^ En toki kuvitellutkaan, että kaikki osaisivat tai jaksaisivat ainesosia tutkailla. Minusta on harhaanjohtavaa tehdä ehdoton laadullinen ero palashampoon ja -saippuan välille, kun ne saippuaa ovat molemmat, ja muut ainesosat vaihtelevat - tätä vain pyrin selventämään. Kukin saa kyllä suositella ihan mitä haluaa. Itse uskaltaisin oikein hyvin suositella helposti peruskaupoista saatavaa Marseillea rasvaisuudesta kärsineelle kysyjälle, joka on kestänyt käyttää jopa mäntysuopaa. Saattaisin jopa kehottaa välttämään niitä öljyisimpiä versioita juuri siksi, etteivät ne rasvaisuuden kanssa kovin kiva yhdistelmä ole.
Anannas: En ymmärrä, mikä tässä niin hiertää. Jos joku suosittelee yhtä tuotetta, niin ei se sitä kokemusta kumoa, jos joku toinen mainitsee, että muutkin tuotteet saattavat sopia tai olla kokeilun arvoisia. Muillakin voi olla kokemuksia ja tietoa ihan mistä tahansa, kai kaikki saavat oman mielipiteensä antaa. Ja mun mielestä missä tahansa ketjussa saa kyllä täsmentää asioita, jos joku on vaarassa saada väärän käsityksen. En mä saippua-shampoo-asiassa sun käyttökokemusta kyseenalaista, vaan sen, että ne olisivat laadullisesti eri asia, minkä joku sun aiemmasta kommentista saattaisi ymmärtää - tällaisestakin keskustelusta kun saattaa joku saada oppinsa siitä, mitä palashampoo tarkoittaa. Olen pahoillani jos ilmaisin asiani huonosti ja luulit, että vähättelen sun käyttökokemusta, se ei ollut millään tapaa tarkoitus.