Kirjoittaja Aihe: Huulirasvat ja -voiteet  (Luettu 401527 kertaa)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
Vs: Huulirasvat ja -voiteet
« Vastaus #855 : 10.03.10 - klo:20:40 »
^Mitä tuoksuja myydään? Ilmeisesti Kicksistä tuota saa?

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #856 : 10.03.10 - klo:20:44 »
EOS on hyvä ja ihan mainion mallinen! On siis kätevä. Itselläni on vihreä (honeysuckle honeydew) ja neidillä pinkki (summerfruit), muita ei Kicksissä ollut. Piparminttuöljyä näissä EI ole, netissä vain on ilmeisesti sen minttu-version inci.

http://www.evolutionofsmooth.com/products_lip_sphere.html
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Myya

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #857 : 11.03.10 - klo:10:48 »
Niille jotka kaipailevat lumenen huulihoitoa niin kipaiskaapa mammuttimarkkinoille  ;)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #858 : 11.03.10 - klo:19:24 »
Höh. Skanssin Kicksissä ei ollut kuin sitä vihreää eli honeysuckle honeydewtä, ja olisin nimen omaan halunnut sitä punaisessa pallossa olevaa summerfruitia.  :(

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #859 : 11.03.10 - klo:19:29 »
^
Oli siellä, mutta taisin ostaa viiimeisen neidille parisen viikkoa sitten  :-\. Olen nimittäin siitä saakka halunnut sellaisen myös itselleni...
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #860 : 11.03.10 - klo:19:33 »
^Myyjä sanoi, että heillä on ollut sitä vähän aika sitten, mutta tällä hetkellä ei ole, eikä myyjä osannut sanoa tuleeko jossain vaiheessa lisää vai ei. Tahtoo tahtoo!

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #861 : 25.05.10 - klo:18:02 »
Pari uutta hyvää huulirasvalöytyöa:

Flormar lip care rose: Tarjoustalon halppisrasva, joka osoittautui hyväksi käytössä. Incissä ensimmäisenä rasva ja mineraaliöljyt sun muut vasta loppupuolella. Itse tykkään nimenomaan rasvapohjaisemmista (ei minereeliöljy) huulirasvoista joten nappilöytö perushuulirasvaksi. Saman tyyppinen kuin Lip Smackersin huulirasva, mutta puolet halvempi. Pieni miinus huurteisesta lopputuloksesta.

Gosh soft 'n shine lip balm: Sävyttävä ja huulipunamainen, rasvainen huulirasva. Inciä en tästä tarkemmin tutkinut, joten saattaa sisältää mineraaliöljyä sillä tuntuu hieman kuivattavalta kun on ollut huulilla jonkin aikaa. Pakkaus on hyvän kokoinen ja sopii tosi hyvin pienempäänkin baarilaukkuun. Sävyä tulee myös hyvin eikä liikaa, mutta kiiltoa ei niinkään joten selkeästi enemmän huulipunamainen kuin huulikiiltoa muistuttava.  Sokkarilla tarjouksessa 5 euroa, mikä on tästä sopiva hinta.

Poissa Bimmer

• Hiushörhö
« Vastaus #862 : 25.05.10 - klo:19:44 »
Mä olen tykännyt Labello -huulivoiteista sekä nyt uudempana tuttavuutena luonnonmukaisista Laveran -huulivoiteista.
Laveralta olen käyttänyt Repair ja Classic -voiteita, molemmat hyviä! Suosittelen!

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #863 : 28.05.10 - klo:19:58 »
Olen tullut siihen tulokseen että huulirasvat kaikki ovat huonoja. Olen kokeillut varmaan kaikki täällä kehutut huulirasvat, ja kaikki vain repaloittavat huulia entisestään ja niihin tulee riippuvaiseksi! Just kokeilin muutaman muutaman päivän sarjan Eucerinin Lip Reliefia ja huulet menivät heti ihan repaleiseksi ja vaativat jatkuvaa rasvan lisäämistä. Joten taas kerran tein comebackin Bepantheniin. Kai se on uskottava. Toivottavasti ei huulet ikinä tule Bepanthen-immuuniksi! Musta suurin osa punista ja kiilloista on parempia huulille kuin ihan huulirasvat :o

Olen melkein samaa mieltä. Muutama ihan hyväkin huulirasva on tullut kyllä vastaan mutta harvassa ne on. Suurin osa vain kuivattaa entisestään ja joutuu jatkuvasti lisäämään. Mieluummin sitten laitan illalla ennen nukkumaanmenoa jotain huulirasvaa ja päivisin käytän huulipunaa tai kiiltoa. Nyt tosin haluaisin löytää jonkin hyvän suojakertoimellisen huulirasvan, ihan vain tuon aurinkosuojan vuoksi. Joku kiiltokin kävisi muuten mutta ajattelin että jos samalla hankkisi miekkosellekin omansa, se kun tuskin mistään meikeistä innostuu. :D

luomuystävä

• Vieras
« Vastaus #864 : 28.05.10 - klo:23:58 »
Shea Butter on paras huulirasva. Voittaa muut huulirasvat ylivoimaisesti. Ja eikös siinä ole myös suojakertoimia. Näin olen kuullut. Kertokaa tietävämmät enemmän, jos olen väärässä.

