Kirjoittaja Aihe: Huulirasvat ja -voiteet  (Luettu 429706 kertaa)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
Vs: Huulirasvat ja -voiteet
« Vastaus #195 : 11.11.06 - klo:23:55 »
^Hyvä tietää, sillä meinasin ostaa tuoksun perusteella, mutta taidan jättää ostamtta. Ei siis jää sellaisena vaselinimaisena huulille, sellaisesta kun tykkään?
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #196 : 11.11.06 - klo:23:58 »
^Kyllä se hieman aikaa huulilla kestää, mutta häviää sitten. Mieluummin ostaisin Body Shopista kookoshuulivoin kuin tuon. Jotenkin tuntuu keinotekoiselta koko tuote, mutta kai sitä pitää yrittää käyttää, kun on ostanutkin. Se tuoksu on kyllä ärsyttävä.

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #197 : 25.11.06 - klo:14:53 »
Ostin Eucerin Lip Active huulirasvan ja olen kyllä positiivisesti yllättynyt :) Tämä on ensimmäinen apteekkihuulirasvani ja eron kyllä todella huomaa noihin markettihuulirasvoihin verrattuna. On sellasta jämäkkää koostumukseltaan ja pehmittää tosi kivasti ja pysyy pitkään huulilla. Aamulla kun tuota laittaa, niin huulet pysyvät kosteutettuina koko päivän, eikä rasvaa tarvitse lisäillä pitkin päivää. Plussaa vielä tuoksuttomuudestakin. Tätä ostan kyllä lisää :)

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #198 : 25.11.06 - klo:14:59 »
Nyt olen tullu siihen tulokeen, että bepathen pidemmässä käytössä vain pahentaa asiaa. Ehkä kahtena päivänä voi laiittaa, jos huulet on oikein pahana. Bepathen siis toimii hyvänä ensiapuna huulille, mutta pidemmässä käytössä huulet kuitenkin menee vain pahempaan kuntoon.

Apteekista ostettu Mentholatum ja Eucerin repair huulirasvat ovat olleet sellaisia, jotka ovat pitäneet huulet kohtuullisen hyvinä.

olisiko bepanthen liian rasvaista ja se ärsyttäisi ihoa pidemmän päälle? itselläin vähän samanlaista taipumusta

jos mentholatumista pidät, koita etsiä burt´s bees -puikko jostain :)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #199 : 28.11.06 - klo:12:59 »
^Burt's beesiä voisi kyllä kokeilla.
Osaatko tai osaisiko joku muu verrata Burt's beesin puikkoa Mentholatumiin?
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #200 : 28.11.06 - klo:13:31 »
Mulla kans käytössä bebanthen ja apteekin dermosil primo vadelma balsami (maistuu ja tuoksuu ihanalle).
En uskois et bebanthenin pitkäaikainen käyttö olis mitenkään huonoks. Mutta kai huuliin pätee sama ohje kun niin monessa muussakin kosmetiikassa: vaihtele tuotteita. Itseasiassa kosmetologi sanoi ettei kannata käyttää peruspuikkoja ja vaseliini -tyyppisiä voiteita, koska ne saattaa aiheuttaa huulten ympärille mustapäitä.
Oon kyllä muuten ihmeen laiska huulirasvojen käyttäjä.. kiiltoja kuluu enemmän. Vois kyllä korvata ne jokaisessa laukussa ajelehtivat kiillot ainakin talven ajaks huulirasvoilla  :-*

Edit: kirjootusvihree
« Viimeksi muokattu: 28.11.06 - klo:13:33 kirjoittanut illuusia »
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #201 : 28.11.06 - klo:14:20 »
Mikä huulivoide vastaisi Cliniquen All About Lips:iä? Äitee ei tykkää perinteisistä huulirasvoista kun ne ei sillä imeydy ja Cliniquesta piti joskus aikoinaan, mutta olisko toista merkkiä? Täällä joululahjoja mietin.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #202 : 28.11.06 - klo:19:28 »

Sen verran osaan, että Mentholatum on aivan älytöntä kuraa ja Burt's Bees ihan loistavaa! BB:n puikko on kyllä aika kova, mutta kyllä se siitä lähtee sulamaan... Tuoksuu tosi voimakkaasti mehiläisvahalle. Se on aika hyvää huulipunan tai -kiillon alla, koska se on kovaa eikä se leviä.

