Kirjoittaja Aihe: Huulirasvat ja -voiteet  (Luettu 423330 kertaa)

Poissa wilma

• Tukkaguru
Vs: Huulirasvat ja -voiteet
« Vastaus #990 : 10.09.12 - klo:15:48 »
Prismassa on myös paikka noille Blistexin uutuusrasvoille, paikalla ei tosin yhtäkään huulirasvaa ollut eli liekö vasta tulossa vai loppuunmyyty.  :D

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #991 : 10.09.12 - klo:16:41 »
En nyt vissiin taas ihan ajatellut loppuun asti, kun pikaisesti nappasin kaupasta Labello Sun Protectin. Lätkin sitä sitten surutta huulilleni ja huomaa kyllä, että on suojakerroin 30! Sain aikaan vitivalkoiset huulet. :3 Ehkä menisi arkikäytössä jossain Alppien huipulla...
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #992 : 10.09.12 - klo:20:26 »
Ai hitsit mitä eilen illalla ostin! Blistex Lip Brilliance, vaaleanpunainen puikko, ilmeisesti uutuus, kun en ollut ikinä ennen nähnyt.  Hintaa 1,99e. Olen aivan innoissani tästä, tämä lupasi korostaa huulten omaa väriä ja plaaplaa, mutta tää on ihanaa!  :D Huulille tulee todella kevyt, raikas hehku ja aavistus punaa. Aivan ehdottomasti paras tämmöisistä sävyttävistä huulirasvoista mitä olen testannut. Tuntuu myös huulilla hyvälle eli ilmeisesti kosteuttaakin kivasti (olen hieman kranttu huulirasvojen kanssa).

Marenki, mistä sä ostit tätä? Onkohan Sokoksella? Stokkalla ei ainakaan ollut...

Mä ostin tätä ihan summamutikassa meidän K-ruokakaupasta. Ensi vaikutelmat on ihan loistavat! Tuoksuu ihanalle ja rauhoitti hyvin mun rohtuneet huulet. Mutta tuo väri! Oon surkea huulimeikin kanssa, mutta tää saa huulet näyttämään normaalia punaisemmille, mutta silti hyvin luonnolliselle. Varmaan pitää ostaa toinen, jonka voin jemmata toisen töihin (jossa ne huulet kuivuu kaikista eniten).
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #993 : 10.09.12 - klo:22:49 »
Mäkin ostin nyt tänään ton Blistex Lip Brilliance:n... Maku miellyttävä, tuo luvattua väriä sopivasti. Ei kuitenkaan riitä tehot meikäläisen huulille kosteutta tuomaan. Pienoinen pettymys :-X. Mielestäni parempi on S- ketjun vastaavanlainen Rainbow merkkinen, jota myydään kahden pakkauksessa. Hintaa alle 2€. Ja korostan PALJON parempi...

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #994 : 12.09.12 - klo:08:00 »
Onnistuin löytämään Lip Brilliancen ja tykkään kyllä kovasti! Tuo sopivasti väriä ja kiiltoa, kosteuttaa ja tuntuu miellyttävältä huulilla. Tunne huulilla ei ole rasvainen, eikä vahamainenkaan, vaan enemmänkin geelimäinen. Plussaa ihanasta mansikan tuoksusta!
Ehkä kosteutustehot ei talvipakkasilla tule riittämään, sen näkee sitten. Toistaiseksi ainakin tämä tuntuu ihan riittävän kosteuttavalta mun tarpeisiin. 

Tuo Rainbow'n vastaava tuote pitää myös kokeilla jossain vaiheessa, kiitos vinkistä Attir.

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #995 : 12.09.12 - klo:20:26 »
Jep, talvisin mulla onkin ollut tapana laittaa yöksi Bepanthenia huuliin, mutta töissä se ei välttämättä ole se esteettisin huulituote :D
Pitääkin pitää silmät auki tuon Rainbown varalta :)

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #996 : 13.09.12 - klo:20:19 »
Kävin tänään anttilasta ja tietenkin kurkkasin huulirasvahyllyn ja huomio kiinnittyi kahteen blistex uutuuteen, tuohon lip brillianceen ja raspberry lemonade blastiin! Ostin tuon jälkimmäisen koska inci vaikutti paremmalta enkä niin välitä hohtavista tai sävyä antavista tuotteista kun huulista löytyy väriä omasta takaa. Ja voi sitä ihastumisen tunnetta kun avasin tuon rlb:n, voi namm sitä tuoksua!! Tämä myös maistuu hyvälle, koostumus on samantapainen kuin complete moisture-puikossa, eli tykkään siitäkin kovasti! Melkein voisi sanoa että päiväkäytön lemppariksi meni (yves rocherin puikkojen ohella), yölempparit on medplus ja bepanthen. Tämän jälkeen en enää ihmettele miksi jotkut syövät huulirasvoja :D

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #997 : 13.09.12 - klo:20:22 »
^ostin itse tuon raspberry lemonade-version, ja voinkin tämän puikon jälkeen ilmoittaa syöneeni kerran huulirasvaa putkilon... :D Kosteuta ei juurikaan, mutta maistuu ja tuoksuu namilta.

