Kirjoittaja Aihe: Huulirasvat ja -voiteet  (Luettu 406277 kertaa)

ainokainen

• Vieras
Vs: Huulirasvat ja -voiteet
« Vastaus #945 : 07.02.12 - klo:12:42 »
Mistä olette tilanneet noita puikko-Carmexeja? Löytyykö jostain EU:n alueen nettikaupasta niin ei tarvitsisi huolehtia tullista? Puikkoversiot kiinnostaisivat kovasti, kävin Carmexin sivuilla ja siellä oli uutuutena vanilja- ja limepuikot. Noissa olisi aurinkokerroinkin. Tosin niin on näköjään joissain purkki- ja tuubiversioissakin.

Hitto kun en muista, voin yrittää kaivella. Joku jenkkiläinen firma se kyllä taisi olla, mistä tilasin.
Tuota vaniljaa ja limeä olen minäkin yrittänyt metsästää, mutta niitä en ole edes mistään nettikaupasta onnistunut löytämään. Suosittelen mansikkaa tai kirsikkaa. Se piparminttu on aika ärhäkkä!

Ne tuubissa olevat Carmexit on aivan erilaisia kuin puikossa/purkissa olevat (jotka ovat siis samaa tavaraa). Se tuubi-Carmex on koostumukseltaan aika ohutta ja geelimäistä, ehdottomasti kyllä kokeilemisen arvoista sekin.

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #946 : 09.02.12 - klo:22:04 »
Ostin tänään Body Shopista uutta Born Lippy huulivoidetta puikkona, kiva juttu kun mun mielestä ne purkit on epähygieenisiä. Otin Plumin, Pink Berry tuoksui myös ihanalle mutta päädyin tuohon luumuun.  :)

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #947 : 18.02.12 - klo:10:39 »
Yves Rocherin Fleur de Nöel -huulirasva on kyllä aika vahvoilla paskoin huulirasva ikinä -kisassa. Hukkasin Blistexini ja tuollainen puikko löytyi kaapista, joten olen käyttänyt sitä nyt vajaan viikon verran. Ja tuloksena mun ihan hyvässä kuosissa olleet huulet on ihan rohtuneet, jopa alahuuli joka yleensä pysyy suht kunnossa. ::)

Bepanthenhan tän tilanteen varmasti pelastaa, mutta sitäkään ei nyt reissussa ole ollut mukana. Ja uuden Blistexin nappaan kyllä mukaani heti kun kauppaan ehdin.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #948 : 18.02.12 - klo:13:53 »
Labellon fruity shine tuotteet taitaa olla uusia? En ole ainakaan ennen löytänyt. Pakkohan tuota oli ottaa, kun vaikutti niin houkuttelevalta. Pahvisessa ständissä luki että mansikka ja kirsikka, mansikkarasvoja ei tosin siinä ollut yhtäkään eli mulla on nyt tätä kirsikkaa. Tämä on kyllä aika ihana rasva.  :) Punaa huulia juuri sopivasti, tulee sellainen tosi kevyt ja pehmeä puna. Vähän sellainen huulikiiltomainen, vähemmällä kiillolla. Tuoksu on hyvä.

Mansikkaa ajattelin seuraavaksi kokeilla, kunhan vain löydän sitä jostain. Toivottavasti on yhtä hyvää.  :)

Poissa marrriik

• Hiushörhö
« Vastaus #949 : 20.02.12 - klo:00:59 »
Tuubi Carmexia bongattu Anttilasta :)

Varjotar

• Vieras
« Vastaus #950 : 27.03.12 - klo:22:06 »
Perushuulirasvaks huulten kosteuden ylläpitoon on paras Labellon Hydro Care. Ei tuoksu vahvasti eikä tahmaa.
Sit kun haluaa väriä ja näyttävyyttä huulille, niin Labellon Fruity Shine Strawberry on must.

Poissa Nienna

• Tukkaguru
« Vastaus #951 : 28.03.12 - klo:18:11 »
Acon huulirasva saa vakipaikan toilettilaukusta. Minkään väriset Bepanthenit, Carmexit, sheavoi, lampaanvillarasta ym. hard core -voiteet eivät ole ikinä toimineet näihin huuliin, tuo auttaa edes hetkellisesti. Rules.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #952 : 29.03.12 - klo:18:02 »
Korresin puikkomallinen lip butter on ihan ok. Pharmazonista saisi näitä hyvään hintaan, Kicksin 8e tuntuu hieman kalliilta. Ei mikään superlaadukas tuote siis, mutta toimii rasvaisista huulirasvoista pitävälle. Tuoksu on aavistuksen tunkkainen vanilja - ehkäpä sen takia ei tunnu niin laadukkaalta tuotteelta. Ostin pinkin version, mikä ei paljoa sävytä mutta tuo kuitenkin kiiltoa huuliin.

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #953 : 01.04.12 - klo:10:52 »
Mistä olette tilanneet noita puikko-Carmexeja? Löytyykö jostain EU:n alueen nettikaupasta niin ei tarvitsisi huolehtia tullista? Puikkoversiot kiinnostaisivat kovasti, kävin Carmexin sivuilla ja siellä oli uutuutena vanilja- ja limepuikot. Noissa olisi aurinkokerroinkin. Tosin niin on näköjään joissain purkki- ja tuubiversioissakin.

Hitto kun en muista, voin yrittää kaivella.

