Kirjoittaja Aihe: Huulirasvat ja -voiteet  (Luettu 401486 kertaa)

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
Vs: Huulirasvat ja -voiteet
« Vastaus #885 : 21.09.10 - klo:12:10 »
Lauressin huulivoide on ihana  :l Tämä on paras kaikista kokeilemistani! Huulivoide on tuoksuton ja todella miellyttävän tuntuinen. Muistuttaa The Body Shopin hamppu- ja kaakaohuulirasvoja, ilman niiden vahvoja tuoksuja ja mm. parabeeneja. Mielestäni Lauressin voide myös säilyy huulilla pidempään.

Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan, varsinkin jos Lauressilta tulee muuten tilailtua!

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #886 : 20.10.10 - klo:20:10 »
Mikähän olisi oikein rasvainen huulirasva? Sellainen joka pitää huulet rasvaisina pitkään. Nykyinen Aco huulirasva on hyvä, mutta kun se kuluu niin äkkiä, kun laitan paljon kerralla että rasvaisuus pysyy huulilla. Huulirasva saa olla missä tahansa muodossa (purkki, tuubi jne.) kunhan vain olisi tarkoitukseen sopiva.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #887 : 20.10.10 - klo:21:17 »
^ Kaakaovoi!  :D Ostin iHerbistä Cococare -kaakovoipuikon, maksoi reippaasti alle kaksi euroa. Käytän sitä lähinnä psorin hoitoon, mutta kerran akuutissa tilanteessa ei huulirasvaa ollut missään, ja vetäisin tästä huulilleni. Huulet pysyivät rasvaisina ja tosi kosteutettuina pitkään! :)
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #888 : 21.10.10 - klo:08:54 »
Lauressin huulivoide on ihana  :l Tämä on paras kaikista kokeilemistani! Huulivoide on tuoksuton ja todella miellyttävän tuntuinen. Muistuttaa The Body Shopin hamppu- ja kaakaohuulirasvoja, ilman niiden vahvoja tuoksuja ja mm. parabeeneja. Mielestäni Lauressin voide myös säilyy huulilla pidempään.

Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan, varsinkin jos Lauressilta tulee muuten tilailtua!

Kiitos vinkistä! Lauressilta tulee tilailtua säännöllisesti, otanpa tuotakin ensi kerralla.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #889 : 21.10.10 - klo:18:14 »
^ Kaakaovoi!  :D Ostin iHerbistä Cococare -kaakovoipuikon, maksoi reippaasti alle kaksi euroa. Käytän sitä lähinnä psorin hoitoon, mutta kerran akuutissa tilanteessa ei huulirasvaa ollut missään, ja vetäisin tästä huulilleni. Huulet pysyivät rasvaisina ja tosi kosteutettuina pitkään! :)

Onko tuo mautonta? Ja ei kai se sula lämpimässä?  ;D Pitääpä laittaa seuraavaan tilaukseen, kun ei paljoa maksa eikä paina.
1bMii, vaalennettu.

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #890 : 21.10.10 - klo:21:44 »
^ Kyllä se maistuu kaakaolta, mutta vaikka maku ei ole millään tavalla esimerkiksi maitosuklainen, niin ei tosiaan mikään pahakaan. Sulamisesta en tiedä tarkkaan, mutta aika kuivalta näyttää, joten en usko, että ainakaan ihan heti sulaa. :) Kannattaa ihmeessä koittaa, ihanaa ainetta  <3
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #891 : 21.10.10 - klo:22:01 »
Pirkan karpalohuulirasva (oliko se karpalo?? Nyt iski oikosulku...) on ollut vakkarikäytössä jo pitkään, ja nyt ostin rinnalle myös värittömämmän mustikkaversion. Pakko se kai on uskoa, että halvalla voi saada myös hyvää, minä tykkäilen näistä päiväkäytössä tosi paljon :) Yöksi sitten jotain tujumpaa, Oriflamen Tender Care on ollut myös pitkään käytössä ja sen loputtua siirryn varmaan Bepantheniin.
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #892 : 22.10.10 - klo:10:34 »
Ehkä ihan kamalin huulirasva vähään aikaan on ollut Labellon vaaleanvihreässä tuubissa (korkissa) oleva, joku kamomilla ja jotain. Maistuu ihan saippualta ja haisee järkyltä  :P

Olen nyt käyellyt enimmäkseen purkki Carmexia ja BevitaR:ää. Carmex vie voiton, Bevitan koostumus on jotenkin "vetisempi" ja se tuntuu häviävän huulilta hirmuisen nopeasti. Jollain kierolla tapaa tykkään jopa Carmexin mausta vaikka se onkin aika hirveä, viilentävä tunne on myös kiva :) Lukioaikoina käyttelin monta tuubia Miramen Medilippiä, joka myös on viilentävä, Carmex tosin menee sen ohi reippaasti.

Orange

• Vieras
« Vastaus #893 : 22.10.10 - klo:13:04 »
Carmex on lemppari päivällä, yöksi holvaan paksun kerroksen Bepanthenia.
Tykkään kovasti Carmexin viilentävästä tunteesta ja raikkaan kylmästä tuoksusta. Muistuttaa tosi paljon Miramaxin purkkirasvaa, mutta on tehokkaampi.

Ja mikäs olisi paras keino Bepanthenin halkeilevaan tuubiongelmaan, päällystäminen maalarinteipillä? Ei kovin esteettistä, mutta en kuljetakaan sitä mukanani...

