Kirjoittaja Aihe: Huulirasvat ja -voiteet  (Luettu 433763 kertaa)

Poissa Lalla

• Tukkaguru
Vs: Huulirasvat ja -voiteet
« Vastaus #960 : 04.05.12 - klo:18:58 »
Labellon uusi Vitamin shake on ihan kiva - mukavan tuntuinen huulilla ja sävyttää hieman. Labellon muut huulirasvat on jotenkin nihkeän tuntuisia, mutta tämä on sopivan hoitava.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #961 : 05.05.12 - klo:16:41 »
Stockannilla myydään Carmexin Moisture Plus -huulirasvaa, joka on aika erilaista kuin perinteinen Carmex. Ohut puikko, geelimäinen koostumus. Tätä saa myös sävytettynä:
Prismassa oli tuota pinkin sävyisenä, ostin vaikka persikka olisi himottanut enemmän... Stockalla varmaan löytyy peach-sävyä?

Oho, siis Prismassakin myydään näitä? No jopas, pitääkin käydä katsomassa. Itse asiassa Stokkalla oli mun mielestä vain tuota pinkkiä. Ja väritöntä.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #962 : 09.05.12 - klo:16:16 »
En ymmärrä Carmex-huulirasvojen suosiota, jos kaikissa on samanlainen koostumus (kamferi, mentholi) kuin purkissa olevassa spf 15 huulirasvassa (kirsikka). Minun huulilla tuo sai aikaan sellaisen polttelun, etten suosittele ainakaan kuiville huulille laittamaan. Ei ikinä tämän merkin huulirasvaa minulle  :-X.Kamalampaa huulirasvaa en ole ennen ostanut!

Labello Hydro Care taas on miellyttävä huulilla eikä aiheuta ärsytystä, mutta ei imeydy. Minusta tämä on hyvä, jos huulten iho on huonossa kunnossa.
« Viimeksi muokattu: 09.05.12 - klo:16:25 kirjoittanut Marie Corelli »
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #963 : 21.05.12 - klo:08:09 »
ACO:n sävytetty huulirasva kokeiltu!
Tätä saa kahta eri sävyä, pinkkiä ja mansikanpunaista. Siinä pinkissä oli vähän jotain hilettä, joten päädyin tähän mansikanpunaiseen. Väriä tästä tulee juuri sopivasti, eli tuote antaa huulille mukavasti sävyä, ilman että lopputulos on sellainen "hei, mulla on huulipunaa".
Kiiltoa tämä ei juurikaan anna, enemmänkin lopputulos on matta ja samettisen näköinen. Lisäksi kosteutustehoja tuntuu löytyvät ihan mukavasti, huulet tuntuvat pehmeiltä eikä rasvaa tarvitse koko aikaa lisäillä. Tykkään!

Edit: Parin päivän käytön jälkeen on todettava, että ei tämä sittenkään toimi mulla. Jotenkin kuiva olo tästä jää huuliin, näköjään kosteutustehoja ei sittenkään ole tarpeeksi. En osta toiste.
« Viimeksi muokattu: 23.05.12 - klo:07:45 kirjoittanut ainokainen »

Poissa Amber

• HAIRahtanut
« Vastaus #964 : 29.07.12 - klo:22:05 »
Mä olen ihastunut Cherry Culturen huulirasvoihin, siis näihin:

Kosteuttaa, tuoksuu sopivasti namilta ja huulet on pehmeän tuntuiset <3 Tilasinkin näitä taas varastoon, kun ovat nyt alessa :D

Poissa Venin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • It's all in your head
« Vastaus #965 : 30.07.12 - klo:21:29 »
^ Alkoipa heti houkuttelemaan! Varsinkin kun löytyy vadelma, nam. Riittäisköhän näissä hoitotehot vaativimmillekin huulille? En tiedä miks ei oo tullu mieleen tilata huulirasvoja ulkomailta, kun tuntuu ettei täältä meinaa löytyä tarpeeksi hoitavia.
Vaalennettu, BSL. Oman värin kasvattelua.

Poissa Amber

• HAIRahtanut
« Vastaus #966 : 30.07.12 - klo:22:19 »
^ mä löysin nämä huulirasvat vasta keväällä, joten ei ole kokemusta vielä huulille vaikeimmista ajoista mutta nämä ainakin tuntuvat siltä, että kosteustehot voisivat riittää myös kuivemmillekin huulille ja itse ainakin toivon, että toimivat hyvin myös talviolosuhteissa.

