Kirjoittaja Aihe: Huulirasvat ja -voiteet  (Luettu 423229 kertaa)

keksi

• Vieras
Vs: Huulirasvat ja -voiteet
« Vastaus #840 : 25.02.10 - klo:18:02 »
Tän talven pelastus on ehdottomasti ollut Bevita R! Mun huulet tuntuu kuivuvan tosi helposti, jolloin huulimeikin tekeminen on tietenkin ihan mahdotonta. Viime syksyyn asti olin suosinut punaista Bepanthenia, mutta sekään ei auttanut kuin hetkellisesti. Bevita R pehmitää ainakin mun huulet hetkessä ja pysyy mukavan liikkuvana huulilla, olematta siltikään rasvaisen tuntuinen. Ehkä parasta vielä että vaikutus on suht pitkäaikainen, eikä siis aiheuta riippuvuutta. Ehdottomasti HG tuote!

Kävin hakemassa apteekista Bevita r huulirasvan ja näyttää toimivan super rohtuneilla huulillani erittäin hyvin. :) Kiitos vinkistä!

Poissa Tanya

• Hiushörhö
« Vastaus #841 : 26.02.10 - klo:10:55 »
Mä oon nyt käytellyt ACO:n huulirasvaa ja ihan mukavasti se kosteuttaa. Oon siis ihan tyytyväinen ostokseeni. Jos on superrohtuneet huulet ni sitten kyllä ehkä tarvii tehokkaampaa rasvaa. Kiiltääkö muuten toi Bevita R yhtään huulilla? Seuraavaksi voisin sitä kokeilla jos jättää kiiltävän pinnan huuliin. En tykkää huulirasvoista jotka jättää kiillottoman tuloksen tai pahimmassa tapauksessa valkoisen...
1cFii

|Piija

• Vieras
« Vastaus #842 : 26.02.10 - klo:11:32 »
Itse tykkään todella paljon Pirkan natural huulivoiteesta. Talvella toki joutuu käyttämään rasvaisempia esim. bepanthenia mutta muutoin tuo on kyllä ollut erittäin hyvä tuote. Sopivan pehmeää levitettäväksi, helppo puikko, ei värjää tms. Kivan miedon vaniljan tuoksuista.  :)

keksi

• Vieras
« Vastaus #843 : 26.02.10 - klo:14:52 »
Mä oon nyt käytellyt ACO:n huulirasvaa ja ihan mukavasti se kosteuttaa. Oon siis ihan tyytyväinen ostokseeni. Jos on superrohtuneet huulet ni sitten kyllä ehkä tarvii tehokkaampaa rasvaa. Kiiltääkö muuten toi Bevita R yhtään huulilla? Seuraavaksi voisin sitä kokeilla jos jättää kiiltävän pinnan huuliin. En tykkää huulirasvoista jotka jättää kiillottoman tuloksen tai pahimmassa tapauksessa valkoisen...

Bevita r kiiltää huulilla jonkin verran.:)

Poissa Campino

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #844 : 26.02.10 - klo:15:07 »
Mä ostin jokin aika sitten Ruohonjuuresta Kesäniityn Huulivoiteen (valm. Pesosen Mehiläistarhat), on ollut tosi kiva voide. On puikko ja pelkäsin, että olisi liian kuiva, mutta mielestäni just sopivan rasvainen. Tuoksu ihana mieto sitruuna. Näppärät kotikemistit tekevät tällaisen kyl itsekin.  :)

Inci: mehiläisvaha, viinirypäleensiemenöljy (luomu), kaakaovoi, sitruunaöljy

Mulla oli joitakin aikoja sitten myös tuo sama huulivoide ja tykkäsin siitä tosi paljon. Nykyisin leikin hullua kotikemistiä, ja teen vastaavanlaisen itse, eri öljyjä testaillen. Oliiviöljyversio on tänhetkinen lemppari.

