Kirjoittaja Aihe: Chanel  (Luettu 113838 kertaa)

Poissa Magritte

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • ent. lilia bella
Vs: Chanel
« Vastaus #240 : 08.12.07 - klo:00:26 »
Osaisiko joku verrata keskenään Chanelin poskipunia Pink Cloud ja Narcisse? Kumpi on hohtavampi, viileämpi, tekee voimakkaampaa jälkeä jne.? Alkoi himottamaan sellaista talvista, kylmää, viileää, haaleaa punaa.. ::) TBS:n Blush Pink multa löytyy, mutta se on mattapintainen, ja kaipaisin nyt jotain hohtavampaa.. Kiinnostunut olisin kuulemaan myös kokemuksia Chanelin BeBopista.

Poissa Paulina

• HAIRahtanut
« Vastaus #241 : 08.12.07 - klo:15:06 »
Kyllä mä suosittelen sulle oliviaa ainakin yhden Chanel-paletin hankkimista.  :D. Stellaires ja Sequoia ovat aikalailla sisarusten näköisiä, mulla on nyt Stellaires, joten saatan Sequoian jättää rauhaan ainakin toistaiseksi. Sequoia taitaa olla syksyn 2007 paletteja, mulla on lookin toinen paletti, Garden Party ja siitä irtoaa väriä ihan mukavasti kuten Stellairesistakin. Onhan ne vähän hinnakkaita, mutta tosi käyttökelpoisia ja mielenkiintoisia sävyjä ja kestäväthän nuo käytössä pienen ikuisuuden. Strawberry ja muut nettikaupat ovat ihan varteenotettavia hankintapaikkoja.

Täytyy vielä sanoa, että onneksi täällä ja idässä (?) on näitä pyöreänappisia quadeja, Jenkeissä (ainoastaan?) on neliönapit, ja ne tekevät sävytkin tosi tylsän näköisiksi. Kun katsoo saman paletin kuvaa eri nappimuodossa, ne näyttävätkin ihan erilaisilta. Jotkut ovat epäilleet, että koostumuksessakin olisi eroja.

Poissa Livia

• Tukkaguru
« Vastaus #242 : 08.12.07 - klo:15:15 »
^ Älä Paulina ala yllyttämään, kun juuri olin päätynyt tilaamaan Diorin Stylish Moven joululahjaksi itselleni ;D Pitäisi varmaan päästä kokeilemaan johonkin noita Chanelin paletteja, että minkä verran niistä irtoaa pigmenttiä ennenku uskallan tilata. Tampereen Stockmannilla voisi pistäytyä tammikuun alussa, kun sinne päin menen.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #243 : 13.12.07 - klo:18:12 »
Kyllä petyin tuohon Stage Lights-palettiin. Kaunis on ulkonäöltään. Tämän hintaluokan meikeistä luulisi saavan väriä irti ja odotukset oli kovat.
Anytimessäkin on paljon parempi pigmentti, tätä voi verrata Lumeneen. Kysyin kaverilta päivänvalossa onko hieno meikki ja vastasi ettei erota mitään väriä luomilla. Ja laitoin paletin tummia sävyjä. Vaaleat sävyt oli kivat, ne hohtavat mutta kun ovat niin vaaleita mulle.
Harkitsen jo tämän myymistä, tästä paletista maksoin onneksi vähän, mutta en maksaisi 10e enempää näin huonosta luomiväristä. Nimi tässäkin vain maksaa.
Aina rahalla ei saa laatua.
Hang up the chick habit

Poissa Millie

• Hiushörhö
« Vastaus #244 : 13.12.07 - klo:20:45 »
Mulla on tuo Stage Lights ja kyllä se mulla on toiminut. Sehän on aika vaaleasävyinen ja sillä saa vähän sellaisen akvarellimaisen meikin. Mä levittelen värit niillä paletin omilla aplikaattoreilla, totesin ne toimiviksi Spices- paletin kanssa, kun siitä ei meinannut väriä irrota. Levityksen jälkeen häivyttelen häivytyssiveltimellä.
1c F ii, hiukset ovat pitkät kerrostetusti leikatut ja taas vaihteeksi sivuotsiksella, väri musta.