Poissa Mai

• HAIRahtanut
  • Piikikäs hentokeijukorento
« Vastaus #998 : 13.09.12 - klo:20:32 »
Ihan OT, mutta mä söin pentuna huulirasvoja ihan hulluna, yleensä mummon huulirasvat, ja ajattelin että sitten kun olen iso, ostan kaiket päivät erilaisia huulirasvoja ja syön vain niitä.  ;D
No tuleehan noita huulirasvoja ostettua mutta ei niinkään syötyä enää.  ::)

Mulla on ollut vuosia käytössä Labellon Hydro Care- huulirasva ja yksi puikko kuluu noin kahdessa viikossa. Ärsyttävä huulirasvariippuvuus, mutta tuntuu että huulia on rasvattava ihan jatkuvasti ettei ne ala kuivumaan ja voi jestas sitä paniikkia jos se huulirasva on hukassa tai unohtunut ulosmentäessä kotiin..
Luin jostain että huulirasvariippuvuus johtuu vain huonosta huulirasvasta jota täytyy olla lisäilemässä koko ajan, joten mun haaveeni olisi löytää hyvä toimiva huulirasva joka on miellyttävä käyttää ja pitää huulet pitkään kosteutettuna. Kalliimpi hinta ei haittaisi eikä se että se pitäisi tilata jostain, mutta en yhtään tiedä mistä aloittaa etsiminen.
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #999 : 13.09.12 - klo:23:10 »
^Tuohon huulirasvariippuvuuteen kannattaisi kokeilla ihan pelkkää vaseliinia kerran päivässä (ilmeisesti lääkärin ohje, jonka olen lukenut täältäkin). Olen huomannut, että jotkut täälläkin kehutut huulirasvat saa omat huuleni vain rohtumaan ja parhaimmillaankin niiden hoitoteho on ollut aika heikkoa. Nykyisin käytän ainoastaan vaseliinia silloin, kun huulet on jostain syystä rohtuneet tai muuten huonossa kunnossa (jotkut ruoka-aineet, kuten chilit saa huulet rohtumaan). Muuten en käytä mitään huulirasvaa, enkä tunne menettäneeni mitään.

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #1000 : 14.09.12 - klo:14:53 »
Sitä sanotaan huulirasvaärsytykseksi, luin aiheesta joku aika sitten. Pahin aiheuttaja on risiiniöljy ja sen johdannaiset, incissä esim. ricinus communis jotain. Toinen on mehiläisvaha. Huulirasvaärsytyksen lopettamiseen lääke on puhdistettu vaseliini apteekista, mutta varmasti ruokakaupan vaseliini ajaa saman asian.

Onkos tuossa Blistexin lip brilliancessa jotain glitter tai muita hippusia? Kuulostaa kiinnostavalta, mutta vihaan kaikkia huulijuttuja joissa on jotain kiillehippua koska loppujen lopuksi huulilla (ja muuallakin naamassa) on kasaantuneina ne glitterit.

Poissa Mai

• HAIRahtanut
  • Piikikäs hentokeijukorento
« Vastaus #1001 : 14.09.12 - klo:15:02 »
Vaseliini tuntuu niin epämiellyttävältä käyttää, se jotenkin leviää yli huulien ja tuntuu että koko suun alue on ihan rasvassa. Eikä se pönikkäkään ole mikään kaunis katsella eikä sovi kokonsa puolesta mukavasti taskuun kuljetettavaksi, siis jos ne yhä on niissä karmeissa keltaisissa purkeissa.
Pistän korvan taakse tuon mehiläisvahan ja risiiniöljyn, mutta en äkkiseltään löytänyt netistä tuon mun käyttämän Labello Hydro Caren inciä muuten kuin että siinä on aloe veraa.
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #1002 : 14.09.12 - klo:15:21 »
No se idea siinä vaseliinissa onkin että sitä laitetaan vain illalla ja aamulla, max 3 kertaa päivässä eli sitä ei tarvitse kantaa mukana. Eka tuntuu kauheelta, mutta hetken päästä sitä tarvitsee pistää enää illalla, ja sitten alkaakin jo käydä niin että saattaa unohtaa illallakin laittaa sitä ja huulet tuntuu hyviltä vaikkei rasvaa ollenkaan. Mä pääsin näin huulirasvakierteestä eroon, nyt käytän taas tavallisia huulirasvoja (koska hyväntuoksuisia rasvoja on kiva käyttää huvikseen) mutta edelleenkin vain illalla ja aamulla, max. 3 kertaa päivässä niin se huulirasvaärsytys ei silloin pääse syntymään vaikka siinä huulirasvassa olis mitä.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #1003 : 14.09.12 - klo:16:17 »
Sitä sanotaan huulirasvaärsytykseksi, luin aiheesta joku aika sitten. Pahin aiheuttaja on risiiniöljy ja sen johdannaiset, incissä esim. ricinus communis jotain. Toinen on mehiläisvaha. Huulirasvaärsytyksen lopettamiseen lääke on puhdistettu vaseliini apteekista, mutta varmasti ruokakaupan vaseliini ajaa saman asian.

No tuohan se termi olikin.

Mä pääsin näin huulirasvakierteestä eroon, nyt käytän taas tavallisia huulirasvoja (koska hyväntuoksuisia rasvoja on kiva käyttää huvikseen) mutta edelleenkin vain illalla ja aamulla, max. 3 kertaa päivässä niin se huulirasvaärsytys ei silloin pääse syntymään vaikka siinä huulirasvassa olis mitä.

Minulle tuo huulirasvaärsytys voi iskeä yhdetäkin käyttökerrasta (koettu Lipsmackerin colan makuisen huulirasvan kanssa) ja olenkin luopunut kaikista tuoksuvista ja maistuvista huulirasvoista.

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #1004 : 14.09.12 - klo:16:37 »
Hyvältä maistuvat huulirasvat on petollisia, koska huulia tulee livottua useammin ja useimmiten ihan huomaamattaan ja se sitten taas rohduttaa huulia entisestään. Tai siis näin olen ainakin itse huomannut.