Kirjoittaja Aihe: Huulirasvat ja -voiteet  (Luettu 406118 kertaa)

*Kimallus*

• Vieras
Vs: Huulirasvat ja -voiteet
« Vastaus #90 : 25.02.06 - klo:17:39 »
Body Shopin kaakao huulirasva on ihan taivaallista  :P

Poissa tnn

• HAIRahtanut
« Vastaus #91 : 25.02.06 - klo:18:20 »
Talvella mun huulet rohtuvat jatkuvasti ja käytän nykyään Blistexin sinisessä purkissa olevaa huulirasvaa. Pehmentää ja viilentää mukavasti rohtuneita huulia :) Ainut miinus on paha maku.
1bMii, virallisella huijausmitalla 78 cm pitkä tukka. Vaalea, hieman sekavärinen kuontalo.

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #92 : 28.02.06 - klo:05:41 »
Rakas Carmexini unohtui kotiin joten nyt on käytössä EA:n 8 Hour Cream joka on kyllä tosi ihana. Ei tuoksu mitenkään hyvältä mutta pehmentää rohtuneet huulet hetkessä! :-*

silkkitukka

• Vieras
« Vastaus #93 : 28.02.06 - klo:11:09 »
Ostin eilen uuden huulirasvan apteekista, valmistaja on Natura House ja puikossa lukee Echinastick.

Inci: Ricinus communis, candelilla wax, ozokerite, isopropyl myristate, beeswax, octyldodecanol, octyl methoxycinnamate, propolis wax, parfum, butyl methoxydubenzoymethane, echinacea angustifolia, BHA,Cl 75810

Ihan hyvältä tuntuu, mieto tuoksu ja hintakin oli vain noin 4 euroa  :)

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #94 : 28.02.06 - klo:11:36 »
Mä herkistyn näköjään ennenpitkää kaikille huulirasvoille  :( Ennen käytin aina Blistexiä mutta se sisältää oksibentsonia joten ei hyvä. RENillä on kiva huulivoide mutta se sisältää mehiläisvahaa jota en myöskään voi enää käyttää. Sitten tilasin Smithsin Rosebud Salvea mutta sekin saa nykyään huulten ihon kuoriutumaan. Ainoa jota olen voinut käyttää jatkuvasti on Bepanthen. Se huulirasvaversio ei ole hyvä vaan käytän tätä ihan perinteistä isompaa tuubia. (Tämä on ihan ykkönen myös koiruuden kuivaan kirsuun  ;D)

On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa Viivi

• HAIRahtanut
« Vastaus #95 : 28.02.06 - klo:11:43 »
Mulla on sekalaisessa käytössä punaraitainen Bepanthen, EA Eight hour cream ja kosteuttava Labello. Tosin oikein kovilla pakkasilla huulet rohtuu ja halkeilee rasvailusta huolimatta ja veri lentää  :'(
Hiukset: 1cMii, pitkät ja kevyesti latvoista kerrostetut. Väri: tummanvaaleat+paljon kirkkaan vaaleita raitoja.

Poissa Jamaica

• HAIRahtanut
« Vastaus #96 : 28.02.06 - klo:21:53 »
Monet tuotteet on tullut kokeiltua, mutta vasta Avenen huulirasvan hankittuani huulet ovat olleet paremmassa kunnossa. Blistexit sun muut kirvelevät eikä Bepantenkaan ole ikinä estänyt rohtumia. Nyt huulet eivät halkeile edes kovassakaan pakkasessa! Hinta tietenkin aavistuksen kirpaisi, mutta pääasia, että huulet eivät ole enää kipeät.