Mulla on ollut reilun viikon käytössä Eucerinin tuubimallinen Lip Repair ja se on ollut tosi hyvää! Ei tuoksu eikä maistu millekään ja tuntuu hellävaraiselta. Pitää huulet pehmeinä!

Poissa Minni

• HAIRahtanut
« Vastaus #203 : 28.11.06 - klo:20:35 »
Hankin taas pitkästä aikaa bepanthol-huulivoiteen apteekista. Eli sen bepanthenin huuliversion. Kyllä tämä tuntuu paremmalta kuin perus-bepanthen, koostumus on sopivampi huulille, enkä ole ainakaan huomannut, että huulet menisivät pahempaan kuntoon. Tosikoetukselle tämäkin huulivoide pääsee vasta sitten kun on kovat pakkaset, sillä silloin mun huulet on aina ihan hajalla.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #204 : 28.11.06 - klo:21:47 »

Sen verran osaan, että Mentholatum on aivan älytöntä kuraa ja Burt's Bees ihan loistavaa! BB:n puikko on kyllä aika kova, mutta kyllä se siitä lähtee sulamaan... Tuoksuu tosi voimakkaasti mehiläisvahalle. Se on aika hyvää huulipunan tai -kiillon alla, koska se on kovaa eikä se leviä.

no minä taas pidän molemmista ;D mentholatum on kiiltävämpää ja liukkaampaa, enemmän mentholista. Korjaa hyvin rohtumia, burtti taas estää rohtumisen paremmin kuin korjaa. Burtin tuoksu on voimakkaampi ja vähän niinkun makeampi raikas tuoksu kuin mentholatumissa ja rakenne on pysyvämpi ja kuten sanottu, leviämättömämpi

Poissa Maria

• HAIRahtanut
« Vastaus #205 : 28.11.06 - klo:23:56 »

Tuota Burt's bees rasvaa saa ihan apteekista?

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #206 : 29.11.06 - klo:00:27 »

Sen verran osaan, että Mentholatum on aivan älytöntä kuraa ja Burt's Bees ihan loistavaa!

no minä taas pidän molemmista ;D mentholatum on kiiltävämpää ja liukkaampaa, enemmän mentholista. Korjaa hyvin rohtumia, burtti taas estää rohtumisen paremmin kuin korjaa.

Mulla on kokemusta vaan Mentholatumista ja mä tykkään kans siitä. Mä tykkään, kun se on niin rasvaista ja pitää huulet kosteina. Kuivia ja kovia huulirasvoja on epämiellyttävä vedellä rohtuneisiin huuliin.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #207 : 29.11.06 - klo:07:46 »

Tuota Burt's bees rasvaa saa ihan apteekista?

eip ainakaan meillä päin ;) huuto.netistä olen omani bongaillut

mielestäni bees ei ole niin kovaa ettäkö sitä voisi sanoa kovaksi, hiukan vaan jämäkämpää kuin mentholatum muttei mikään vahapuikko

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #208 : 29.11.06 - klo:15:22 »
Minä taas tilasin oman Burt's Beesini ulkomailta. Joo, ei minustakaan BB ole mitään kivikovaa vahaa. Siinä on kuitenkin niin paljon niitä luonnollisia ainesosia ja nehän käyttäytyy just niin, että saattaa kivettyä, mutta ihoon hieromalla tuote sulaa ja lähtee taas toimimaan. Mullakin BB:n pää oli upouutena karhean kova ja säikähdin jo, että olen mennyt ostamaan pilaantuneen tuotteen, mutta kun sitä pyöritti kämmenselällä, puikko lähti heti rullaamaan!

Minusta BB on hyvä suojaamassa huulia, koska se pysyy huulilla tosi hyvin.

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #209 : 29.11.06 - klo:16:42 »
Olen vannoutunut The Body Shopin huulirasva-fani. Ostin kookoshuulivoin viimeksi siellä käydessäni ja se on ihanaa. Ostin samlla niitä jouluhuulirasvoja.