Poissa Paulina

• HAIRahtanut
« Vastaus #245 : 13.12.07 - klo:21:41 »
Odottelen kanssa omaa Stage lightsiani Mansikkalasta, ainakin kuvissa se näyttää tosi ihanalta. Olen ollut ihan tyytyväinen omien palettieni laatuun, mutta en voi väittää, etteikö yhtä hyvää tulosta saa edullisemminkin.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #246 : 14.12.07 - klo:16:15 »
^^Niin noista paletin omista aplikaattoreista, menivät rikki ekassa pesussa.
Mutta levitin aplikaattorilla, muualta ostetulla siis. Tuolla tehty meikki oli liian vaalea minun makuuni, värit ei erottunut yhtään oikeastaan ja sai hangata väriä napista. Dioriin verrattuna aika heikko paletti.
En kyllä mustamaalaa Chanelia kokonaan, voisin muita paletteja kokeilla jos halvalla saa. Eihän minulla ole koemusta kuin tuosta.
Hang up the chick habit

Tristy

• Vieras
« Vastaus #247 : 15.12.07 - klo:22:13 »
^ Chanelin paleteilla ei tosiaan saa kovin tummaa meikkiä, mutta hillityn ja nätin arkimeikin kuitenkin. Sävyt on nättejä ja paleteissa hyviä yhdistelmiä, levittyvyyskin mielestäni hyvä. Joissakin sävyissä on hyvin pigmenttiä, mutta toiset taas ovat aika kehnoja. Esim. Vanites-paletti on pigmentiltään aika hyvä, mutta sitten taas Nymphea-paletissa olisin toivonut vihreältä ja punaiselta enemmän, samaisen paletin ruskea on puolestaan tosi hyvä. Napit pehmenevät hieman kun niistä käyttää päälikerroksen pois ja sitten niitä ei tarvitse enää samallailla hangata. Tosin sitten kun pehmenevät, niin napit alkavat mun mielestä kuluakin nopeammin. Näissä on myös ongelmana pysyvyys, mulla ainakin pysyvät Lumenen pohjustajasta huolimatta huonoiten mun lähes kaikista luomiväreistä.

Mua vähän ärsyttää, kun näissä on niin paljon hilettä, ainakin mun jokaisessa paletissa (Vanites, Nymphea ja Planetes). Planetes-paletissa ei niin paljoa tosin kuin noissa muissa. Enempää en näitä paletteja ole ajatellut ostaa, vaikka värien puolesta Sparkling satin ja Garden party -paletit kiinnostaisi vähän liikaa.

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #248 : 16.12.07 - klo:00:05 »
Oih, Vanites ja Stage Lights ovat lempipalettejani! Minusta niissä on paljonkin pigmenttiä, sävyt vain ovat vaaleita ja niin mielettömän tiukaksi värinapiksi puristettuja, että väriä irtoaa kerrallaan niukasti. Tiukkaan puristetut värinapit ovat kuitenkin todella kestäviä ja sietävät paletin pudottamistakin ja kestävät tosi kauan. Lisäksi luomivärinapin jämät tahtovat aina murentua, nämä Chanelin tiukkaanpuristetut napit kuitenkin kestävät. Ystävättäreni käytti tuollaista Chanelin luomivärikvartettia yli puolitoista vuotta päivittäin, ennen kuin ensimmäinen värinappi loppui!

Sävyt ovat todellakin vaaleita eli tummaa meikkiä niillä ei saa millään. Minusta juuri siinä onkin paletin clou. Lopputulos on katsetta avartava ja tekee kantajan virkeän näköiseksi myös väsyneempinä aamuina. Värit vaativat ainoastaan levittämisen, varsinaista häivyttämistä ei välttämättä edes tarvita. Itse käytän luomareita vain vaaleista keskitummiin ja siksi nuo Chanelit sopivat mulle kuin nenä päähän. Tavallaan nuo Chanelin kvartetit ovat vähän MACin luomareiden vastakohtia. Chanelilla saa aina vain hillityn ja klassisen meikin vähän vähäisemmilläkin meikkaustaidoilla. MACilla taas saa tehtyä helposti räväköitä ja näyttäviä meikkejä, joiden tekeminen vaatii aikaa ja taitoa. Makuasioita tietty, mutta minun makuuni nuo Chanelit sopivat, kaikki MACin luomarini taas olen lahjoittanut ystävilleni.
2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0

Poissa EVS

• HAIRahtanut
« Vastaus #249 : 16.12.07 - klo:08:58 »
^Täytyy olla pikkuisen eri mieltä Vanitesista. Itse en saa siitä näkymään minkään valtakunnan sävyä luomella, maksimissaan irtoaa pikkuisen hilettä. Kerran hinkkasin varmaan puolet yhdestä värinapista luomelle vaahtomuoviaplikaattorilla, eikä luomelta vieläkään erottanut, onko kyseessä violetti, beige tai joku muu sävy. Vanites on mun yksi suurimpia hukkaostoksia, ja tykkään sentään hyvin luonnollisesta silmämeikistä. Jos tässä on paremmin pigmenttiä kuin muissa Chanelin paleteissa, en edes viitsi kuvitella miten huonoja muut ovat. Tykkään sellaisista luomiväreistä, joista väriä irtoaa helposti.
1a F ii

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #250 : 16.12.07 - klo:11:05 »
^Huh, hurja juttu, itselläni nuo värinapit eivät kulu juuri lainkaan. Vanites-paletin tummin sävy on tosiaan selvästi tummempi kuin muiden kokeilemieni Chanelin palettien sävyt.

