Kirjoittaja Aihe: Kiharapäiden oma ketju  (Luettu 277705 kertaa)

Poissa -j-

• Tukkaguru
Vs: Kiharapäiden oma ketju
« Vastaus #210 : 17.07.08 - klo:09:18 »
Testasin eilen Kevin Murphyn born again-hoitiksen. Se selvitti hyvin ja teki tukasta todella sileän ja pehmeän, mutta yllättävää kyllä, hiukseni olivat kuivuttuaan lähes suorat!  ???
Yleensä hyvät ja kosteuttavat aineet saavat hiukseni kiharaksi. Ihme juttu.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa ian

• Haiven
  • *
« Vastaus #211 : 20.07.08 - klo:20:30 »
Pistin tämän yhteen topikkiin ja pistän nyt tännekin :--D

elisiis, suunnitelmissa olisi ulkomaanmatka tämän kuun lopussa, ja matkapaikkana wales. Brittein saarilla siis. Ja ilmasto tuntuu olevan hieman epävakaa ja kosteahko, ja se ei minun tukalleni sovi yhtään. Ongelmana on se, että leikkasin tammikuussa otsiksen, ja se täyttää kaikki toiveeni. Ainoa ongelma asiassa on kyllä se, että vähänkään kosteassa tai jos hikoilen, tuulee paljon tms, suoristettu otsikseni kihartuu hyvin herkästi. Eli onko mitään...aineita, apuvälineitä (kuulostaapa tyhmältä) tai vinkkejä, joilla saisin pidettyä otsikseni suorana? Eli pitäisikö vaan suihkuttaa koko otsis lakalla ja omistaa lättänä, kova otsis koko loman ajan?
3, oman oranssin värin takaisin kasvattelu tummanruskean tilalle, lyhyet.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #212 : 20.07.08 - klo:20:50 »
Mulla oli ennen kans tuota ongelmaa, mutta ei kamalasti enää sen jälkeen kun ostin uuden suoristusraudan. Suoristusrautakin voi oikeesti jo vaikuttaa niin paljon siihen suoristuksen pysyvyyteen!

Eipä siinä muu oikeesti kai auta kun vetästä se otsis täyteen lakkaa, jos haluaa sen pysyvän suorassa. ;D
Tai voihan sen otsiksen varmaan viritellä vaikka pinneillä johonkin sivulle tai nostaa ylös jos tuo kihartuminen häiritsee?
3a F ii

Poissa leeinsane

• HAIRahtanut
« Vastaus #213 : 23.07.08 - klo:16:08 »
mulla on kiharoissa se ongelma että ne on aina saman mittaiset. Suoristettaessa lähes BSL mutta jos antaa kihartua suihkun jälkeen niin ne on olkapäälle. Kuinkahan kauan pitää vielä kasvattaa että hiukset alkaa painaan niitä kiharoita sen verran että näyttää oikeasti pidemmille? Ne on nyt vuoden kasvanut, pikkasen leikkaillu latvoista huonoja sillon tällön, mutta nämä on edelleen saman mittaiset kiharana kun vuosi sitten.  ???

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #214 : 23.07.08 - klo:17:31 »
^ Kannattaa ottaa kuvia aina välillä niistä hiuksista jos tuntuu että ne ei kasva. Kyllä se ero varmasti kuvissa näkyy vaikkei sitä muuten huomaisikaan. :)
3a F ii

Poissa Gigli

• Tukkaguru
« Vastaus #215 : 24.07.08 - klo:18:34 »
Tsiigatkaapa (kärsivällisesti) kanssakiharat tämä youtube-pätkä.
http://www.youtube.com/watch?v=BCd8O3MiKRM

Oi miten fiksua, voi miten järkevää! Siis mistä tuollaiset saa?! Miksei noita ole jo tv-shopissa myynnissä?
When life gives you lemonade, make lemons. Life will be all like" Whaaaat?!"

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #216 : 24.07.08 - klo:20:06 »
^ Voi ei, tollanen on pakko saada!!! Saako noita mistään?

OT, mutta kiva, ku sieki Gigli pistäydyt keskusteluihin taas :).

