Tilasin muutamia kiharatuotteita netistä. Mun hiukset kihartuu (/laineilee) jonkun verran, mutta ei jaksa pysyä kiharalla ilman apua. Hiuslaatu on aika hieno (fine), pörröä ei oikeastaan tule tai se laskeutuu melko nopeasti, eikä hiukset ole yhtään karheat. Päältä kihartuu enemmän, alimmat hiukset on lähes suorat. Plussaa, jos tuote auttaa hiuksia kihartumaan. Shampoo ja hoitoaine tällä hetkellä Body shopilta, rainforest balance ja rainforest radiance.
Jessicurl in rocking ringlets on positiivinen yllätys. Ajattelin sen olevan liian raskasta mun hiuksille, mutta tää toimii nyt ainakin ekalla kerralla hyvin. Halusin kokeilla nimenomaan tätä, koska pellavansiemengeeli on toiminut hyvin, vaikka pitoa sais olla enemmänkin. Käytännössä sen keittely vaan tuntuu työläältä. Toisaalta postikulut kirpaisee, että en oikein tiedä, mitä teen, jos oikeasti tykästyn tähän

Kuvassa on aamu. Pesin hiukset illalla, laitoin rocking ringlets iä märkiin hiuksiin, puristelin mikrokuitupyyhkeeseen ja käytin diffuuseria. Nukkumaanmennessä hiukset oli kuitenkin vielä kosteat. Aamulla kostutin niitä vedellä ja puristelin. Saa nähdä, miten nämä pysyy, mutta so far so good.
Tilasin myös joitain devacurlin tuotteita, ainakin wave makerin ja jonkun geelin, en muista enää. Raportoin taas tänne kun on jotain raportoitavaa.
Edit. Kuva on aika leveä, liu'uttakaa sivulle niin näkyy paremmin
Edit. 2
En oikeastaan tiedä, mitä teen, mutta jos tämä toimisi paremmin

Edit. 3
Nyt tuosta ylemmästä linkistä aukeaa ainakin mulle se kuva
Toimimattomat kuva ja linkit poistettu. - ellenEdit. 4
Voi pöh, mä en yhtään tiedä, mitä teen väärin kun ne linkit ei toimi.
Edit. 5
kohta luovutan