Kirjoittaja Aihe: Kiharapäiden oma ketju  (Luettu 277834 kertaa)

marsuzioni

• Vieras
Vs: Kiharapäiden oma ketju
« Vastaus #405 : 08.05.12 - klo:21:03 »
noniii, nyt tehään kunnon muhittelut: shampoo pesu+hoitsikka päässä 30min+tigi hoitsikka+hiusnaamio päässä 10min  :ts

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #406 : 08.05.12 - klo:22:31 »
^ Jos hiukset vielä tuntuu karheilta tms. niin esim. shampoo voi olla liian pesevä tai hoitoaine ei ole tarpeeksi hoitava. Voisin suositella MOP hydrating shampoota ja hoitoainetta, todella kosteuttavia tuotteita. :) Mulla ainakin jää hiukset todella sileän tuntuiseksi kun hoitoaineen huuhtelee pois. Osittain varmaan johtuu siitäkin että hiuslaatuni ei ole huokoinen ollenkaan, vaan sileä ja "ehjä" vaikka olenkin käsitellyt hiuksia hiusväreillä ja värinpoistoilla. Jotkut hoitoaineet kuitenkin jättää minunkin hyväkuntoisen tukan karheaksi, esim. silikoniset hoitsikat tai muuten vaan ei niin hoitavat tuotteet (esim. XZ).

2a F ii – Iho: kuiva

marsuzioni

• Vieras
« Vastaus #407 : 08.05.12 - klo:22:43 »
Tuota mopin tilaamista olenki suunnitellu mut tuntuu olevan joka kaupasta loppu :/

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #408 : 09.05.12 - klo:11:11 »
^ Hairsupermarketista näyttäis löytyvän, tässä linkki hoitikseen. :)

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #409 : 09.05.12 - klo:13:04 »
Onko kellään kokemusta Cutrinin Curlism-sarjasta? Cutrin-ketjussa on aika vähän kommentteja Curlismista.

Itselläni on suora mutta aika taipuisa vauvahius-kylläinen tukka, joka on luonnostaan vähän kuivanpuoleinen mutta hirmu helposti latistuva (okei, pysyvästi lattea), ja olen harkinnut kiharoiden hiusten tuotesarjoja. Curlismia olen muutaman kerran kokeillut ja hiukset kyllä tykkäsivät, mutta tuntuu, että shampoo on päänahalle ehkä vähän liian hoitavaa. Shampoossa on toki pieni määrä amoa, mutta en usko että se on minun kohdallani ongelmatekijä, vaan tämä nyt vaan on aika kosteuttava sarja.

Löytyisikö tähtivinkkejä taipuisan ja vauvahennon tukan hoitoon?
1cFii, oma väri.

marsuzioni

• Vieras
« Vastaus #410 : 09.05.12 - klo:14:04 »
onnistuuks maksaminen Visa Electronilla? ja kui pitkä toimitus noissa on ollu?

Poissa Maasha

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #411 : 10.05.12 - klo:08:12 »
onnistuuks maksaminen Visa Electronilla? ja kui pitkä toimitus noissa on ollu?
Onnistuu ja viimeksi tuli viikossa paketti perille :)
2b M iii

marsuzioni

• Vieras
« Vastaus #412 : 10.05.12 - klo:12:50 »
kysymys, valittenko Visa Electronilta maksaessa "visa" vai "visa debet, Credit" jne.? Sit mikä on issue number? O_o

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #413 : 10.05.12 - klo:16:12 »
^ Mulla kans electron ja Visan oon laittanut, eli ihan se pelkkä Visa.

"Issue No. (Switch use 0 if not known=Jos et tiedä, laita 0)" En ole varma mitä tarkoittaa mutta oon aina laittanut tohon 0.

Mullakin on tullut tuolta paketit n. viikossa! :)

marsuzioni

• Vieras
« Vastaus #414 : 10.05.12 - klo:18:03 »
oi ihanaa! kiitos paljo! Menee kyllä tilaukseen vasta 15. pv ku palakka päivä ;) mutta, eiköhä oo odottamisen arvoinen.

