Kirjoittaja Aihe: Puolipitkiä hiusmalleja  (Luettu 711958 kertaa)

Poissa si3nna

• HAIRahtanut
Vs: Puolipitkiä hiusmalleja
« Vastaus #120 : 19.09.07 - klo:15:52 »
^ Mua kanssa on himottanut pidempään tehdä radikaalimpi muutos ja lampsia kampaajalle leikkaamaan tuollainen makee polkka. Nyt ensi viikolle on varattu kampaajalle aika, ja tällaisen kuvan ajattelin viedä mukanani ellen ehdi tulla ihan katumapäälle. :P Mulla taitaa olla hyvin samanlainen hiuslaatu kuin sulla Sanguine, takkuuntuvat kauhean helposti! Olenkin siihen ihan kyllästynyt, reilu hiusten lyhentäminen varmasti auttaa asiaan.

http://beauty.about.com/od/hairstylephotogalleries/ss/roundfa_2.htm
« Viimeksi muokattu: 19.09.07 - klo:15:54 kirjoittanut si3nna »

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #121 : 20.09.07 - klo:09:17 »
^ Kiva malli, uskon myös että takkuuntuminen helpottaisi tuollaisen lyhyemmän kanssa ja sopisi varmasti muutenkin sulle hyvin.

Tässä muutamia kivoja puolipitkiä (ei kai mene jo pitkän puolelle...?).

Ihana malli ja tuo kuparinsävy on herkullinen:

Makee otsis!

Upea juhlavampi look puolipitkälle (klikkaa linkki, kuva on iso):
http://www.ukhairdressers.com/style/full_pic.asp?pic=8907

Tässä on jotain hauskaa:
« Viimeksi muokattu: 20.09.07 - klo:09:32 kirjoittanut Zubi »

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #122 : 06.10.07 - klo:16:00 »
Mä olen pelkuri tätä nykyä, kattelen vaan hienoja malleja mutta en uskalla tehä mitään siinä pelossa että alkais kaduttaa. ::) Mun pitäis tässä iässä olla vielä nuari ja villi, ja olla miettimättä tommosia!

Nam!
 http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=8197&month1=&pg=1&styl1=Mahogany
« Viimeksi muokattu: 14.11.07 - klo:19:01 kirjoittanut Hallonnikas »
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #123 : 03.12.07 - klo:15:33 »
^^ Tuo Zubin laittama ylin kuva on tosi ihana! Sopii tosi hyvin kantajalleen mun mielestä.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #124 : 13.12.07 - klo:10:35 »
Hmm. Parisilla on taas hienot...

Vaiks se onkin aika kamala akka...

petomaani

• Vieras
« Vastaus #126 : 19.12.07 - klo:08:03 »
Oli pakko.. Sienna Millerin tukka kelpais mullekin..  :-*

Itelläni on tämän mittainen kuontalo.. Ja mallikin presiis sama (kun kotona ei kone pelitä, ei voi syöttää aitoja kuvia nyt.. :( ) Onkos tää jo puolipitkä? *elää toivossa*
« Viimeksi muokattu: 19.12.07 - klo:16:31 kirjoittanut petomaani »

Poissa pipsu

• Hiushörhö
« Vastaus #127 : 19.12.07 - klo:17:53 »
Oi vau! Tuo Siennan tukkahan on ihana! Pakko saada tuollainen, taidan leikata ensi kevään aikana. Kiitos inspiksestä!
Feel the burn.

petomaani

• Vieras
« Vastaus #128 : 19.12.07 - klo:18:05 »
^eipä mitään, toi on ihana  :-*

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #129 : 20.12.07 - klo:20:54 »
Sooloilua-leffan Saija Lentosella on ainakin tässä ihan hieno:

Puoliks OT, mutta ton Witherspoonin Reesen kannattaisi katsoa ettei laihdu enää yhtään. Alkaa nimittäin ainakin mun silmään olemaan toi terävä leuka tossa Petomaanin kuvassa vähän turhankin prominentti. Korostuu vaan sitä mukaa kun Reese pudottaa kiloja. Ihana tukka kyllä! Muutenkin naisella on varsin onnistuneita asu- ja hiusvalintoja.

petomaani

• Vieras
« Vastaus #130 : 21.12.07 - klo:13:01 »
^juu, ja toi lyhkäsempi mallihan Reesellä oli sillon kun oli vielä aviossa Ryanin kanssa. Nyt on menny hoikkasemmaksi..

Tässäkin Reesellä erittäin onnistunut kampaus..

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #131 : 22.12.07 - klo:08:21 »
^ Alemmassa kuvassa Reesellä on vähän pyöreämmät posket ja näyttää kyllä tosi hyvältä, tuo tukkakin on niin nätti. OT mutta tuo keltainen mekko on kyllä joku ihanin koskaan  :P, vaikka näyttäisikin ehkä vielä himpun verran paremmalta pari kiloa painavamman Reesen päällä.

petomaani

• Vieras
« Vastaus #132 : 23.12.07 - klo:10:24 »
^juu, tossa kuvassa Reesen pää näyttää melkeen leveämmältä kuin vyötärö..  :-\ Menee jo OT:ksi että helisee, mutta kun kerta tuli puheeksi.
Toi pehmeä kiharakampaus on kaunis :)
« Viimeksi muokattu: 23.12.07 - klo:12:20 kirjoittanut petomaani »

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #133 : 23.12.07 - klo:10:39 »
Toi loiva kihara, mitä Reesellä on tossa alemmassa kuvassa, on jotakin mitä olen tuloksetta koittanut väsätä omaan päähän jo vuosia :P Ei vaan tuu millään! Toi näyttää sille, että vähän huolettomasti paksuilla piippausraudoilla olisi kääräisty ja puristeltu tommoseksi. Pitääpä katsella jos joskus löytyisi piippari halvalla. Kyllä R.W on ehdottomasti yksi Hollywoodin tyylikkäimpiä naisia. Ja osaa musta hoitaa henk koht elämänsäkin ihan tyylikkäästi julkisuudessa, vaikkakin draamaa on silläkin saralla ollut. Mutta kelläpä nyt ei olisi.

Poissa theodora

• HAIRahtanut
« Vastaus #134 : 09.01.08 - klo:13:10 »
^^^ Ihana väri! Mitenhän onkin nykyään tuollaiset maantiesävyt alkaneet kiehtoa?

Reesestä vielä, nätti ja tyylikäs nainen, ja suhtaudun kaksijakoisesti tuohon laihtumiseen. Näyttää huonoa esimerkkiä ja olisi varmasti useimpien mielestä kauniimpi pyöreämpänä, mutta toisaalta... ymmärrän hyvin mikä ajaa naisen tuohon avioeron jälkeen. Paitsi että ruoka ei ehkä maistu, laihtumisesta saa aina jotain ihme kicksejä ja elämänhallinnan tunnetta (vai onko se noin vain meillä piilosyömishäiriöisillä?  :-[)