -huulirasvaan. Aika kallistahan tämä on, jotain 14 euroa, mutta tuubi on iso. Tämä on sellaista tuhdin utarevoiteen tuntuista vahamaista jankkia. Tahmeus vähän häiritsee, mutta tämä pysyy huulilla ikuisuuden, ei todellakaan tarvitse olla koko ajan lisäilemässä!

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #838 : 24.02.10 - klo:23:17 »
Mä Yleensä olen käyttänyt ihan perus labellon sinistä, huulirasvaa menee sen verran paljon. Yvesin huulirasvat mulla oli pannassa kauan, en tykännyt yhtään, haisi pahalle eikä toiminu lainkaan. Sain kuitenkin tilaajalahjaksii tuon vihreäkorkkisen kosteuttavan huulirasvan jota olen nyt viikon käytellyt ja tykkään kovasti! En sitten tiedä onko sisältö muutettu vai miksi mutta on kyllä hyvä ihan päivittäisessä käytössä.
Satunnaisessa käytössä pahimpiin rohtumiin käytän myös bevita R ja punaista Bebanthenia.

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #839 : 25.02.10 - klo:15:01 »
Mä ostin jokin aika sitten Ruohonjuuresta Kesäniityn Huulivoiteen (valm. Pesosen Mehiläistarhat), on ollut tosi kiva voide. On puikko ja pelkäsin, että olisi liian kuiva, mutta mielestäni just sopivan rasvainen. Tuoksu ihana mieto sitruuna. Näppärät kotikemistit tekevät tällaisen kyl itsekin.  :)

Inci: mehiläisvaha, viinirypäleensiemenöljy (luomu), kaakaovoi, sitruunaöljy
« Viimeksi muokattu: 25.02.10 - klo:15:03 kirjoittanut Ulpu »
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö