Kirjoittaja Aihe: Kiharapäiden oma ketju  (Luettu 277517 kertaa)

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
Vs: Kiharapäiden oma ketju
« Vastaus #75 : 19.03.07 - klo:08:48 »
^No älä ainakaan tilaa tuota Matrix Curl Life Contouring Milk -"kiharanvirkistäjää". Mulla oli sitä tuubi, eikä se tehny yhtään mitään, ei siis yhtään mitään. Tahmasi vain, kiharoita ei kyllä virkistänyt tai kikkaroittanut lisää. Ihan turhaa ainetta.

pärsky

• Vieras
« Vastaus #76 : 19.03.07 - klo:14:54 »
kiitti vinkistä. mietin kyllä tarkkaan ennenkuin ostan seuraavan kiharrusmömmön. mun budjetti ei riitä turhiin ohilyönteihin  :-\

Poissa Hipsu

• Tukkaguru
« Vastaus #77 : 20.03.07 - klo:20:33 »
Onkos kikkarapäät kokeilleet MOPin Moisture Complex hoitista? Kovasti tykkäilen C-systemin  Hydrating Conditionerista, mutta onko toi moisture complex kovinkin paljon ohuempaa?  ??? Haku ei oikeen löytänyt tulosta..
"Life comes with many challenges. The ones that should not scare us are the ones we can take on and take control of." -Angelina Jolie

Poissa Klaara

• Hiushörhö
« Vastaus #78 : 20.03.07 - klo:21:08 »
Koostumukseltaan Moisture Complex on minusta kiinteämpää ja tahnamaisempaa. Se on vaikeampi saada levittymään hiuksiin ja kosteutustehot ovat pienemmät. Ainakin omassa päässäni Hydrating Conditioner toimii paljon paremmin. Moisture Complex jätti hiukset karheiksi, Hydratingilla saan lyhyelläkin vaikutusajalla todella pehmeät ja kiiltävät hiukset.
Pitkät, karheat ja raidoitetut luonnonkiharahkot hiukset

Poissa Hipsu

• Tukkaguru
« Vastaus #79 : 20.03.07 - klo:21:12 »
Koostumukseltaan Moisture Complex on minusta kiinteämpää ja tahnamaisempaa. Se on vaikeampi saada levittymään hiuksiin ja kosteutustehot ovat pienemmät. Ainakin omassa päässäni Hydrating Conditioner toimii paljon paremmin. Moisture Complex jätti hiukset karheiksi, Hydratingilla saan lyhyelläkin vaikutusajalla todella pehmeät ja kiiltävät hiukset.

Kiitos vastauksesta!  :) Ehkäpä metsästän sitten lisää tuota Hydrating conditioneria kun se omalle tukalle tosiaan toimii todella hyvin!
"Life comes with many challenges. The ones that should not scare us are the ones we can take on and take control of." -Angelina Jolie

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #80 : 21.03.07 - klo:11:10 »
Onkos kikkarapäät kokeilleet MOPin Moisture Complex hoitista? Kovasti tykkäilen C-systemin  Hydrating Conditionerista, mutta onko toi moisture complex kovinkin paljon ohuempaa?  ??? Haku ei oikeen löytänyt tulosta..

Ei toiminut mun luonnonkiharassa, liian kevyttä.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Tarabel

• HAIRahtanut
« Vastaus #81 : 21.03.07 - klo:13:01 »
Mullakin on toi Moisture Complex ja yksistään käytettynä ei riitä tehot tähänkään tukkaan.
Käytänkin sitä yleensä tehiksien jälkeen selvittämään, siihen se on ihan passelia kamaa.
Tuskin ostan uutta putelia, kunhan toi joskus hamassa tulevaisuudessa loppuu.

Poissa Humppasusi

• Tukkaguru
  • Humpparaakki!
« Vastaus #82 : 22.03.07 - klo:10:06 »
Täytyy kehaista mopin curl enhancer kiharanvirkistäjää. Ostin sen kahdella eurolla, ja ajattelin että se on ihan diipa daapa tuote. Laitoin sitä vähän puolihuolimattomasti märkiin hiuksiin. En föönannut tai mitään ja sitten lähdin kaupungille. Sovituskopissa huomasin, että hiukseni olivat aivan uskomattoman kiiltävät, ja kiharoista oli tullut sellaisia selkeitä osioita. Meinasin persiilleni lentää, kun kiharasuttura näyttikin oikeasti hallitulta (miltä se ei IKINÄ näytä). Tuotteen tuoksustakin tykkään, se on sellainen c-system sitrushässäkkä.
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #83 : 23.03.07 - klo:22:16 »
Mie en taas ymmärrä mun luonnonkiharia hiuksia: pitkän aikaa suoristin hiuksia säännöllisesti ja sitte kyllästyin hommaan. Nyt oon jo useamman viikon puristellut kiharoita hiuksiin, mutta nyt tuntuu, että hiukset eivät mene niin kiharalle kuin silloin alussa. En ymmärrä mistä tämä johtuu. Luulisi, että hiukset menisivät vielä enemmän kiharalle, kun niitä on alettu laittamaan sillä tavalla, että kiharuus lisääntyisi tai ainaki edes pysyisi samana. Mutta ei. Vai johtuuko tää sitten siitä, että mulla ei ole kunnollista kiharanvirkistäjää ??? Häätyy nyt seurailla tilannetta enemmän ja yrittää keksiä ratkaisu, sillä kiharat ovat mukava piristys, kun kyllästyy suoraan tukkaan.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #84 : 24.03.07 - klo:07:30 »
^ Jos se hius on kärsinyt siitä jatkuvasta suoristamisesta niin ettei enää mene kiharaksi? Mä oon huomannut että värinpoiston jälkeen ei mene hius enää niin kikkuralle kuin aiemmin.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #85 : 26.03.07 - klo:16:40 »
^ Jos se hius on kärsinyt siitä jatkuvasta suoristamisesta niin ettei enää mene kiharaksi? Mä oon huomannut että värinpoiston jälkeen ei mene hius enää niin kikkuralle kuin aiemmin.