Voisikohan värisävyihin vaikuttaa se, että joudun aina raskaiden luomien vuoksi käyttämään vahvan kerroksen silmämeikin pohjustusainetta, sehän tuo värit vahvempina esiin? Mulla monet markettimeikitkin tuntuvat luomilla liian räväkän ja vahvan värisiltä. Mystistä!  ;D
2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0

Poissa Withering

• Tukkaguru
  • I've crossed oceans of time to find you
« Vastaus #251 : 28.12.07 - klo:11:27 »
Jaahas, on minunkin aika kirjoitella tänne topicciin.  :)

Eli sain pukilta huulipunan ja kynsilakan, sävyssä "Rouge Noir". Lakka on aivan upea, samoin puna, joskin melko tumma ja lähinnä bilekäyttöön sopiva. Tosin tummuuttahan on helppo säädellä itsekin. Puna pysyi hyvin huulilla, vaikka minulla on paha tapa purra huulta ( ;)). Ilmeisesti sävy on klassikko ja bongattavissa esimerkiksi Pulp Fictionista!

« Viimeksi muokattu: 28.12.07 - klo:11:37 kirjoittanut Withering »

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #252 : 28.12.07 - klo:13:29 »
Minustakin Chanelin lakat ovat upeita, varsinkin tuo Rouge Noir. Itselläni niitä ei ole yhtään, mutta äidiltä löytyy juuri tuo kuvan lakka ja olenkin sitä pari kertaa käyttänyt. Mansikkalasta nuo lakat katoavat aina parissa päivässä, esim. eilen niitä oli yhdeksän erilaista ja tänään näkyi enää neljä. Aina välillä tekisi mieli tilata yksi, mutta sitten tulee mieleen, että viidentoista euron lakkapullon hinnalla saa aika monta Opia tai China Glazea muualta.

Itse sorruin eilen tilaamaan Chanelin uusiman lookin poskipunan Neroli Rose. Olisi kyllä tehnyt mieli ostaa myös Iris-sävyinen Glossimer-kiilto ja se pyöreän mallinen Narcisse-puna, mutta mulla on jo aika monta poskipunaa ja huulikiiltoa jo ennestään. Yllättäen.  ::)  Hintaa poskipunalle tuli vähän yli 24 euroa, joten melkein puoleen hintaan lähti. Huomasin eilen Sokoksella, että se Narcisse maksoi noin 50 euroa! 
"I think I am, therefore, I am. I think."

Poissa iines

• HAIRahtanut
« Vastaus #253 : 28.12.07 - klo:14:18 »
Voi että, tuo Chanelin Rouge Noir puna kiinnostaisi...omistaakohan kukaan foorumin vaaleaveriköistä tuota punaa? Mietin siis, miten tuo kävisi viileäsävyiselle blondille, onko liian tumma tai lämminsävyinen jne. Toki punan vahvuutta voi säädellä ja sovittaa sen hillittyyn silmämeikkiin mutta kiva olisi kuulla mahdollisia kokemuksia.
1aFii. Puolipitkä vaaleaksi raidoitettu.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #254 : 28.12.07 - klo:19:04 »
Itse sorruin eilen tilaamaan Chanelin uusiman lookin poskipunan Neroli Rose. Olisi kyllä tehnyt mieli ostaa myös Iris-sävyinen Glossimer-kiilto ja se pyöreän mallinen Narcisse-puna, mutta mulla on jo aika monta poskipunaa ja huulikiiltoa jo ennestään. Yllättäen.  ::) 

Mä olin jonkun aikaa metsästänyt myös tuota Glossimeria sävyssä Iris 96 Strawberrynetistä ja eilen vihdoin siellä sen bongattuani piti heti klikata ostoskoriin, vaikka joulunjälkeinen budjetti ei siitä tykännytkään... Yritin perustella itselleni, että silti säästin noin kympin verrattuna Suomen hintoihin ;)

Tänään tuli postissa myös samaisesta paikasta hankkimani Glossimer sävyssä Big Bang 109, ja se on kertakaikkiaan upea! Ensimmäinen Chanelin kiiltoni ja olen kyllä myyty, vaikka normaalisti olen aika tarkka huulikiiltojen suhteen. Huuliin tuli Big Bangistä hieman lämmintä korallin sävyä, mutta luonnollisesti, ja kiiltoa ja hohtoa, jotka näyttivät pullistavan huulia, ja kiilto tuntuu pehmeältä huulilla...mitä kehuja vielä keksisin? ;D
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.