Kirjoittaja Aihe: Kiharapäiden oma ketju  (Luettu 277744 kertaa)

|Piija

• Vieras
Vs: Kiharapäiden oma ketju
« Vastaus #270 : 04.03.10 - klo:19:31 »
Sain aikaistettua kiharoiden laittoa jonkun verran, ei tarvitsekaan odottaa niin pitkään. <3 Juttelin viime viikonloppuna sukulaisjuhlissa kampaajan kanssa ja suunniteltiin kiharoita jonkun verran. Pituuksiin olisi tulossa tiukkaa "afrokiharaa" ja ylemmäs kerroksiin, päälaelle ja otsikseen hieman löysempää kiharaa. Tulos toivottavasti jotakin näiden välimuotoa.

Kokeilin pari kertaa Curls Rock sarjan shampoota ja hoitista ja voin ehdottomasti sanoa niitä hyviksi tuotteiksi ainakin itselleni. Omistan nimittäin luonnonlaineikkaat hiukset jotka todellakin lainehtivat kunnolla kys. tuotteiden käytön jälkeen. Lisäksi tuntuvat ihanan hellävaraisilta.  :D
« Viimeksi muokattu: 14.03.10 - klo:12:56 kirjoittanut |Piija »

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #271 : 05.05.10 - klo:22:00 »
Onko kellään täällä todella "säkkärä" kiharaa, eli tarkoitan tämän tyyppistä ? Olen ihan rakastunut juurikin tuon kuvan hiksiin, jotka ilmeisemmin ( lueskelin Beyoncesta tietoja ) ovat juurikin permanentatut. Ei nuo kyllä aivan priima kunnossa näyttäisi olevan, mutta ihanat silti!  <3
Täältä löytyy suunnilleen tuollaiset ja niiden kanssa tulee kyllä taisteltua vähän väliä.  ;D Useimmiten olen suoristellut joka pesun jälkeen eli noin kerran viikossa - 5 päivän välein, mutta nyt olen aloittanut kunnon kasvatus/huolenpitoprosessin, minkä takia harvennan suoristamista ja pidän noin joka toinen viikko hiuksia kiharoilla, kun olen vihdoin ja viimein oppinut niitä sietämään. Hiukseni menevät kumminkin herkästi takkuun ja ovat pörröiset (yksittäinen hius on tosi ohut) joten kaipaisin jotakin ainetta niiden pehmeämpinä ja selvempinä pitämiseen. Tigifanina olen miettinyt Curls Rock leave-in moisturizeria, onko kellään kokemusta siitä? Olen kuitenkin vierastanut kiharoille tarkoitettuja tuotteita, koska en todellakaan halua enää yhtään korostaa tätä hillitöntä kiharaa.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

: I'm finally ready but far from finished :

Poissa -Mansikka_

• HAIRahtanut
« Vastaus #272 : 05.05.10 - klo:22:04 »
^ Curls Rock  koko sarja on täällä käytössä kaikkine jätettävineenkin ja voin suositelle kyllä!
Ei ole enää pörröinen tukka vaan pysyy pörrööntymättä pari kome päivää tukka ilman että joutuu laittelemaan ja korjailemaan mitään  :ts.
Selvittää hyvin hiukset pesun jälkeen ilman harjaa,tuoksuu hyvälle vielä.

Poissa Frida

• HAIRahtanut
« Vastaus #273 : 05.05.10 - klo:22:09 »
^^Oon itekin harkinnu tota Curls Rockin tilaamista, mutta oon lukenu, että se ois vähemmän hoitavaa kuin O&H. Tossahan on myös kai jonkun verran silikoneja, mikä vois olla ihan hyväki, että se kosteus pysyis siellä hiuksen sisällä. Ehkä voisin ostaa ton jätettävän Redkenin Anti-Snapin rinnalle, että sais myös vähän jtn kosteuttavaa. Huoh, uppoo omaisuus näihin hiustenhoitoaineisiin... ;D
Kainalopituiset, hennatut hiukset. Punatukka-shampoopala, öljyt ja iHerb<3

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #274 : 05.05.10 - klo:22:09 »
Hiukseni ovat tosiaan tällaiset, tuossa vielä pesun jäljiltä hieman kosteina "rauhallisemmat" eli nousevat kuivuessaan enemmän pystyyn.

