Kirjoittaja Aihe: Huulirasvat ja -voiteet  (Luettu 401494 kertaa)

Poissa Neriana

• Tukkaguru
Vs: Huulirasvat ja -voiteet
« Vastaus #975 : 24.08.12 - klo:09:53 »
^ rainbowlla on muuten vastaava huulirasva, ellei itseasiassa parempi (tämä minun mielipide..) jossa kaksi puikkoa paketissa tuohon 1.99e hintaan. Mielestäni ko. huulirasvat ovat myös oikeasti laadullisesti hyviä, pitävät huulet pehmeinä ja auttavat karheuteen ja ärsytykseen.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #976 : 27.08.12 - klo:07:54 »
Millaista sävyä noista Rainbow'n huulirasvoista lähtee? Entä tuosta Blistexin uutuudesta?
Pakko saada, olen koukussa sävyttäviin huulivoiteisiin!

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #977 : 27.08.12 - klo:13:05 »
^ Täällä toinen sävyttäviin huulirasvoihin koukuttunut.  :D

Mä koitan saada kulutettua noita edellisiä pois alta että voin ostaa uusia. Blistexin uutuus lähtee kyllä testiin, marenki kuvaili tuota huulirasvaa kyllä niin hyvin että pakkohan se on testata, vaikuttaa täydelliseltä!

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #978 : 27.08.12 - klo:17:40 »
Ostin tuubi-Carmexin ja en tykkää yhtään. Laitoin tuota yöksi ja aamulla huulet oli aivan rohtuneen oloiset, vaikka yleensä ne ei ilman rasvaakaan ole rohtuneet. Mihin se rasva katosi?

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #979 : 29.08.12 - klo:09:38 »
Toi tuubi-Carmex on tosi kevyttä ja geelimäistä, mun mielestä se sopii parhaiten päiväkäyttöön. Siinä purkki-Carmexissa on enemmän tehoja.

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #980 : 29.08.12 - klo:20:46 »
Pitaa laittaa tanne video/informaatiota aivan IHANISTA ja syotavan herkullisista huulivoiteista: orgaanisia ja niin kauniita, koska huulivoide on pakattu pienen aidon simpukan sisaan! Aivan mielettomia!! <3

Tassa osoite mista voi tilata ja toimittavat myos Suomeen:

http://www.shelllipbalm.co.uk/
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #981 : 30.08.12 - klo:15:54 »
Toi tuubi-Carmex on tosi kevyttä ja geelimäistä, mun mielestä se sopii parhaiten päiväkäyttöön. Siinä purkki-Carmexissa on enemmän tehoja.

Aijaa, luulin että ne on samaa tavaraa. En kyllä tiedä uskallanko purkkiversiota enää kokeilla, Blistexin purkki kun toimii niin hyvin yövoiteena.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #982 : 31.08.12 - klo:13:28 »
Olen nyt käyttänyt Burt's Beesin sävyttävää huulirasvaa värissä Red Dahlia. Tämä on sellainen tummahko, mutta läpikuultava murrettu punainen, ei siis taita selvästi kylmään eikä lämpimään. Ihan idioottivarma ratkaisu, kun pitää saada harmaaseen naamaan nopeasti eloa, just sellainen MLBB-sävy.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #983 : 03.09.12 - klo:15:30 »
Mulla on toi sama tuote sävyssä Pink Blossom. Ihan parhaita kokeilemiani sävyttäviä huulirasvoja, siitä ei ole epäilystäkään! Tuota Blistexin uutuutta täytyy silti vielä päästä kokeilemaan...

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #984 : 03.09.12 - klo:22:16 »
^Googlettelun perusteella tuokin vaikuttaa kokeilemisen arvoiselta. :D Pidän näissä erityisesti kosteutustehoista ja siitä miten tasaisesti sävy levittyy. Odotin pari vuotta sitten innolla Korresin sävyttäviä puikkohuulirasvoja, jotka osoittautuivatkin ihan huonoiksi. Kamalan kuiva koostumus ja epätasaisesti huulten pinnalle jämähtävä väri... :#
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #985 : 04.09.12 - klo:12:56 »
Joo, ne Korresit oli ihan kakkoja.  >:(

Poissa zzww

• HAIRahtanut
  • Rakkaus on tarinoita, joita ei koskaan kerrota.
    • blogini
« Vastaus #986 : 05.09.12 - klo:10:21 »
Mulla on klover Vaseline huulivoidetta. olen nyt käyttänyt voidetta muutaman päivän ja rohtuneet huulet ovat jo parantuneet. Olen hyvin tyytyväinen tuotteeseen.
Kirjoitin nimesi taivaalla,mutta tuuli pyyhki sen pois.Kirjoitin nimesi hiekkaan,mutta aallot pyyhkivät sen pois.Kirjoitin nimesi sydämmeeni ja ainiaan siellä pysyy.Joka ilta kun suljen silmäni,tulet uniini.

http://lovinglife92.blogspot.fi/

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #987 : 05.09.12 - klo:11:37 »
Minä olen jo pidempään käytellyt Korresin purkkihuulirasvaa jaolen tykännyt kyllä tosi paljon. Ihanan pehmeää ja kosteuttaa sopivasti. Rasvat ovat värillisiä, mutta omasta vaaleanpunaisestani, ei kyllä varsinaista kunnon sävyä huulille jää.  AInoa miinus noissa on, että voide pitää sormella kaivaa purkista ja tietysti osa rasvasta menee kynnen alle. Itseäni tuo ei silti haittaa yhtään, varsinkaan kun tuossa ei ole mentholia yms. jota inhoan yli kaiken.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #988 : 05.09.12 - klo:11:47 »
Mulla on klover Vaseline huulivoidetta. olen nyt käyttänyt voidetta muutaman päivän ja rohtuneet huulet ovat jo parantuneet. Olen hyvin tyytyväinen tuotteeseen.

Tätä minäkin käytän, jos on tarvetta huulirasvalle. Auttaa nopeasti, joka kerta. Yleensä en käytä mitään huulirasvaa, koska huuleni ei ole kroonisesti rohtuneet.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #989 : 05.09.12 - klo:17:54 »
Ai hitsit mitä eilen illalla ostin! Blistex Lip Brilliance, vaaleanpunainen puikko, ilmeisesti uutuus, kun en ollut ikinä ennen nähnyt.  Hintaa 1,99e. Olen aivan innoissani tästä, tämä lupasi korostaa huulten omaa väriä ja plaaplaa, mutta tää on ihanaa!  :D Huulille tulee todella kevyt, raikas hehku ja aavistus punaa. Aivan ehdottomasti paras tämmöisistä sävyttävistä huulirasvoista mitä olen testannut. Tuntuu myös huulilla hyvälle eli ilmeisesti kosteuttaakin kivasti (olen hieman kranttu huulirasvojen kanssa).

Marenki, mistä sä ostit tätä? Onkohan Sokoksella? Stokkalla ei ainakaan ollut...