Mitenkäs muuten te pyydätte kampaajaa laittamaan hiuksennen kun ootte käyny kampaajalla?
Mun on aina pakko pyytää suoristaa koskajos nää jättää omalle kiharalle, on näiden annettava kuivua itsestään, koska muuten tulee kauhee pörrö pehko. eikä viitsisi parturista lähteä märilläkään hiuksilla pois..

Suoristuksessa onkin sit oma homma, ja varsinkin pelkän föönauksen jälkeen ei voi lähtee kampaamosta mihinkään tai vastaan tulevat mummot saa sydän kohtauksen

Mä koitan nyt tosissani pitää näitä luonnollisessa tilassa ja siedättäytyä näihin,koska alkaa pikku hiljaa vituttamaan se että leikkaa joka kuukaus sen pois mitä hiukset on kasvanu... kasvatus kun kuitenkin olis meneillään...

Toi suoristaminen kun ei mitään herkkua hiuksille ole, oli alla aineet mitkä tahansa..
Lueskelin noita vanhempia viestejä ja joku kyseli miten kiharapäiset pitää hiuksia nukkuessaan niin mä pidän auki tai löysällä ponnarilla. sitten aamulla vaan hieman vedellä kosteutan ja puristelen ja lisään jostain kosteuttavaa muotoilutuotetta ja hoitsikkaa ja kiiltosuihketta. Mun kiharoita ei ainakaan voi kammata koska muuten tuloksena on kamala pehko.
Hiuksiani pesen noin kaks kertaa viikossa.