Kirjoittaja Aihe: Clarins  (Luettu 61234 kertaa)

Poissa zubi

• Tukkaguru
Vs: Clarins
« Vastaus #75 : 22.01.07 - klo:07:56 »
Zubi, toi Colourful Horizons paletti on ihan mielettömän hyvä.

Kiva kuulla! Olen kyllä kuullut tuosta kehuja monilta muiltakin, eli on varmaan tosissaan hyvä ostos. En ajatellutkaan että tuo voisi tietenkin poistua myynnistä nyt, pitääkin tsekkailla kosmetiikkaosastoilla että vieläkö tuota olisi, mahdollisesti vielä tarjouksessa. *toiveikkaana* Olettaen että luomivärien laatu on rajauskynien laatua vakuuttavampaa.  ;)

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #76 : 22.01.07 - klo:13:02 »
vielä'köhän sitä myydään, missä oli ns. " lankanappi" :) sävyjä oli ainakin joku persikka, minutnvihreä ja rukseaakin taisi olla? Kausituote jokatapauksessa oli kyseessä.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #77 : 22.01.07 - klo:14:11 »
^ Tuo on juurikin se Colourful Horizons -paletti.

Edit. Ja kävin eilen katsomassa, on loppu jo ainakin Jyväskylän Sokokselta.
« Viimeksi muokattu: 23.01.07 - klo:18:54 kirjoittanut Zubi »

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #78 : 24.01.07 - klo:18:19 »
Onko kukaan kokeillut Clarinsin Beauty Veiliä? Sitä myydään kait kolmessa eri sävyssä ja käsittääkseni on jonkinlainen hohtovoide, itse olen pohtinut lähinnä sävyä 21 Pearl shimmer veil koska se on noista ainoa aivan vaalea ja ajattelin että sitä voisi sekoittaa meikkivoiteeseen. Strawberrynetissä kuvataan tuota tuotetta näin:
Offers a soft, iridescent effect to illuminate the complexion
Helps conceal the appearance of fine lines and minor imperfections
Ensures complexion looks flawless and radiant in any lighting and climate
Ainakin siis kuulostaa hyvältä mutta mistä sitä koskaan tietää. Hintaa 25 dollaria eli ei paha hinta. Tämän näköinen pullo kyseessä:
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #79 : 15.02.07 - klo:15:57 »
Clarinsin harmaa vedenkestävä kynä on kyllä ihana. Sopii päivämeikin rajauksiin paljon paremmin kuin musta. Näyttää ihan mustalta, mutta tulee paljon pehmeämpi tulos. On nää kyllä hyviä. :-*

tigger

• Vieras
« Vastaus #80 : 17.02.07 - klo:17:43 »
Mistä kaupungista muuten olette löytäneet sen Clarinsin Lip Balmin (läpikuultava valkoinen, sävy 00)? Olin ihan ihmeissäni kun Stokkalla ei ollut, eikä kyse kuulemma ollut tuotteen loppumisesta. Myyjä kertoi ettei heillä myydä ollenkaan sitä (kyseessä oli kyllä jonkin sortin harjoittelija tai vasta taloon tullut, joten voi olla ettei hän tiennyt asiasta paremmin).  :(

Poissa Karamelli

• HAIRahtanut
« Vastaus #81 : 17.02.07 - klo:17:49 »
^ Eikö nää ollu tilattu netistä mitä muilla oli.. ?  ??? Tai sitten Stockalla ei myydä sitä ollenkaan vaan Sokkarilla tms
Luopumaan ei suostuta edes tyhmyydestämme

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #82 : 17.02.07 - klo:18:15 »
Mä ostin omani kesällä Sokokselta ja olen niitä kyllä nähnyt vielä myynnissä esim. Beautyssä. Sokokselta ostin tuon kyllä alekorista, joten saattaahan olla että jotkut liikkeet ovat poistaneet ne valikoimistaan.

tigger

• Vieras
« Vastaus #83 : 18.02.07 - klo:12:49 »
Ahaa, no se selvittäisi miksi ei löydy... Täytyy nyt vielä yrittää bongata tuota Sokoksiltakin varmuuden vuoksi. Niitä muita sävyjä testailin Stokkalla ja vaikutti kivalta tuotteelta (olen huulikiilto-addikti  ;) ), tuoksukin oli ihanan makea olematta kuitenkaan pistävä tai liian esanssinen.