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #217 : 25.07.08 - klo:20:24 »
Siis no way!!  :o Mäkin haluan!! Jos joku ikinä nevö evö pongaatte noita niin tänne p.i.t.ä.ä. ilmottaa! Nyyh.. miks täällä ei myydä noita  ???

Poissa Klaara

• Hiushörhö
« Vastaus #218 : 25.07.08 - klo:21:01 »
^^^Kylläpä on näppärän näköinen vekotin. Onnistuisikohan tuollainen kieputus puolikkaalla hauenleualla?
Pitkät, karheat ja raidoitetut luonnonkiharahkot hiukset

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #219 : 25.07.08 - klo:21:13 »
Jaa-a.. Toisaalta.. Itse aina suihkun jälkeen pyöritän hiukset tuolla tyylillä sormin mutta ei niistä noin hienoja jää.. Purkautuvat aika nopeaan.. Eli, puolikas hainhammas sidottuna tikkuun = curly hair comb ;)

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #220 : 25.07.08 - klo:22:52 »
Mun oli pakko rekkautua youtubeen ton takia ja kysäistä naiselta onko noita myynnissä jossain. Kuulemma hän odottaa sopivaa muottia, että voisi aloittaa tuotannon. Ehkäpä toivoa on...

Mies keksi ajatuksen, että jos vain jostain löytäisi tuollaisen harva- ja paksupiikkisen kamman, jossa on varsi, voisi ne piikit muotoilla itse kuuman veden avulla sopivaan muotoon. Silläkin tapaa saisi tuollaisen kiekuran harjan. Eli jos joku bongaa jostain harvapiikkisiä, varrellisia kampoja, äkkiä tänne ketjuun kertomaan asiasta. Laitan kyllä miehen askartelemaan mulle tuollaisen heti, ku sopiva kampa vain löytyy ;D.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #221 : 25.07.08 - klo:23:28 »
Eli jos joku bongaa jostain harvapiikkisiä, varrellisia kampoja, äkkiä tänne ketjuun kertomaan asiasta. Laitan kyllä miehen askartelemaan mulle tuollaisen heti, ku sopiva kampa vain löytyy ;D.

Sokokselta löytyy! :D
3a F ii

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #222 : 27.07.08 - klo:19:17 »
Luulen kyllä että tuo jäisi minulta kaappiin. Yritän välillä kieputtaa sormilla kikkuroita, mutta en jaksa kun tukkaa riittää. Kiva idea kyllä ja kokeilut kampojen taivuttamisesta otetaan kuitenkin mielellään vastaan.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #223 : 29.07.08 - klo:13:48 »
Täytyykin laittaa täällä myös ukko askartelemaan  :D Tosin kannattaa varmaan meidän tilanteessa ostaa USEAMPI sillä tuon askartelut tiedetään..  ::) Ehkä yksi sadasta onnistuu :D

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #224 : 11.08.08 - klo:13:21 »
Nyt on testattu MOP:in  kiharoiden hiusten tuotesarjaa.  Shampoo on sulfaatiton, ja aika paljon samantapainen kuin C -system. Hoitis kosteuttaa  mutta on ihmeen kevyt, geelimäinen koostumukseltaan. Tämä taas sopii ohuelle, hennolle hiukselleni hyvin. Hiukset ovat pesun jälkeen ilmavat ja hyvän tuntuiset. Välillä kyllä pitää sitten tehistellä O& H:lla tai Joicon rekulla eli en usko että pelkästään tätä käyttämällä voisi täydellisesti tukkaansa hoitaa.

Muotoiluvoide vastaa vanhaa MOP kiharavoidetta. Kiharoiden elvyttäjäsuihke  on todella hyvää ja virkistää laiskistuneet kiharat esiin. Oma kiharani tuntuu laiskistuneen viime aikoina. lisää kiharuutta eivät sh ja ha tunnu tuoneen esiin. takana on 2 pesua.
Nykyisin  teen yleensä niin, että hiusten ollessa enää himpun verran kosteat laitan ne Seppälän kukkapaplareille. Tätä kiharaa sitten suihke virkistää todella upeasti. Miinuksena että koppuroittaa hieman ja lähmäyttää hiukset joten parin päivän käytön jälkeen on pakko mennä hiusten pesulle. ( yleensä siis pesen max. 2 x viikko kun olen laiska laittamaan hiuksia)
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.