Laitan varmaankin seuraavan kerran tuon Curls Rockin tilaukseen, jos kerran hyvä on. O&H on ollut yleensä shampoona ja hoitiksena, Tigin Headshotkin tuntui sopivan.
« Viimeksi muokattu: 11.03.11 - klo:17:24 kirjoittanut Horros »
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

Poissa Frida

• HAIRahtanut
« Vastaus #275 : 05.05.10 - klo:22:15 »
^Toi kuva ei ainakaa itellä jostai syystä näy, tiiä sit, missä vika.  :-\ Headshot toimii myös tässä päässä, tuo mukavasti jämäkkyyttä niihin kiharoihin ja paikkaa hellemmin ku Joicon K-pak, joka itellä valitettavasti myös suoristaa tukkaa aika paljon. Ite en voi noita Tigin shampoita käyttää ollenkaa, koska ne tekee mun päällihiuksista ihan pörröset ja kuivat hamput. Sääli kyllä, koska rakastan noiden Tigien tuoksua.

Nonii enpä sitte tajunnu painaa "refresh-nappia". =) Aivan upeat hiukset! Vähän kiharammat ku itelläni ja näyttää tosi paksuilta ja hyväkuntosilta.
« Viimeksi muokattu: 05.05.10 - klo:22:17 kirjoittanut Frida »

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #276 : 05.05.10 - klo:22:17 »
^ Paina välilyönti linkkiriville linkin perään niin alkaa näkymään.

Curls Rock jätettävä (pyöreässä pumppupullossa) löytyy multa. Ihan ok, ei mitenkään maata mullistava. Korostaa kiharia jos puristelee hiuksiin. Itse tykkään enemmän Bonacuren latvasuojasta ja käyttelen tuota Curls Rockia puoliväkisin loppuun...

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #277 : 05.05.10 - klo:22:21 »
Näiden lukemieni juttujen mukaan tuo K-pak ilmeisesti sopisi hiuksiini hyvin, koska en missään nimessä halua korostaa kiharaa, joten suoristava efekti olisi enemmän kuin toivottu. Tavoitteena olisi lähinnä pitää hiukset siisteinä, eroteltuina ja mahdollisimman takkuuntumattomina kiharalla ollessaan.

Poissa Frida

• HAIRahtanut
« Vastaus #278 : 05.05.10 - klo:22:27 »
^En halua mitenkää (ainakaa paljoa) puuttua muiden mieltymyksiin, mut miks ihmeessä haluat suoristaa noin upeita hiuksia? Tollaset hiukset on Suomessa aika harvinaisia ja lisäks kiharat sopii sulle todella hyvin ja antaa persoonallisen ilmeen. :)

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #279 : 05.05.10 - klo:22:33 »
Mulla Curls Rock suoristi hiukset  ;D Mikä lienee sai sen aikaan, mutta en minä sitä pahaksenikaan pistä, kun yleensä haluan rullata hiukset samettipaplareille, jotta niistä tulisi isot ja loivat kiharat.

Mulla on kiharat tulleet öljyistä ja Audrey Organicsin PBD-hoitiksesta.
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #280 : 05.05.10 - klo:22:43 »
Kiitos, Frida!
Tuo suhtautuminen kiharoihin on tosiaan vähän vaihdellut nykyään, nuorempana inhosin niitä koko sydämeni pohjasta kun ne on tuollainen leijonanharja, nyt toisinaan jopa pidän niistä. Kuitenkin ne on yleensä käsittelemättömässä muodossaan aivan liian sotkuiset ja huomiotaherättävät minun makuun  ;D

EllaBella, minkätyyppiset kiharat sinulla on? Kiinnostaisi tietää, kun yritän itsekin kasvatella.

