Kirjoittaja Aihe: Kiharapäiden oma ketju  (Luettu 277745 kertaa)

Poissa suhina

• HAIRahtanut
Vs: Kiharapäiden oma ketju
« Vastaus #285 : 07.05.10 - klo:09:21 »
Tilasin jokin aikaa sitten feeluniquesta loistotuotteen kiharoilleni, Organic Curl Caren Whipped Cream  :-* Tämä on tarkoitettu 3c-4b kiharoille, omani eivät toki niin kiharoille mene, mutta tykkään tuotteesta silti. Antaa tukea ja kosteuttaa, vähän suoristaa omaa pehkoani, mutta se on pelkkää plussaa toisinaan! Tuote on ylellisen oloinen ja tuoksuu hyvälle, incin voin naputella, jos jotakuta kiinnostaa.

Inci lisätty hoitoaine osioon.. olisi kyllä varmaan paremmin sopinut jätettävien puolelle..  :P
« Viimeksi muokattu: 08.05.10 - klo:17:40 kirjoittanut suhina »

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #286 : 07.05.10 - klo:21:13 »
Tilasin jokin aikaa sitten feeluniquesta loistotuotteen kiharoilleni, Organic Curl Caren Whipped Cream  :-* Tämä on tarkoitettu 3c-4b kiharoille, omani eivät toki niin kiharoille mene, mutta tykkään tuotteesta silti. Antaa tukea ja kosteuttaa, vähän suoristaa omaa pehkoani, mutta se on pelkkää plussaa toisinaan! Tuote on ylellisen oloinen ja tuoksuu hyvälle, incin voin naputella, jos jotakuta kiinnostaa.

Minua kiinnostaa :) Anna tulla vain :)
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.

Poissa Frida

• HAIRahtanut
« Vastaus #287 : 07.05.10 - klo:21:34 »
Mua ärsyttää toi suoristavuus monie kiharatuotteiden kohdalla. Kuvitellaanko sitä, että kaikki kiharahiuksiset haluais sitte eroo niistä kiharoistaan? Suoristusaineet vois olla ihan erikseen ja kiharatuotteet sitte sellasia, että oikeesti korostais sitä kiharaa! Oon jo pari kertaa erehtyny ostamaa jtn kiharatuotetta (jota kampaaja on mulle kovasti hehkuttanu) ja vasta kokeiltuani huomannu, että täähä tekee hiukset suoremmaks ku normihoitoaine. Ärsyttävää. ???
Kainalopituiset, hennatut hiukset. Punatukka-shampoopala, öljyt ja iHerb<3

Poissa Tiitunen

• HAIRahtanut
« Vastaus #288 : 07.05.10 - klo:22:48 »
Tigin Foxy Curls teki minulle suoremmat hiukset kuin mikään muu tuote. Käytin sampoota ja hoitista pari kertaa, sarjan muotoilujätettävää en koskaan hankkinut. Jostain lehdestä luin, että toimittaja, jolla oli hennot, laiskasti kihartuvat hiukset oli saanut ne todella kihartumaan tuon sampoo-hoitis-muotoilutuote -yhdistelmän ansiosta. Itselleni kävi aivan päinvastoin, ja kokemukseni perusteella kuvittelisin, että Foxy Curls sopii karhealle tukalle vähentämään pörröisyyyttä. Eikö sarjaan tuotteissa luekin anti-frizz tms.? Minulla silikonit muualla kuin aivan latvassa latistavat ja suoristavat hiukset, tämä on koko ajan korostunut, kun olen saanut tukan aina vain parempaan kuntoon, hitaasti, mutta varmasti.  :)
2a F ii, hiusten pituus noin puoleen selkään, tavoitemitta vyötäröllä, hapetevärjäyslakossa kesästä 2009

Poissa Tuikku

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #289 : 13.05.10 - klo:18:30 »
lillamilla: osaatko sanoa sisältääkö tuo avedan curl enhancer silikoneja? Entä sopiiko se hennolle kiharalle?
tiitunen: olen tullut samaan tulokseen silikonien suhteen ja hiukset ovat paremmassa kunnossa kuin aikoihin. Käytän silikoneja nykyään tooodella harvakseltaan. Lähinnä vanhat tuotteet pois ja uudet pyrin ostamaan kaikki ilman.
« Viimeksi muokattu: 13.05.10 - klo:18:32 kirjoittanut Tuikku »

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #290 : 17.05.10 - klo:19:25 »
Minusta Avedassa ei ole silikoneja. Odotas niin etsin sen incin. No, niin lisäsin incin ko. listalle. Puolivälistä luetteloa löytyy Phenyl Trimethicone, mutta tätä ei siten ole paljoakaan.