Poissa Ippa

• HAIRahtanut
  • It's a Festivus miracle.
« Vastaus #84 : 27.02.07 - klo:00:10 »
Ihanaa tosiaan, kun noi Clarinsin pakkaukset nyt uudistuu. Tykkään niistä vanhoista pakkauksista kyllä enemmän, mutta iloitsen siitä, että joka paikassa on nyt niitä vanhoja alessa. Ostin Sokokselta sen vanhanmallisen aurinkopuuteriduon vaaleammassa sävyssä ja tosi kivasti se passaa tällaiselle kalpeanaamalle. Antaa kivaa luonnollisen oloista hehkua. Mua houkuttaisi myös se monikäyttöposkipuna ja näinkin sitä samalla tiskillä myös poistohintaan ja juuri siinä ihanassa sävyssä Tender Rasberry. Jospa nyt kuitenkin pysyisin tiukkana, kun tuli juuri hankittua se MUS:n duopuna.

Pihkanat näitä houkutuksia!

Poissa Maria

• HAIRahtanut
« Vastaus #85 : 27.02.07 - klo:00:15 »
Ihanaa tosiaan, kun noi Clarinsin pakkaukset nyt uudistuu. Tykkään niistä vanhoista pakkauksista kyllä enemmän, mutta iloitsen siitä, että joka paikassa on nyt niitä vanhoja alessa. Ostin Sokokselta sen vanhanmallisen aurinkopuuteriduon vaaleammassa sävyssä ja tosi kivasti se passaa tällaiselle kalpeanaamalle. Antaa kivaa luonnollisen oloista hehkua. Mua houkuttaisi myös se monikäyttöposkipuna ja näinkin sitä samalla tiskillä myös poistohintaan ja juuri siinä ihanassa sävyssä Tender Rasberry. Jospa nyt kuitenkin pysyisin tiukkana, kun tuli juuri hankittua se MUS:n duopuna.

Pihkanat näitä houkutuksia!

Oliko noita ihan Hesan keskustan Sokoksessa? :)

Poissa Ippa

• HAIRahtanut
« Vastaus #86 : 27.02.07 - klo:00:20 »
Maria, nämä havaintoni ja ostokseni tein viime torstaina Helsingin Hakaniemen Sokoksella. Tänään huomasin, että myös keskustan Stokkalla oli yhtä ja toista merkiltä alessa. Näytti olevan esim. noita aurinkopuuteita, mutta en tarkkaan ehtinyt siellä tutkia.

tigger

• Vieras
« Vastaus #87 : 27.02.07 - klo:20:32 »
^Huomasitko katsoa oliko noita aurinkopuuteriduoja montakin vielä jäljellä? Olen tuota himoinnut jo jonkin aikaa mutta minun tuurillani ehtivät varmaan loppua jo ennen kuin pääsen kauppaan asti...

Poissa Ippa

• HAIRahtanut
« Vastaus #88 : 27.02.07 - klo:20:47 »
Sori, tigger, en osaa sanoa määristä. Jos pitäisi veikata, niin arvioisin, että Stokkalta on paremmat mahdollisuudet tuo puuteri vielä bongata. Toisaalta ovathan ne voineet Sokoksellakin täydentää alepöytäänsä.

Mut hei, ainahan voi soittaa paikalle, jos haluaa välttää turhan käynnin. :)

Poissa Marielle

• Hiushörhö
« Vastaus #89 : 27.02.07 - klo:23:08 »
^Huomasitko katsoa oliko noita aurinkopuuteriduoja montakin vielä jäljellä? Olen tuota himoinnut jo jonkin aikaa mutta minun tuurillani ehtivät varmaan loppua jo ennen kuin pääsen kauppaan asti...

Kävin tänään Stockalla ja siellä noita oli ainakin vielä jäljellä. Lisäksi oli alennuksessa ainakin se "lankarulla"luomiväripaletti (todella kauniit sävyt) joka taisi kuulua syksyn kausimeikkeihin, voidemaisia poskipunia, 4 värin luomiväripaletteja ja puuterimaisia poskipunia.