Olisiko kaivelu tuottanut jo tulosta ;) Olen itsekin täysin hurahtanut Carmexiin, ehdottomasti parasta huulirasvaa, mihin olen törmännyt. Pidän enemmän tuosta tuubi-mallista, sillä se on mielestäni hoitavampaa, kuin purkissa oleva. Olisi tosiaan mahtavaa päästä kokeilemaan noita eri makuja ja taitaapa Carmexilta löytyä myös sävytettyjä huulirasvoja.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #954 : 01.04.12 - klo:11:37 »
Labellon fruity shine tuotteet taitaa olla uusia? En ole ainakaan ennen löytänyt. Pakkohan tuota oli ottaa, kun vaikutti niin houkuttelevalta. Pahvisessa ständissä luki että mansikka ja kirsikka, mansikkarasvoja ei tosin siinä ollut yhtäkään eli mulla on nyt tätä kirsikkaa. Tämä on kyllä aika ihana rasva.  :) Punaa huulia juuri sopivasti, tulee sellainen tosi kevyt ja pehmeä puna. Vähän sellainen huulikiiltomainen, vähemmällä kiillolla. Tuoksu on hyvä.

Mansikkaa ajattelin seuraavaksi kokeilla, kunhan vain löydän sitä jostain. Toivottavasti on yhtä hyvää.  :)

Mäkin ajattelin kokeilla näitä, kun Stokkalla sattui silmään. Onkohan kenelläkään vielä kokemusta näistä kummastakin vertailussa, eli onko nämä eri sävyisiä, ja jos, niin millä tavalla kuvailisitte sävyjä?

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #955 : 13.04.12 - klo:23:35 »
Acon huulirasva oli entinen suosikkini, mutta viime aikoina huulet on kuivuneet niin pahasti, että piti tehdä uusia kokeiluja. Nyt vaihdan kyllä näihin uusiin löytöihin: Yes to Carrots C Me Smile Lip Butter -puikkoihin. Ei sisällä parabeeneja tai petroleum-juttuja, mikä oli kriteerini uusia vaihtoehtoja etsiessäni, kun epäilin niiden olevan ongelmani alkulähde. Omani tilasin Asokselta, porkkanan makuinen on makuna kyllä aika hirveä, Berry ihan ok.

Kokeilin myös sikahintaista kulttituotetta Fresh Sugar Lip Treatmentia, ei mitenkään eroa halpiksista ainakaan edukseen.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Kunis

• Vieras
« Vastaus #956 : 14.04.12 - klo:01:21 »
Pöh, olisin ostanut uuden vitaliksen, mutta kyseisessä kaupassa oli vaan joku valkosininen, ilmeisesti jokin talvi-edition-koristeinen purkki. ... Niin, minulla taitaa olla ihme purkkipersous kun useinkin valitsen tuotteita kannen mukaan.

Onneksi kevätkuosi on taas kiva, niin sain ostettua. Huoh.
Olen alkanut tykästyä punasävytettyihin huulirasvoihin. Oriflamen karpalopuikko oli tosi kiva, sen loputtua voisi etsiä jonkun muun tilalle. Suuri osa näistä on vaan tosi kuivattavia samoin kun huulipunat.

Harmikseni myös Proclen SPF 30 -puikko on tosi kuivaa kamaa.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #957 : 24.04.12 - klo:15:45 »
Mähän oon ihan hulluna sävytettyihin huulirasvoihin. Tässä mun top 3 suosikkia:

Tällä hetkellä ykkönen on Isadoran Jelly Kiss Shine -huulipunat, jotka ovat yhtä hoitavia ja kosteuttavia kuin huulirasva. Sävyä tulee juuri sopivasti. Kannattaa kokeilla!

Stockannilla myydään Carmexin Moisture Plus -huulirasvaa, joka on aika erilaista kuin perinteinen Carmex. Ohut puikko, geelimäinen koostumus. Tätä saa myös sävytettynä:

Olen tykännyt tästä kovasti!

Ja sitten tietysti ikisuosikki, Elisabth Ardenin 8 Hour Cream sävytetty huulivoide. Se toimii aina, ja tuoksuu ihanalle sitruunaruoholle.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #958 : 26.04.12 - klo:22:16 »
Mä tykkään labellon sävyttävistä huulirasvoista. Tällä hetkellä käytössä fruity shine ja vitamin shake, molemmissa ihana tuoksu ja väriä tulee sopivasti. Vitamin shaken ostin tässä pari päivää sitten, ja ajattelin seuraavalla kauppareissulla ostaa uuden varalle, tän hetkinen lemppari ehdottomasti.  :)

Isadoran Jelly Kiss Shine huulipuna lähtee seuraavaksi kokeiluun, välillä on sellainen meikki että huuliin tarvitsen kevyen punan jonka saa juuri sopivasti sävytetystä huulirasvasta. Huulirasvoissa on vain se huono puoli, että rasvaa pitää pitkin päivää lisäillä välillä. Jos tuo Isadoran puna pysyy huulipunamaisesti, mutta näyttää sävytetyltä huulivoiteelta ja tuntuu siltä, niin se taitaa olla täydellinen tuote mulle. Labellon lisäksi tietysti.  ;D

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #959 : 28.04.12 - klo:11:52 »
Mun mielestä nuo sävytetyt Labellot olivat pettymys. Väriä tuli kivasti, mutta koostumus ei ollut tarpeeksi kosteuttava mun korppuhuulille. Jostain syystä Labellon huulirasvat eivät ole ikinä toimineet mulla. Blistexit on mun mielestä parempia.