Hennoille hiuksille tämä sopii muotoilutuotteeksi, mutta tällä ei voi virkistää kiharaa. Herneenkokoinen nokare riittää.
Kun itselläni oli yli olkapäiden yltävän hiukset niin muotoilin ne Avedan ohjeen mukaan. Tuote kosteaan tukkaan. Lähes kuivat hiukset muutamalle pikkusykerölle, hiusverkko päälle ja föönataan täysin kuiviksi. Mielestäni sain näin pörröttömät, kimmoisat kiharat.
« Viimeksi muokattu: 17.05.10 - klo:19:39 kirjoittanut lillamilla »
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa QueenOfWinter

• HAIRahtanut
« Vastaus #291 : 20.05.10 - klo:21:21 »
Anteeksi, en jaksanut lukea koko ketjua läpi, mutta olisi hakusessa hyvät hiustenhoitotuotteet todella paksuille luonnonkiharoille hiuksille. Eivät ole omani, vaan poikaystävän, niin en tiedä yhtään mitkä tuotteet niille sopisi. Menevät takkuun todella helposti. Mitä suosittelette? On ollut nyt käytössä Joicon silk result for thick/coarse hair, ihan ok, mutta voisi olla parempaakin.

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #292 : 19.06.10 - klo:19:18 »
No niin, nyt on Curls rockia testattu ja todella hyvin toimii! Hiukset pysyvät ruodussa eivätkä harota puolen metrin etäisyydellä päästä painovoimaa uhmaten! Aika silikonista on kyllä, mutta eipä tuo kai niin mitään kun en lähelle päänahkaa laita.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

: I'm finally ready but far from finished :

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #293 : 19.06.10 - klo:20:48 »
Mulle tulee jostain syystä hilsettä tigin shampoista. En kyl muutenkaan meinaa niitä enää ostaa kun ei niin hyviä oo.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #294 : 20.06.10 - klo:14:22 »
Tarkoitin sitä pallopullossa olevaa leave-in moisturizeria. Kiharashampoita ei ole tullut testattua kun tuo O&H on niin hyvin toiminut. Noh, kaikki ei voi sopia kaikille  :P
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

Poissa PrettyMia

• Haiven
  • *
« Vastaus #295 : 22.11.10 - klo:18:39 »
Päätimpäs vihdoin ostaa Goldwellin Curly twist-sarjan kauan himoitsemani shampoon ja hoitoaineen. (Alennuksella maksoivat yhteensä 10€ :D) Ehdin jo testatakin kumpaakin ja ensivaikutelma on hyvä. Shampoo tuoksuu ihanan raikkaalle ja tuntuu riittoisalta. Vaahtoaa hyvin, joten plussaa siitä. Shampoo tuntuu pesevän hellävaraisesti ja tuntuukin kosteuttavalta.  :l Hoitoaine on koostumukseltaan aika jännää, tuoksu sama kuin shampoossa. Toimii kuitenkin hyvin, käytin pikahoitiksena. Ekan kerran hiukset tuntuvat oikeasti selvitetyiltä ja pehmeiltä. Pesun jälkeen hius vetää kivasti kiharalle, eikä ole höttöinen.  Kumpainenkin tuntuu siis toimivan mainiosti,  ainakin ensimmäisen kokeilun jälkeen. :ts

Onkos kenelläkäään muuten kokemuksia TBS:n kookosöljyhiuskiilteestä, ajattelin että saattaisi sopia meikäläisen kuontalolle?
« Viimeksi muokattu: 26.12.10 - klo:17:11 kirjoittanut PrettyMia »
2c-3a Fii, hartiamittainen käsittelemätön kasvusto

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #296 : 24.11.10 - klo:22:35 »
Piti oikein nyt kertoa että ei ole ^  ;D
Mutta varmaan saman asian ajaa kun tuuppaat kosteisiin hiuksiin kookosöljyä, annat muhia tunnin ellei toistakin, pesaiset shampoolla päänahan ja muhitat jotain kevyttä hoitista. Tulee uskomaton kiilto ja kiharat pomppaa esille.
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.

Retro

• Vieras
« Vastaus #297 : 25.11.10 - klo:10:43 »
Päätimpäs vihdoin ostaa Goldwellin Curly twist-sarjan kauan himoitsemani shampoon ja hoitoaineen. (Alennuksella maksoivat yhteensä 10€ :D)

Mistäs löysit alennuksella? Mua on jo pidempään huvittanut kokeilla jotain kiharatuotteita ja katsoa, mitä ne tekee tälle tukalle...  :)

Poissa PrettyMia

• Haiven
  • *
« Vastaus #298 : 25.11.10 - klo:17:51 »
Päätimpäs vihdoin ostaa Goldwellin Curly twist-sarjan kauan himoitsemani shampoon ja hoitoaineen. (Alennuksella maksoivat yhteensä 10€ :D)

Mistäs löysit alennuksella? Mua on jo pidempään huvittanut kokeilla jotain kiharatuotteita ja katsoa, mitä ne tekee tälle tukalle...  :)

Löysin kupongin jostain HairStoren mainoslehtisestä, tuli muistaakseni postin mukana.  :)
Nyt vielä himottaisi hommata se suihke, mutta se 16-euron hinta on kyllä aika kova.

EllaBella: Saako kookosöljyä ihan jostain Lifesta, vai pitääkö tilata jostain? :D (Tiedän kyllä Pienen tuoksukaupan, mutta näyttäisi olevan joulukuun kiinni.)
« Viimeksi muokattu: 25.11.10 - klo:18:13 kirjoittanut PrettyMia »
2c-3a Fii, hartiamittainen käsittelemätön kasvusto

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #299 : 25.11.10 - klo:18:00 »
Kyllä minä olen tainnut omani Lifestä ostaa, merkkiä Cocovi, Ruohonjuurestakin taitaa samaa merkkiä saada.