Tarkoitin siis sitä, että hiukset menivät noin kolmisen viikkoa sitte enemmän kiharalle kuin nyt viime aikoina. En tiiä mistä moinen johtuu, olisivatko hiukset ensin tykänneet mennä kiharalle ja kun vähän aikaa saivat mennä kiharalle, eivät enää halunneetkaan sitte tehdä enää niin :-\ Ota noista nyt selvää.

Mutta mun piti tulla hehkuttamaan Sebastianin Potion 9 -hiushärpäkettä, jonka ostin tuolta juuresten myyntiosastolta: se teki tosi kivat ja eritellyt kiharat helposti. Siinä on selvästikin jonkinlaista pitoa, mutta ei kuitenkaan niin voimakasta kuin muotoilutuotteissa. Hiuksista tuli pehmeät ja kiiltävät sekä hoidetun näköiset. Tykkään tästä kyllä tosi kovasti :-* Hyvä ostos kaiken kaikkiaan ja jos kerran näin hyvin toimii kiharanvirkistäjänä mulla, niin aion ostaa tuotetta kyllä useamminkin.

Lambi

• Vieras
« Vastaus #86 : 15.05.07 - klo:06:53 »
Mulla on keskivahvasti luonnonkiharat hiukset (tuplasti pidemmät kuin tuossa kuvassa), jotka menee sitä kiharampaan = isoille korkkiruuveille, mitä pidemmäksi kasvavat. Ostin Australiasta Pantene Pro-V Stylen "Curl defining Scrunching Spray Gel" nimistä tuotetta. Suomessa en ole törmännyt lainkaan moisiin kihara-aineisiin markettien hyllyillä, enkä ole tämän sortin juttuja siis koskaan ennen edes kokeillut. Kyseistä ainetta voi suihkutella joko kosteisiin tai kuiviin hiuksiin ja puristella kiharat sitten esiin. Itselläni tosin ei toimi kuiviin hiuksiin, koska tukkani on ohut ja lattea, ja ainoastaan lätistyy kaikista siihen kuivana kohdistetuista toimenpiteistä. Ehkä jokin muu, laadukkaampi (?) kihara-aine toimisi vieläkin paremmin; jospa kesällä olisi enemmän rahaa sijoittaa ihan kampaamotuotteisiin...

Mutta siis suosittelen tuotetta, jos jossakin törmäätte. Oli edullistakin. Vois tulla tänne Pohjolaankin jotain vastaavaa! Kiharat nimittäin pysyvät ja tulevat todella helposti esiin ::) Tykkään käyttää myös kosteisiin hiuksiin -> föönaus -> ihanat ilmavat laineet.

Poissa Hipsu

• Tukkaguru
« Vastaus #87 : 15.05.07 - klo:07:49 »
^ Onko tossa incissä miten alkoa? Oma tukka kuivuu siitä pidemmän päälle aika mallikkaasti..  :-\

Itse ostin Ruotsista Redkenin vaahtomaista kiharanvirkistäjää, en nyt tähän hätään muista nimeä, mutta ihan ok oli. Kiharat tuli hyvin esiin, mutta seuraavana aamuna tukka tuntui kovalta ja takkuiselta. Plääh, mä haluan sellaisen kiharanvirkistäjän joka jättää kiharat pehmeiksi.. ::)

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #88 : 31.05.07 - klo:21:17 »
Huomasin Yhteishyvän välissä tulleesta liitteestä Shockwavesilta tulleen uusia tuotteita: Heat defence curl mousse muotovaaahto sekä Heat defence curl spray muotoiluneste. Millaisiahan nämä mahtavat olla, onko kellään tietoa?
Aiempi kokemukseni Shockwavesista on raidilta haisevasta hiuslakasta joten harkitsen pitkään kyllä näidenkin ostoa. Toisaalta kaipaisin kihara-arsenaaliin jotain uutta. Ellutuksen jälkeen tukka on toisaalta ihanan sileä, mutta kiharuus lässähti kovasti.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Peeb

• Vieras
« Vastaus #89 : 12.08.07 - klo:00:55 »
Minäkin olen nyt kiharapää kunnolla, kun leikkautin hyvän mallin hiuksiin, niin luonnonkiharat kihartuvat paremmin. Redkenin Fresh Curls Curl Boost:illa kihartuu kivasti lisää.

Kysymyskin olisi, eli kun olen ajatellut värjätä kasvivärillä hiuksiani tummemmiksi. Ei kai hiukset muuttuisin sen johdosta vähemmän kihartuviksi? Noita kasvivärejäkin on niin monia, etten ole vielä päättänyt, millä värjätä.