Onkos kukaa kikkarapää kokeillut Macadamia natural oil -tuotesarjaa? Amerikassa kuulemma iso juttu :O

joo o, en tie mikä tässä yhdistelmässä on, mut hiukset on pehmeemmät nyt. Eka pesin hoitoaineella: John Frieda Go Blonder hoitoaine. Päälle Frank Provos expert moisture. Ja jätettävinä Paull mitchell rekkusuihke, skinny serum ja Joico curl definer. Sit laitoin vielä kookosöljyä latvoihin. :o

ja taas uus edit. Puhuin noista mun tiukista kiharasuortuvista tyvessä. No kokeilin sit sen vesitesti, jos yksittäinen hius kelluu se on terve ja jos uppoaa niin huonossa kunnossa. No ne tiukat kikkurat kellui todella kauniisti ja sitten tämmönen pidempi suortuva vajos saman tien osittain, latva vajos ja tyvi jäi pintaan  0_0 mitäs täs nyt sit, rekku vai kosteus?
« Viimeksi muokattu: 11.05.12 - klo:15:27 kirjoittanut marsuzioni »

Poissa anilliini

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #415 : 28.05.12 - klo:00:55 »
Täällähän on hyviä vinkkejä. Olisinpa jo aiemmin oppinut ymmärtämään paremmin taipuisia hiuksia. Meni aika kauan ennen kuin olin sinut epämääräisten kiharoiden kanssa. Kiva kuulla että muillakin on eri puolella päätä erilaista hiusta. Mulla on edessä kiharaa ja takana hädin tuskin loivia laineita, ja hiukset eivät kiharru ihan juuresta asti. Ennen ärsytti se että ne ei ole kunnolla kiharat eikä suorat. Jossain vaiheessa suoristin paljon hiuksia. koska se oli helpompaa. Kaikilla muilla tuntui olevan joko tai, paitsi ehkä joskus ennen vanhaan kuvissa ihmisillä :P Multa puuttui nuorena kihararoolimalli :D Kun löysin näihin hiuksiin hyvän leikkauksen (ei liian lyhyet, kevennetyt) ja ne olivat hyväkuntoiset värjäämättömät, ne yllättäen asettuivat ja kihartuivat paremmin. Ja oli kyllä oikeastaan vapauttavaa olla julkisesti hiukset laittamattomina puolikiharoina. Täyspitkät hiukset eivät jaksa kihartua yhtä paljoa. Siksi mulla onkin ollut niin identiteettikriisi näiden kanssa kun en ole tiennyt mitkä nämä oikein ovat.

Olen aika laiska kihartimella kihartamaan hiuksia arkena, ja luonnollisen näköisten kiharoiden tekemiseen menee paljon aikaa, ainakin minulla. Kaikilla kiharruspötkylöillä tulos on aina ollut hirveä. Tuo sukkanuttura ja plopping oli ihan hyviä keinoja. Olin ihan unohtanut koko sukkanutturan! Sillä saa vähän enemmän laineita tuonne taakse, ja helppo kuin mikä, jopa minä viitsin vaivautua tuohon arkena :) Tupeeraan usein vähän juuria, etteivät hiukset ole niin littanat. Jos muilla on tällaiset puolikiharat, niin miten teillä on tapana laittaa hiukset arkena?

Niin, ja lisäisin vielä, että mullakin nämä ihastuttavasti muuttuvat päivän mittaan ja saattavat suoristua. Joku hyvä kiharavoide olisi hakusessa. Muotovaahto ei mulla oikein toimi. Kai vaihtoehtoina on aina liian koppurat, tai helposti suoristuvat.
« Viimeksi muokattu: 28.05.12 - klo:01:15 kirjoittanut anilliini »
2a/2c M ii bsl (Edestä kiharammat)

Varjotar

• Vieras
« Vastaus #416 : 13.06.12 - klo:17:54 »
Oman hiustenvärin takaisin kasvatuksen tuloksena on letti kihartunut kihartumistaan. Miltei juuresta asti on enemmän vähemmän tiheää lainetta kuin raudalla tehtynä ja latvat on korkkiruuvia.. Ihan mielenkiintoinen, etenkin hallittavuuden osalta :P

marsuzioni

• Vieras
« Vastaus #417 : 14.06.12 - klo:21:17 »
Löysin MOP kosteuttavaa hoitoainetta "jytympää" tavaraa. Goldwell Real moisture -hoitoaine ei sisällä silikoneja, parabeeneja ja mitäs muuta. Aloe veraa sisältää ja sai ainakin mun kuivuneet latvat hieman jo elpymään kun MOP ei niihin tarrautunut niinkään hyvin. Mun laineet tästä tykkää :)

Varjotar

• Vieras
« Vastaus #418 : 15.06.12 - klo:07:32 »
http://aijaa.com/0048110369290 Tuollaista luonnonkiharaa löytyi tänä aamuna päästä ;D Kihartuu vaan, mitä enemmän kasvaa.

Poissa nysimum

• HAIRahtanut
« Vastaus #419 : 15.06.12 - klo:10:19 »
Onpa nättiä kiharaa :)
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
– Daniil Harms: Uusi anatomia