Miten olette muuten päässeet rasvauskierteestä eroon? En onneksi enää sudi jatkuvasti rasvaa huulille, mutta 2-3krt päivässä on lisättävä. Ilman huulirasvaa en voisi elää  ;)

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #97 : 07.03.06 - klo:15:03 »
Mä ostin viime viikolla Doven Daily Cream -huulirasvan, jonka pitäisi kosteuttaa ja hoitaa huulia tehokkaasti. Tykkään rasvan koostumuksesta, sellaista täyteläistä, helposti levittyvää ja hoitavan tuntuista. Tuoksu on ihan kiva, pehmentää huulet hyvin ja antaa huulille kivan kiillon. Ainut miinus puikosta, joka on hankala sulkea, eikä pysy kunnolla pystyssä. Muuten kyllä tykkään ja ostan varmasti toistekin, tosin rohtuneilla huulilla tämä ei varmaankaan toimi.
1b M ii

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #98 : 09.03.06 - klo:16:03 »
Ostin eilen apteekista Mentholatum-huulirasvapuikon, kun sitä on täällä niin kehuttu. Se on ihan hirveää! :o Inci-lista jo epäilytti, mutta ajattelin silti testata. Puhuessa se kökkööntyy huulille välittömästi (valkoisiksi paakuiksi) ja sama tapahtuu minuutin sisällä siitä, kun on astunut ulos kylmään. Oikeasti en muista, koska viimeksi olisin törmännyt näin huonoon huulirasvaan... :( Tosissani ihmettelen, miten joku voi tykätä tästä!

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #99 : 10.03.06 - klo:14:05 »
Ostin eilen apteekista Mentholatum-huulirasvapuikon, kun sitä on täällä niin kehuttu. Se on ihan hirveää! :o Inci-lista jo epäilytti, mutta ajattelin silti testata. Puhuessa se kökkööntyy huulille välittömästi (valkoisiksi paakuiksi) ja sama tapahtuu minuutin sisällä siitä, kun on astunut ulos kylmään. Oikeasti en muista, koska viimeksi olisin törmännyt näin huonoon huulirasvaan... :( Tosissani ihmettelen, miten joku voi tykätä tästä!

Aika jännä juttu. Minä pidän mentholatumista kovasti, se on vähän kuin notkeampaa ja hoitavampaa medilip-huulirasvaa (toinen suosikki). Taitaa olla huulista kiinni mitenkä mikäkin toimii ;D mutta eipä tullut kokeilu kalliiksi, jämät voi käyttää kynsinauhoihin ellei huulille sovi (pikavink).
this too shall pass.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #100 : 10.03.06 - klo:16:45 »
Mä ostin viime viikolla Doven Daily Cream -huulirasvan, jonka pitäisi kosteuttaa ja hoitaa huulia tehokkaasti. Tykkään rasvan koostumuksesta, sellaista täyteläistä, helposti levittyvää ja hoitavan tuntuista. Tuoksu on ihan kiva, pehmentää huulet hyvin ja antaa huulille kivan kiillon. Ainut miinus puikosta, joka on hankala sulkea, eikä pysy kunnolla pystyssä. Muuten kyllä tykkään ja ostan varmasti toistekin, tosin rohtuneilla huulilla tämä ei varmaankaan toimi.
Mä en ole Doven huulirasvoja kokeillut mutta kaverini käyttää tota kynsinauhavoiteena kun kuulemma ei sitä ainakaan huulille voi laittaa.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #101 : 10.03.06 - klo:18:10 »
Kokeilin tänään Stockalla Neutrogenan tuubissa olevaa huulirasvaa, vaikutti tosi hyvältä! En kokeillut sitä toista, stickiä, koska sitä oli lähmitty. :D
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #102 : 10.03.06 - klo:19:53 »
Kokeilin tänään Biothermin uutta kosteuttavaa huulihoidetta, nimeä vain en satu muistamaan...vaikka olin sitä ihan esittelemässä.  ;D
Oli ihan kivan tuntuinen, kosteuttaa kuulemma pitkävaikutteisesti (8h) ja tuntui huulilla kivalta. Näyti hieman huullikiillolta, muttei kuitenkaan ole ihan sekään. Sävyvaihtoehtoja oli kolme, joista jokainen oli todella luonnollisen värinen huulilla. En vain raaskinut ostaa kun hintaa kuitenkin oli 19e.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #103 : 10.03.06 - klo:22:36 »

Outoa, mulla ei kökköönny ollenkaan, vaikka lisään useamman kerroksen päivässä. ???
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

JoHanna

• Vieras
« Vastaus #104 : 10.03.06 - klo:23:25 »
Mä oon käyttänyt nyt talvella Bepanthol -huulivoidetta ja toimii ihan ok melko kuivillekin huulille. Tuoksu vaan alkaa tökkimään pidemmän päälle :)