Kirjoittaja Aihe: Huulirasvat ja -voiteet  (Luettu 406115 kertaa)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Vs: Huulirasvat ja -voiteet
« Vastaus #915 : 06.10.11 - klo:17:22 »
Voihan morjens. Näköjään se on uskottava, että kaakaovoi ei passaa minun huulilleni jostain syystä yhtään, muutakaan syytä en sille keksi että jo kaksi toisistaan muuten riippumatonta huulirasvaa ovat saaneet huuleni luomaan nahkaansa tätä tahtia :o Joku pari vuotta sitten testasin aivan hirmuisesti hehkutetun TBS:n kaakaohuulirasvan ja lopputuloksena huulista irtoili iho leveinä kaistaleina, vähän aikaa sitten tilasin Iherbistä Badgerin kaakaohuulirasvan ja TAAS sama juttu! Huulet on ihan hirveässä kunnossa ja nyt tässä kovasti mietin millä niitä paikkailisi. Ihan käsittämätön ilmiö. Onko kellään muulla käynyt tällaista kaakaovoin kanssa?

kaakaovoi on näemmä 'hit or miss'-ainesosia. Minullekaan ei tuo Badgerin hehkutettu puikko oikein sopinut, lahjoitin sen eteenpäin.. Sen sijaan Madagascar vanilla on unelma, tässä rasvapohjana on mm. oliiviöljyä, risiiniöljyä ja mehiläisvahaa.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #916 : 06.10.11 - klo:19:19 »
Haluaisin tilata iherbsistä jonkun huulirasvan, jossa olisi marjainen tuoksu/maku, mieluiten vadelma. Ei saisi tummentaa huulia tai tehdä niistä punaisempia, mutta se voisi vaalentaa huulia hieman, mutta ei siis välttämätön ominaisuus. Onko joku löytänyt jonkun hyvän marjaisan huulirasvan iherbsistä?

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #917 : 06.10.11 - klo:19:32 »
^Tämä Aubrey Organicsin vadelmahuulirasva ainakin on ihan hyvää kamaa. Ei ole sävytetty, mutta ei tosin vaalennakaan.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #918 : 06.10.11 - klo:19:46 »
^Kiitos vinkistä! Taidanpa tilata tuon kun on niin kivan värinen puikkokin  :D

Poissa Lazara

• Haiven
  • *
« Vastaus #919 : 06.11.11 - klo:21:33 »
Hah, hyvä ketju minulle. :) Vähän runsaammilla pusuttimilla, joten huulirasvoja tulee käytettyä.. Lueskelin tätä jo aiemmin, ja luetun perusteella ostin apteekista täällä mainitun bepantholin. Yllätyksekseni en ollut hirmuisen vaikuttunut tästä. Bepanthenia minulla tulee käytettyä pahempien rohtumien kanssa ja voin myöntää että en tuota huulirasvaversiota ole rohtumiin kokeillut (ei ole ollut huulet pahassa kunnossa..). Pitänee jatkaa kokeiluja sitten kun talvi kylmenee. Tällä hetkellä laitan sitä satunnaisesti jonkin toisen huulirasvan alle, ikäänkuin ennaltaehkäisevässä mielessä.

Mutta päivän polttava kysymys minulle olisi se, että mistä Suomessa (tarkennettuna Tampereelta) voi ostaa Cramex huulirasvaa? Searchilla yritin vähän penkoa niin joku mainitsi Helsingin Stockan, mutta en ihan Helsinkiin asti jaksaisi lähteä pelkän huulirasvan perässä... Viimeisimmän Trendin välissä oli tästä näyte ja useamman kokeilun jälkeen olen hyvin otettu! Toimii ainakin minun huulilla kuin unelma, joskin minulle enemmän ehkä yökäyttöön kuin päivälle. Päiväsuosikkini on tällä hetkellä TBSn coco butter- huulivoide.
Ikuinen hiustenkasvattaja

Bristow

• Vieras
« Vastaus #920 : 07.11.11 - klo:10:36 »
Bepanthen punaraitainen voide, paras  <3

Poissa Kosmetiikkakissa

• HAIRahtanut
« Vastaus #921 : 07.11.11 - klo:23:08 »
^ Oletko käynyt katsomassa Tampereen Stockmannilta? Jos ei ole hyllyssä niin oletettavasti voivat tilata sulle Helsingin myymälästä. Ainakin muuta Stockmannin valikoimassa olevaa tavaraa tilataan muiden kaupunkien pisteisiin, mikäli asiakas kaipaa.

Poissa Lazara

• Haiven
  • *
« Vastaus #922 : 08.11.11 - klo:18:41 »
Hyvä tietää, käynpä huomenna kuikuamassa.