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #967 : 30.07.12 - klo:22:21 »
Hei kiitos Amber vinkistä! Pitääkin laittaa ostoslistalle, hyviä huulirasvoja ei ole ikinä tarpeeksi :)
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #968 : 31.07.12 - klo:12:29 »
Ostin Kiehl'sin Facial Fuel -huulirasvan, hinta 8 euroa. Olen ehkä vähän pettynyt tähän. Tuoksu ja maku on kivan piparminttuinen, koostumus aika kevyt ja geelimäinen. Tämä tuntuu huulilla ihan hyvältä, mutta ei tätä voi kosteutustehoilta verrata esim. Carmexiin. Tulee käytettyä varmasti, mutta en usko että ostan toiste.

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #969 : 31.07.12 - klo:12:50 »
Ulkona ollessa on tullut tavaksi käyttää Blistexin Protect Plus -huulirasvaa. Aurinkosuojakerroin 30, ja ainakin lupaa antaa suojaa myös kuivuutta, kylmyyttä ja viimaa vastaan. Mukavan liukas koostumus! Tän kosteustehot ei vaan nyt riitä kun Roa alkaa vaikuttamaan. Bepanthenista en oikein tykkää, siitä jää huulille samanlainen tunne kuin rasvaisesta ruoasta. Bevita R sen sijaan on aika jees. En ole koskaan käyttänyt kuin markettihuulirasvoja, mutta nyt täytyy näemmä alkaa panostaa :)

Poissa silikooni

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #970 : 05.08.12 - klo:23:07 »
Onko joku kokeillut tätä:Idollip. Kommentteja olisi kiva kuulla. Amazonista bongasin, mutta suunnilleen samaan hintaan saisi Suomestakin. Hintava näkyy olevan, mutta jos oikeasti toimii, niin maksan vaikka mitä. Jos tiedätte jotain muuta oikeasti toimivaa huulten kohottajaa tai samalla periaatteella toimivaa huulipunaa/kiiltoa, niin kertokaa ihmeessä. Oon kyllästyny näihin kapeisiin huuliin. Mielessä on käynyt kyllä jo sekin, että kävisin laitattamassa huuliin vähän hyaluronihappoa... Kun ripset alkavat olla salonkikelpoiset Revitalashin ansiosta, niin seuraavaksi tuunaamaan huulia  ;D
Koodilla JIB015 $10 alennus iHerbin ensitilaajille.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #971 : 06.08.12 - klo:10:14 »
Minulle tuli Yves Rocherin tilauksessa kolme huulirasvaa:
Kosteuttava huulivoide Viinirypäle
Hoitava huulivoide Manteliöljy
Huulivoide Kookos

Olen käyttänyt noita ihan ristiin, mikä nyt on ekaksi käteen sattunut ja tykkään kyllä kaikista kovasti! Levittyvät tasaisesti ja näiden päälle on helppo lisätä huulikiiltoa tai punaa. Minulla on yleensä tosi ongelmaiset ja kuivat huulet, mutta näiden kanssa huulet on nyt pysyneet pehmeinä. Jos tulee jatkossa taas tilattua YR:ltä niin näitä ainakin täytyy laittaa pakettiin.  :)
1bMii, vaalennettu.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #972 : 06.08.12 - klo:15:16 »
Mistäköhä johtuu että vähän aikaa sitten ostamani punaraitainen Bepanthen on ihan löysää? Yleensä se on sellaista ihanan paksua ja rasvaista mutta nyt se on niin löysää ettei pysy huulilla yhtään, kuluu heti pois ja ei muutenkaan toimi ollenkaan :( olen ihan pulassa! Minulla tuntuu yökäytössä auttavan vain Bepanthen ja sinipurkkinen Blistex mutta Blistex meni hukkaan ja Bepanthenin kanssa tämä löysyysongelma. Mikähän nyt auttaisi.

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #973 : 24.08.12 - klo:09:43 »
Ai hitsit mitä eilen illalla ostin! Blistex Lip Brilliance, vaaleanpunainen puikko, ilmeisesti uutuus, kun en ollut ikinä ennen nähnyt.  Hintaa 1,99e. Olen aivan innoissani tästä, tämä lupasi korostaa huulten omaa väriä ja plaaplaa, mutta tää on ihanaa!  :D Huulille tulee todella kevyt, raikas hehku ja aavistus punaa. Aivan ehdottomasti paras tämmöisistä sävyttävistä huulirasvoista mitä olen testannut. Tuntuu myös huulilla hyvälle eli ilmeisesti kosteuttaakin kivasti (olen hieman kranttu huulirasvojen kanssa).

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #974 : 24.08.12 - klo:09:53 »
^ rainbowlla on muuten vastaava huulirasva, ellei itseasiassa parempi (tämä minun mielipide..) jossa kaksi puikkoa paketissa tuohon 1.99e hintaan. Mielestäni ko. huulirasvat ovat myös oikeasti laadullisesti hyviä, pitävät huulet pehmeinä ja auttavat karheuteen ja ärsytykseen.