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #845 : 03.03.10 - klo:21:23 »
ACOn hoitavan huulivoiteen ostin suositusten takia. Ensiksi säikähdin, koska tässä on vanilliinia. Toivottavasti se ei aiheuta hassua tunnetta kurkkuun kuten useimmat maku/hajurasvat. Taidan silti enempi tykätä Blistexin voidemaisesta huulirasvasta. Voidetta levittäessä tuntee, että huulilla on kunnon suoja.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #846 : 04.03.10 - klo:08:53 »
Minäkin ostin tämän suositusten perusteella, ja ihan ok tuotteeltahan tämä vaikuttaa. Ei kuitenkaan tehnyt minuun kovin isoa vaikutusta. Tämä toimii ihan hyvin arkihuulirasvana, mutta ei vedä vertoja parhaille kokeilemilleni huulirasvoille.
Tämän hetkinen suosikki on Kicksissä myytävä Dr. Lipp, joka on aivan mieletöntä jankkia, mutta suojaa huulet todella tehokkaasti. Seuraavaksi ostan Bevita R:n. Tosin mitä olen katsellut, niin se on monesta apteekista ollut loppu. Sehän on tietysti aina hyvä merkki jos tuote menee kaupaksi.

Poissa tragedia

• HAIRahtanut
  • recovered hair dye junkie
« Vastaus #847 : 04.03.10 - klo:15:47 »
Mä oon nyt ihastunut tosi paljon Aybrey Organicsin peppermint&tea tree ja spearmint huulirasvoihin, iHerbin käyttäjäkokemuksissa kuvailinkin noita tarkemmin. Parin dollarin hintakaan ei päätä huimaa eli kannattaa ihmeessä hankkia kokeiluun kun tilauksen painorajaan jää pari hassua grammaa tilaa :ts
1cFii
Sikses iha nätti naine.

Poissa pitkätukka

• Tukkaguru
« Vastaus #848 : 04.03.10 - klo:16:41 »
Olen jämähtänyt monien kokeilujen jälkeen ostamaan kerta toisensa jälkeen Labellon vaaleanpunaisessa puikossa olevaa huulirasvaa (velvet rose). Se tuntuu toimivan paremmin kuin mikään muu. Käytän satunnaisesti kotona myös kookosöljyä. Pidän siitä että huulirasva antaa vähän sävyä, joten tämä Labello on ollut senkin puolesta hyvä valinta.

Pöydälläni pyörii myös joku Pirkan karpalo-huulirasva, mutta se on melkoisen huonoa kuraa.
1c/F/M/ii, oma väri, pituus kohta polviin asti (nyt reilut 130 cm). Hiukseni pitävät silikonista ja hiuspohjani inhoaa sulfaatteja. Siispä sulfaatiton shampoo ja silikonillinen hoitoaine. Merkillä ei ole suurta väliä. Kookosöljy kaikkialle hiuksiin noin tunti ennen pesua.

Poissa Jadey

• HAIRahtanut
« Vastaus #849 : 04.03.10 - klo:20:36 »
^^Aubreyn huulirasvat on kyllä ihania.  :-* Tänään sain tuon Peppermint & Tea tree huulirasvan, ja se tuntuu kyllä ihanan virkistävältä huulilla. Suosikkini on kuitenkin Tangerine. Herkullinen tuoksu ja kosteuttaa tosi hyvin!
Pelätä ei saa jos tahtoo milloinkaan onnen saavuttaa

Poissa Campino

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #850 : 09.03.10 - klo:09:16 »
Kysytään nyt vaikka täältä... Kertausharjoituksen aikana huuleni ensin paloivat lievästi ja sen jälkeen rohtuivat. Olen nyt hoitanut niitä Bepanthenilla ja Blistexin lip relief creamilla, mutta mitä muuta tähän voisi vielä kokeilla? Ovat nimittäin aika kurjan tuntuiset.

Kokemuksia hyvistä, korkeilla suojakertoimilla varustetuista huulirasvoista otetaan myös kiitollisuudella vastaan, jotta osaan ostaa oikeanlaista rasvaa seuraavaa keikkaa varten. Kuvittelin, että spf 15 riittäisi, mutta ei se sitten riittänytkään.

keksi

• Vieras
« Vastaus #851 : 09.03.10 - klo:15:47 »
^ ainakin Pirkalta, Labellolta ja Euceriniltä löytyy puikkohuulirasvat joissa spf 30. :)

Poissa Campino

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #852 : 10.03.10 - klo:11:00 »
Kiitos keksi. Hankin jonkin noista sitten seuraavaa metsäkeikkaa varten...

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #853 : 10.03.10 - klo:15:17 »
Oon nyt parisen viikkoa käyttänyt EOS huulirasvaa ja oon ihan rakastunut, pakkaus on aivan ihana ja huulirasva oikeesti hyvää! Saa kyllä luvan ollakin kun maksaa kympin..

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #854 : 10.03.10 - klo:20:40 »
^Mitä tuoksuja myydään? Ilmeisesti Kicksistä tuota saa?