Louis Widmerin minihuulipuikko on tavarana ihan ok, ei kylläkään riitä yksinään. Mutta puikon pienuus on hankala, vaikea laittaa huuliin! Onkin jäänyt työpaikan kaappiin varahuulirasvaksi.

Labellon Glamorous Gloss Red ruby on herkullisen sävyinen, mutta ei kosteuta riittävästi ja häviää huulilta nopeaan.
« Viimeksi muokattu: 22.10.10 - klo:13:08 kirjoittanut Orange »

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #894 : 22.10.10 - klo:19:48 »
Minä ostin varmaan vuosi sitten H&M:n sesonkihuulirasvoja. Autumn Fruits ja Vanilla. Aluksi tykkäsin tuosta vaniljan tuoksuisesta rasvasta, mutta vähitellen sen koostumus on alkanut ärsyttää. On kuin liimaa laittaisi huuliin. Viimeisin hankinta on Medisoft huulivoide. Halusin tuoksuttoman tuotteen ja ilman mineraaliöljyä. Tuo tuntuu aika ohuelta koostumukseltaan ja maku ei ole paras. Pitää seurata, miten toimii pitkällä aikavälillä. Jos ei toimi, niin ostan jotain muuta seuraavalla kerralla.

Edit. En muuten tykkää enää The Body Shopin huulirasvoistakaan. Huulivoit ovat ihan hyviä, mutta ne huulivoiteet ovat kamalia. Ostin joskus joulun sesonkituotteina Spicy Apple- ja Vanilla Spice-huulivoiteet. Ne tuntuvat kuivattavan enemmän huulia kuin hoitavan. Sen omenaversion jouduin heittämään roskiin, koska se tuoksu ei enää miellyttänyt.
« Viimeksi muokattu: 23.10.10 - klo:16:24 kirjoittanut Marie Corelli »
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Tristy

• Vieras
« Vastaus #895 : 27.11.10 - klo:17:25 »
^^ Mä olen laittanut Bepanthenia mineraalimeikkisamplepurkkiin ja ratkaissut näin tuubiongelman sekä mahdollisen kuljetusongelman. Hygieenisempi vaihtoehtohan se tuubi toki on, mutta ei tuohon pieneen purkkiin kovin pitkäksi aikaa rasvaa riitäkään, niin varmasti pysyy ihan hyvänä sen aikaa.

Olen yrittänyt käyttää Dermosilin tuubissa olevaa hajustamatonta huulirasvaa ja täytyy sanoa, että on vähän epämiellyttävä tuote. Rasva haisee ja maistuu ensinnäkin ihan sulalle muoville. Jos rasvaa illalla huulet, niin rasvaa on imeytymättä vielä aamullakin, mikä on musta jotenkin kummallista. Tämä tuntuu siis lähinnä auttavan siihen kiristävään tunteeseen, mutta ei sitten oikeasti tee huulille muuta kuin jonkinlaisen kalvon. Eniten kuitenkin puistatusta aiheuttaa tuo maku ja haju. Sinnikkäästi olen yrittänyt tätä käyttää, mutta taitaa lentää roskiin jossain vaiheessa lähiaikoina.

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #896 : 27.11.10 - klo:18:41 »
Mä oon kans joskus kuskannut Bepanthenia pienessä sample purkissa. Mun luottohuulirasvani ovat apteekista saatava Mentholatum (ihanan rasvainen, käytän yleensä yöllä), Ruohonjuuresta ostettu Kesäniityn Huulivoide (mukavan kosteuttava) sekä Pirkan karpalo Huulivoide. Tuo Pirkka on kyllä oikeasti löytö, edullinen, hyvä inci (tuntuu oikeasti kosteuttavalta) ja antaa hiukan sävyä huulille.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #897 : 17.12.10 - klo:12:20 »
No mun täytyy sitten kokeilla tuota Pirkkaa seuraavaksi.

Ostin paljon kehutun Laveran sävyttävän mustaviinimarja-huulivoiteen, mutta valitettavasti se ei soveltunut minulle ollenkaan.
Ensinnäkin suuhun tuli sellainen kuiva ja yskittävä tunne (joku ärsyttävä ainesosa?) ja kosteutustehot eivät riittäneet mulle. Huulet kuivuivat päivän käytön jälkeen aivan riekaleiksi. Harmi, koska muuten tuote vaikutti hyvältä. Tuoksu oli aivan mielettömän ihana!

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #898 : 17.12.10 - klo:12:27 »
^Pirkka on hyvä. Mulla on se ns. kaupunkikäytössä antamassa pientä punaa muuten kalvakoille huulille. On rasvainen, mutta matta ja kestää. Eikä maistu millekään.
Ennen lenkille lähtöä laitan Labellon Angel Staria ja mulle tulee siitä tuollainen samanlainen kurkunärsytysreaktio. En tiedä mikä sen tekee, kimalteet? Ei tuo muutenkaan mikään hyvä rasva ole, mutta menee paremman puutteessa. Kamalan makuista.

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #899 : 17.12.10 - klo:13:41 »
Onko teillä muilla tullut tuohon Pirkan Karpalo huulirasvaan sellainen hassu haju? Mulla on jo pariin puikkoon tullut sellainen outo tuoksu aika pian puikon korkkaamisen jälkeen. Tuoksu on jotenkin ummehtunut ja aivan erilainen kuin uudessa puikossa.