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #281 : 05.05.10 - klo:22:49 »
Piti oikeen katsoo tuolta määrittelystä, olisiko 3 b tai c, paksuutta löytyy paljon. Yksittäinen hius on ohut.
Luonnonkiharien kasvatus on kyllä jotain niin omaa luokkaansa. Jos muutaman sentin saa lisää, niin nekin menee kiharalle.
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #282 : 06.05.10 - klo:09:57 »
Mulla Curls Rock suoristi hiukset  ;D Mikä lienee sai sen aikaan, mutta en minä sitä pahaksenikaan pistä, kun yleensä haluan rullata hiukset samettipaplareille, jotta niistä tulisi isot ja loivat kiharat.

Mulla on kiharat tulleet öljyistä ja Audrey Organicsin PBD-hoitiksesta.

Mulla kävi samoin ja Curls Rock kuivatti tukkaa ihan hirveästi  >:(

Poissa Frida

• HAIRahtanut
« Vastaus #283 : 06.05.10 - klo:10:11 »
Noiden kiharatuotteidenhan ongelma on se, et ku toisaalta niiden pitäs olla tosi kosteuttavia, mut toisaalta ei sais latistaa sitä kiharaa. Ja just seki, et monilla suomalaisilla se yksittäinen hius on sellasta hentoa, jollon hiukset latistuu helpommin, vaikka hiuksia oliski paljon ja ne olis kokonaisuudessaa paksut. Mulla on toiminu Tigin O&H ku unelma, mut vaihtelunhalusta olis kiva kokeilla jotain muutaki välillä. Toisaalta tilasin tota O&H:ta just 2 tonkkaa lisää, joten eiköhän tota nyt "joudu" vähän aikaa vielä käyttelemään. ;D

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #284 : 06.05.10 - klo:10:32 »
Itselläni Curls Rock oli "ihan ok"-tuotteet sarjassa. Silikonipitoisuutensa ansiosta sejätettävä hoitsikka  siloitti tukkaa. Kiharoiden korostamista en hirmuisesti huomannut, sen sijaan saman sarjan boosteri nostaa kiharat esiin mutta miinuspuolena kuivattaa kovasti. MOP:n Curl-sarjan shampoo ja hoitoaine olivat ihan ok, mutta enemmän varsinainen C-system sarja kosteuttaa mutta samalla myös latistaa.  Muhkeimman kombon kiharoiden korostamiseen olen saanut pesemällä shampoopalalla, esim. CV:n Kookospala on toiminut hyvin kohottaen hiuksia juurista ja samalla laittamalla MOP:n  C-system sarjan hoitista runsaasti muhitellen. Viimeistelytuotteena ovat toimineet joko vanha Joicon suoristava litku, joka siis nimestään huolimatta puristeltuna erottelee kiharaa, ja litkumaisuutensa ansiosta ei paina liikaa hiusta kasaan. Sitten Avedan   BE CURLY CURL ENHANCER (200ML) on toiminut muotoilutuotteena hyvin, paksuntaa hiusta pitäen ne samalla pehmeinä ja tuo kiharat esiin. Olen usein miettinyt, toimisiko Avedan muuta kiharan sarjan tuotteet tähän päähän, mutta en ole viitsinyt tilata hinnan takia. Myös Bumble & Bumble houkuttelisi.
 Ja Giovanni.

Omat hiukseni ovat siis hennot ja kiharuus vaihtelee laineikkuudesta osittaisin korkkiruuveihin. Ongelmana saada hius nousemaan juuresta, kosteuttaa latvaa ja saada kiharuus esiin hiusta latistamatta.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.