Kirjoittaja Aihe: Kiharapäiden oma ketju  (Luettu 278330 kertaa)

Poissa PrettyMia

• Haiven
  • *
Vs: Kiharapäiden oma ketju
« Vastaus #300 : 25.11.10 - klo:21:16 »
^Ok, tiedätkö missä hintaluokissa nuo muuten pyörii? ::)
2c-3a Fii, hartiamittainen käsittelemätön kasvusto

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #301 : 25.11.10 - klo:23:55 »
Purtilon koosta riippuen noin 7-15 e, minun 250-millinen taisi olla reilut seitsemän euroa. Riittoisaa tavaraa on myös!
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

: I'm finally ready but far from finished :

Poissa PrettyMia

• Haiven
  • *
« Vastaus #302 : 26.11.10 - klo:16:28 »
Pitääpäs heti seuraavalla kauppareissulla  ostaa puteli. Saa nähdä, jos vaikka toimiskin. (;

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #303 : 01.12.10 - klo:17:53 »
Tämä ei nyt varsinaisesti mun hiuksia koske, mutta mä oon ihan ihmeissäni pokiksen luonnonkiharasta.. Tai pikemminkin miten se käyttäytyy!

Huviksen viikon tai pari hoitelin poikiksen hiuksia ja mietiskelin, että onpa kuivat ja takkuiset vaikka käytin parhaimpia kosteuttavia hoitoaineitani, vaihtelin siis joka kerta hoitoainetta mutta eipä mun hoidot purru. :(

Sitten tämä herra pesee pari kertaa pelkällä shampoolla joka on vielä kaiken lisäksi muhinut päässä pari minuttia koska ei osaa vain huuhtaista hiuksiaan vaan jää siihen suihkuun miettimään pää shampoossa ( :D). Tuloksena oli sitten silkinsileät, hillityt ja kiiltävät kiharat.

Mun reaktio oli luokkaa 0_0. Miten on mahdollista, että niin moni hoitoaine sai hänen hiuksensa karmeaan kuntoon, mutta pelkällä shampoolla sai niin hyväkuntoista? Miksei tuo toimi mulla (vai toimisikohan? En muista edes olenko koskaan kokeillut..) Shampoossa ei ollut silikoneja siloittamassa.

Hänellä on siis käsittelemättömät hiukset, latvat hieman kuivia. Ei mulla oikeastaan mitään erityisempää kysymystä ollu, piti vain tulla ihmettelemään. :P 

Poissa PrettyMia

• Haiven
  • *
« Vastaus #304 : 01.12.10 - klo:19:47 »

Sitten tämä herra pesee pari kertaa pelkällä shampoolla joka on vielä kaiken lisäksi muhinut päässä pari minuttia koska ei osaa vain huuhtaista hiuksiaan vaan jää siihen suihkuun miettimään pää shampoossa ( :D). Tuloksena oli sitten silkinsileät, hillityt ja kiiltävät kiharat.

Olispa mullakin noin. :o Mutta ei, jos tämän kuontalon pesee vain ja ainoastaan shampoolla, tuloksena on kuiva ja sähköinen hiuksisto.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #305 : 10.12.10 - klo:14:37 »
Alice, mitä shampoota sun poikaystävä käyttää? :D
2a F ii – Iho: kuiva

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #306 : 10.12.10 - klo:15:14 »
^ TiGin Moisture Maniacia. ;)

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #307 : 10.12.10 - klo:18:10 »
^^ Mia, kookosöljyä olen löytänyt IHerbistä ja Ruohonjuuresta. Lisää vinkkejä löytyy Öljy-keskustelusta.

Kookosöljy tekee hiuksiin tosi upean kiillon. Olen käyttänyt sitä muhitteluissa ja jätettävänä.
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #308 : 12.12.10 - klo:21:25 »
Tigin Foxy Curls Contour Creamia piti ostaa kun oli alennuksessa, nyt sitten innosta hehkuen ensimmäistä kertaa pääsin kokeilemaan. Pelkästään tuon aineen tehoa on vähän hankala arvioida kun länttäilin kuontalooni Let it Be:tä ja kookosöljyäkin, mutta nyt tuntuma on miellyttävä ja kiharat vaikuttavat tasaisilta sellaisten epämääräisten "s-z-spiraali-välimuotojen" sijaan. Aluksi (tosin saattaa johtua muista aineista) oli vähän koppuraa kun laitoin ehkä turhan reilusti, mutta nyt kuivuttuaan ja minun vähän sormilla eroteltuani tuntuu hyvältä!
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

Poissa PrettyMia

• Haiven
  • *
« Vastaus #309 : 13.12.10 - klo:16:46 »
Missäs tuota oli alennuksella? ;)

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #310 : 13.12.10 - klo:17:09 »
Oulun keskustassa eräässä kampaamossa, en saa nyt päähäni nimeä.

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #311 : 18.12.10 - klo:11:23 »
Mua ärsyttää.

Hiukseni ovat kiharat pesun jälkeen jos ne saa olla rauhassa ja varsinkin märillä hiuksilla nukutun yön jälkeen, mutta aika äkkiä ne siitä suoristuu päivittäisessä meiningissä ja varsinkin pipon alla. Miksei ne voi pysyä kiharoina koko ajan?? Tai sitten vaihtoehtoisesti olla ihan oikeasti suorat?

Tässä todistusaineistoa, eka kuva aamulla herätessä, toinen kuva parin pvn kuluttua ponnareiden ja pipon jäljiltä:

Onku muilla samaa ongelmaa??
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
  • Off to never-never land...
« Vastaus #312 : 18.12.10 - klo:12:14 »
^Jep, oma kuontalo käyttäytyy samalla tavalla. Pesun jälkeen voi olla hyvinkin kihara, mutta harjatessa suoristuu tuon alemman kuvan kaltaiseksi. Jos haluan hiukset kihariksi, niin suihkutan niihin vettä ja puristelen kevyttä muotoiluvoidetta. Riippuu sitten ihan päivästä ja hiusten tahdosta kuinka hyvin lopputulos kestää...
2c F ii

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #313 : 18.12.10 - klo:16:00 »
^Jep, oma kuontalo käyttäytyy samalla tavalla. Pesun jälkeen voi olla hyvinkin kihara, mutta harjatessa suoristuu tuon alemman kuvan kaltaiseksi. Jos haluan hiukset kihariksi, niin suihkutan niihin vettä ja puristelen kevyttä muotoiluvoidetta. Riippuu sitten ihan päivästä ja hiusten tahdosta kuinka hyvin lopputulos kestää...

Pitää varmaan itsekin kokeilla tuota, tosin pipokaudella se on ihan turhaa. Ehkä sitten kun on lämpimämpää. Onneksi mun työnkuvani muuttuu sen verran, että ei enää duunissa tarvitse pitää kypärää, sekin litistää ja limaa tukan aika hyvin.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #314 : 18.12.10 - klo:20:56 »
Mulla kans kihartuu hiukset tosi paljon pesun jälkeen jos niille ei tee mitään, mutta suoristuu sitten jo ihan muutaman tunnin kuluttua (tai hiustenkuvaajaa käyttäessä) huomattavasti. Enää en koskaan pidä hiuksia kiharalla kun nää on niin lyhyet että näyttäs vaan joltain epämääräseltä pehkolta, mutta sillon kun pidin myös kiharana, niin toi muotovaahto oli oikeesti ihan toimiva ratkaisu. :)
« Viimeksi muokattu: 18.12.10 - klo:20:58 kirjoittanut Memmuuh »
3a F ii