Kuten vastauksesta voi päätellä, en hirveästi hyöri turhain päiten keskustan ostosparatiiseissa... tarttuu liian helposti mukaan kaikkea sellaista kivaa, mutta ylimääräistä. :D Tarttuu sitä mukaan muutenkin, mutta omatunto ei soimaa ihan samalla tavalla kun on oikeasti joku tarveaines, mitä on lähtenyt hakemaan.  ::)
Ikuinen hiustenkasvattaja

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #923 : 08.11.11 - klo:20:09 »
Mä oon nähnyt Carmexia myös Anttilassa - oli tavallista ja kirsikkaversiota.

Laveran huulirasva on alkanut tökkimään: tuoksu on jotenkin kökkö ja vaikuttaa siltä kuin olisi menemässä vanhaksi, vaikka sitä on vielä paljon jäljellä. Ostin Acon soft red lip balmin tilalle, joka tuntuu huulilla kivan rasvaiselta, mutta ei jätä älyttömän rasvaista pintaa. Ainoa huono puoli on, että väri on mun makuun todella vahva - ihan kuin huulipunaa  0_0 Tätä ei oikein voi huulirasvan tapaan levitellä, joten en tiedä pitääkö jotain muuta sävyttävää ostaa tilalle.

TBS:n Delipscious Tinted Lip Conditioner vaikutti kivalta: väriä ja kiiltoa samasta puikosta. Puikko oli tosin aika ylihintainen, koska kymppi huulirasvasta on jo vähän  ???...

Poissa epe

• HAIRahtanut
« Vastaus #924 : 14.11.11 - klo:12:48 »
Täälläpäin Carmexia löytyy myöskin Anttilasta ja lisäksi Prismasta.

Poissa Campino

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #925 : 14.11.11 - klo:14:31 »
Meillä löytyi tavallista Carmexia paikallisesta s-marketista.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #926 : 16.12.11 - klo:08:31 »
Madaran Softening Lip Balm on ihan kelpokamaa. En ole aikaisemmin löytänyt näistä luomutuotteista itselleni sopivaa, mutta tämä tuntuu toimivan. Koostumus on ohut ja huulilla hieman öljymäinen, miellyttävä mieto vadelman tuoksu. Hyvä kosteutusteho ainakin suht. ehjille huulille.

Minulla huulet ovat kesäisin ihan hyvässä kunnossa, mutta jo syksyn viileät kelit ja tuulet alkavat kuivattaa pahasti. Talvipakkasilla huulet on todella vaikea pitää ehjinä.

Epäilen kyllä, että pakkassuojaksi tästä ei ole - ehkä talvemmalla sitten taas käyttöön putkilo-Blistex ja Cliniquen vaseliininen Superbalm.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #927 : 16.12.11 - klo:21:47 »
Oli "ihan pakko" ostaa purkki legendaarista Vitalista kun löytyi vielä Paola Suhosen syksykuosilla :) (musta purkki oranssinpunaisella kukalla) ja tämä on melkoisen kiva huulirasvanakin.

Käytän tätä pääsääntöisesti kynsinauhavoiteena ja rystysten pahimpiin kuiviin kohtiin kortisonikuurien välillä, mutta huulirasvana ihan miellyttävä. Ja nostalginen tuoksu toki on ihan pisteenä Ii:n päällä. Pakkasvoiteena ei tätä enää uskalla käyttää, mutta ei tehnyt pahaa talvinuhan kuivattamiin nenänpieliini. Kohta testaan minimi-määrää hiusten latvoihin suojaksi :)

Woihan Witalis! (oli ihan pakko...)
this too shall pass.

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #928 : 16.12.11 - klo:21:53 »
Mullakin on Vitalis jollakin Paolan kuosilla. Toimii erityisen hyvin tosi kuivissa ja repaleisissa huulissa yön yli. Jo aamulla on sileämmät ja terveemmät huulet. En vain voi käyttää säännöllisesti, koska sitten alkaa tulla näppyjä suupieliin, mutta hätävarana on ihan täydellinen.

Kunis

• Vieras
« Vastaus #929 : 23.12.11 - klo:13:08 »
Pöh, olisin ostanut uuden vitaliksen, mutta kyseisessä kaupassa oli vaan joku valkosininen, ilmeisesti jokin talvi-edition-koristeinen purkki. En sitten ottanut. Nuo kesä- ja syyslookit sensijaan kelpaisivat, harmi etten aiemmin hankkinut. No, ei nekään mitään ihania ole, mutta fiksumpia kuin tuo talvipaketti. Pidin kyllä retrokeltaisesta paljon. Mutta ehkä tässä vois toivoa, että keväällä tulee taas joku fiksuhko.
Niin, minulla taitaa olla ihme purkkipersous kun useinkin valitsen tuotteita kannen mukaan.