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #865 : 29.05.10 - klo:12:28 »
Uusi suosikkini on iHerbistä tilattu Badger Tangerine Breeze -huulirasva. Levittyy huulille pehmeästi, antaa vähän kiiltoa ja ennen kaikkea kosteuttaa ja hoitaa. Ja tuoksu on aivan huumaava :-* Täytynee testata muitakin makuvaihtoehtoja.
1b M ii

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #866 : 29.05.10 - klo:21:38 »
Minulle ei tuo sheavoi käynyt huulirasvaksi. Vartalolle, käsiin ja jalkoihin käytän sitä kyllä useinkin mutta huulia se tuntui vain kuivattavan. iHerbistä olenkin ajatellut tilata huulirasvoja kokeiluun, onko kellään vinkata sieltä mitään suojakertoimellista? Noita makuhuulirasvoja ajattelin kyllä tilata ihan "huvikäyttöön" vaikkei niissä suojakertoimia olisikaan. :)

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #867 : 02.09.10 - klo:16:04 »
Kyllä huomaa, että talvi on tulossa kun huulet tarvitsee rasvaa koko ajan. ACO:n vanilliinin tuoksuinen huulivoide ei aluksi innostanut, mutta nyt huomaan sen olevan aika hyvä. Kun tarpeeksi kauan hinkkaa huuliin, niin kyllä tämä pitää huulet kivan liukkaina pitkään. Eucerin huulirasva (puikkomalli kuten ACO) on paljon kovempi eikä siitä saa saman tuntuisia huulia kuin ACOlla.

Tänään ostin Pirkan sävyttävän Karpalo huulirasvan. Sävy hieman säikäytti, aika tumma viininpunainen. Mutta huulilla tämä on tietysti paljon hennompi, oikeastaan nätti sävy. Apua kuiviin huuliin en usko tällä erityisesti olevan kuin hetkellisesti, mutta huulipunan tilalla voin tätä käyttää luonnollisena sävynä.

EDIT. Piti vielä kysyä mitä muita sävyttäviä huulirasvoja kaupoista löytyy, kuten Hydracolorit ja tuo Pirkka? Mineraalifirmojen huulirasvat on kivoja, mutten vaan tykkää kun ne on niin pieniä puikkoja.
« Viimeksi muokattu: 02.09.10 - klo:16:45 kirjoittanut Bamboo »
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa aini

• HAIRahtanut
« Vastaus #868 : 02.09.10 - klo:18:43 »
EDIT. Piti vielä kysyä mitä muita sävyttäviä huulirasvoja kaupoista löytyy, kuten Hydracolorit ja tuo Pirkka?

Lidlissä on yksi huulirasva, joka on muistaakseni verigreipin hajuinen ja väriltään aniliinin tyylinen. Huulille jää tosi kevyt väri, korostaa mielestäni vain omien huulten väriä. Tykkään tästä koostumuksesta, aika vahamainen ja pysyvä. Näitä on myös muitakin mm. aloe vera Classic, mehiläisvaha ja suojakertoimellinen sport-versio. Ostin kaikki neljä kun maksavat vaan euron kipale!

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #869 : 02.09.10 - klo:21:13 »
EDIT. Piti vielä kysyä mitä muita sävyttäviä huulirasvoja kaupoista löytyy, kuten Hydracolorit ja tuo Pirkka?

Lidlissä on yksi huulirasva, joka on muistaakseni verigreipin hajuinen ja väriltään aniliinin tyylinen. Huulille jää tosi kevyt väri, korostaa mielestäni vain omien huulten väriä. Tykkään tästä koostumuksesta, aika vahamainen ja pysyvä. Näitä on myös muitakin mm. aloe vera Classic, mehiläisvaha ja suojakertoimellinen sport-versio. Ostin kaikki neljä kun maksavat vaan euron kipale!

Nivealla on myös Angel Star- sarjaan kuuluva huulirasva, mutta se antaa ehkä enemmän kimallusta kuin sävyä. Mutta itse olen siitä kyllä tykännyt, kosteuttaa ja pehmentää juuri hyvin :)