Kirjoittaja Aihe: Meikinpoistosienet ja -liinat  (Luettu 13482 kertaa)

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
Vs: Meikinpoistosienet ja -liinat
« Vastaus #45 : 04.04.16 - klo:14:55 »
Mie hommasin elämäni ensimmäisen konjac-sienen, Sokkarista joku eliten. Ohjeistuksen jälkeen kokeilin sitä eilen ensimmäisen kerran ja kyllähän tuo hyvältä tuntuu iholla! En tiedä hinkkasinko otsaa liian innokkaasti kun se on tänään ollut poikkeuksellisen kutiava ja arka. Sen verran jäin vielä miettimään, että minkähän aikaa tuolla kannattaa ihoa kerrallaan hieroa? Otsaa lukuunottamatta miulla nassua voi vissiin jyystää vaikka juuriharjalla  ;D
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #46 : 05.04.16 - klo:09:12 »
^ Tää on nyt ihan tyhmä vastaus, mutta "jonkin aikaa" ;D Ei tosiaankaan liian kauan eikä tarttekaan, kyllä se ihon sen kanssa puhdistuu! Käy läpi kaikkialta ja vielä jostain kohti, jos tuntuu (ollut meikkiä enemmän tms). Ei mulla siinä sieneilyssä kauaa kestä :D Sen huomaa, kun iho tuntuu puhtaalta ja pehmeältä (ja näkee, kun sieni on meikkiä täynnä, haha).

Kun sun otsast on noin herkkä, niin älä sitä liikaa hinkkaile, ihan vaan kevyesti ja jos sun otsa ei tykkää siitä sienestä myöhemminkään, jätä se väliin!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #47 : 24.06.16 - klo:23:01 »
Kestovanulaput ovat olleet käytössä nyt pari kuukautta, ja olen pääosin ihan tyytyväinen. Flanelli on pehmeää ja imukykyistä, reunusompeleet tuntuvat, mutta eivät raavi häiritsevästi ja lappuja on kaikin puolin kiva käyttää. Tein vain alkuun sen virheen, että poistin näillä meikkiä eli sotkin laput ihan kunnolla ja jätin ne sen jälkeen liian pitkäksi aikaa pesupussiin odottamaan pesua. Lappuihin, lähnnä niihin vaaleisiin, jäi hiukan tahraa. Pitää koittaa vielä jotain tahranpoistoainetta, mutta jatkossa varmaan käytän enemmän kasvoveden levittämiseen tms. puhtaammalle iholle, jos en ole heti laittamassa pesuun.

Onko juureksilla kokemuksia Makeup Eraser -puhdistusliinasta? http://makeuperaser.com/

Se on aika kiintoisan kuuloinen ja saanut loistavia arvosteluja.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #48 : 24.06.16 - klo:23:34 »
^Mä ostin tuon Makeup Eraserin ja oon kyllä ihan yllättävänkin tyytyväinen. Mulla on rasvoittuva iho ja luulisin käyttäväni ihan keskitasoista määrää meikkiä niin tuolla kyllä lähtee kaikki. Vedenkestävää ripsiväriä en ole tuon kanssa kokeillut mutta vesiliukoinen lähtee helposti. Eikä tuolla tarvi hinkata samaa kohtaa kauaa, pitää vaan oppia kuinka märkä liinan pitää olla, liian kuivalla ei tietenkään lähde niin hyvin. Kasvot on tuolla pyyhkimisen jälkeen ihan yhtä puhtaat kuin jonkun tavallisen putsarinkin jälkeen, mulla ei jää edes vanulappuun mitään ja tietysti tuolla tulee sen verran "kuorintaa" että iho on myös aika sileän tuntuinen. Ainoa miinus on tietysti liinan pesu, enkä ole jaksanut joka kerran jälkeen heittää pesukoneeseen kun meillä pesukonetta pyöritetään suht harvoin. Olen pessyt sitten välissä saippualla ja on kyllä puhdistunut niinkin eikä ole jäänyt mitään meikkitahroja. Hyvä ostos vaikka olikin melko hintava polyesteriliinaksi :D

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #49 : 02.02.19 - klo:07:35 »
Vanulappusuositus: Mujin Peelable Cotton -laput ovat todella hyviä. Nämä ovat 4-kerroksisia suorakaiteen muotoisia paksuja lappuja ja kerrokset voi irrottaa toisistaan ja venyttää kasvoille kangasnaamion tapaan tai käyttää yhdessä tai erikseen, lisäksi yhden lapun koko on niin iso, että keskeltä leikkaamalla saa kaksi normaalin kokoista vanulappua käyttöön ja leikkausjälkikin on siisti eikä nukkaa yhtään, reuna ikäänkuin sulkeutuu itsestään. Tähän suhteutettuna ei ole pahan hintainen. 162 kpl pakkaus on valtavan kokoinen ja maksoi Kampin pop-up-myymälässä 8,95 €.

Poissa AF

• Haiven
  • *
« Vastaus #50 : 02.02.19 - klo:14:13 »
^ Hyvä ostos vaikka olikin melko hintava polyesteriliinaksi :D

Minullakin on tuollainen ja toimii varsin hyvin. Ostin Kiinasta, https://goo.gl/naf6yW , eikä maksanut kuin 2 e  :)