Kirjoittaja Aihe: Puolipitkiä hiusmalleja  (Luettu 711943 kertaa)

Poissa pekaani

• Tukkaguru
Vs: Puolipitkiä hiusmalleja
« Vastaus #150 : 07.02.08 - klo:16:02 »
Mä kanssa tykkään kovasti Serranon perheen Evan hiuksista. Tosin onhan siinä kaunis nainenkin.. Ei mun pyöreisiin kasvoihin tuollaiset leikkaukset istuisi. Tässä varsinkin Evalla ihana: http://www.cineol.net/gente.php?idperson=941
Ja vähän samaa tyyliä, mutta pehmeämmin: http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=3903&month1=1&pg=1&styl1=Xchange%20Japan

Musta tuo Katie Holmesin polkka näyttää liikaa peruukilta ja tanttamaiselta. Ehkä eri väreillä ja räväkämmän tyylin omaavalla ihmisellä olisi tosi jees..  ::)

Poissa Cera

• HAIRahtanut
« Vastaus #151 : 07.02.08 - klo:18:56 »
^ Mustakin Katien tukka tosiaan on vähän epätodellisen/peruukkimaisen oloinen, vaikka siitä siis tykkäänkin.

Poissa Ziru

• HAIRahtanut
  • Corey

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #153 : 12.02.08 - klo:20:46 »
Ssanna- : sulle sopii todella hyvin noi pitkät hiukset, eivätkä ne minusta näytä hamppuisilta. Mutta noihin klassisiin kasvonpiirteisiin sopisi varmasti myös kauniisti puolipitkä malli. Mitä jos aloittaisit jostakin suunnilleen olkapäämittaisesta vaikka vähän kevennetystä mallista (kun sulla paksuutta riittää) ja katsoisit siitä sitten eteenpäin? Sivuotsis näyttää musta sulle oikein hyvin sopivalta, mutta sitä voisi ehkä muuttaa niin, että voisit pitää sitä välillä myös edessä. Saisit sit silläkin vaihtelua. Tässä nyt mitä mulle tuli mieleen.  :)

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #155 : 12.03.08 - klo:07:24 »
Tuolla rasysa.comissa on kyllä ihania malleja, etenkin nuo puolipitkät. Vähän kadehdituttaa kyllä noiden aasialaisten hiukset, eihän toi malli ikinä mulla samalta näyttäis.  ;D

Poissa keijukainen

• Tukkaguru
« Vastaus #156 : 12.03.08 - klo:10:17 »

Aivan ihana Japani-malli taas mut sitten kun muistaa miten paksu ihan yksittäinen hius on niiden päässä niin voi unohtaa kaikki haaveilut :'( Miksei löydy yhtä ihania malleja hiirenhännille?!
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva

Poissa marketta

• HAIRahtanut
  • I like turtles
« Vastaus #157 : 12.03.08 - klo:23:45 »
Mua himottaa tällainen malli niiiin paljon  :-*

Passailis pyöreille kasvoille varmaan melko hyvin, mutta arveluttaa tuon mallin päivittäinen laittaminen. Mun ponnarinympärys kun on jotain 5,5cm-6cm niin ei _ihan_ näyttäis tolta ilman vaivannäköä. :D Mitähän ton lookin aikaansaaminen vaatisi? Mulla ei hirveästi muotoilutuotteita ole, tuuheuttaviakin vain Small Talk joka yksistään lähinnä silottaa ja kiillottaa.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #158 : 13.03.08 - klo:06:29 »
^Mä sanoisin, että jotakin tukea antavaa muotoilutuotetta+isohkoa pyöröharjaa ja fööniä. Mä en ainakaan voi ton tapaista tukkaani juurikaan antaa kuivua luonnollisesti tai siitä tulee lättänä. Eli aina pesun jälkeen huolellinen harjaföönaus, niin se pysyy ihan hyvin kuohkeana. Ennen seuraavaa pesua, sitten tilannetta voi ylläpitää suoristusraudoilla kääntelemällä.

Poissa marketta

• HAIRahtanut
  • I like turtles
« Vastaus #159 : 13.03.08 - klo:08:08 »
^ Jotain tollaista vähän uumoilinkin. Mulla on kyllä muotoilu föönillä (ja ilmankin) aika hakusessa, ehkä pitäisi ensin hommata fööni ja pyöröharja ja opetella käyttämään niitä ennen kuin uskallan tuohon malliin leikkauttaa. Joku Tigin Superstar tai vastaava muotoiluneste (yksistään tai yhdistettynä Small Talkiin) varmaan olis ihan käypä tuohon tarkoitukseen.. Ja joo, mä epäilen että ilman laittamista tuo malli ois tässä päässä sellainen tyylikäs lehmännuolema rieska :-X Täytyy vielä harkita tuota, joskus laiskottaa niin etten jaksa tehdä tukalle mitään.

Poissa pipsu

• Hiushörhö
« Vastaus #160 : 14.03.08 - klo:21:23 »
Löysin niin sen oikean hiusmallin!!

http://www.rasysa.com/pkg/style/length/medium/d.phtml?st=22986&

Ai että on ihana, taitaa just mennä vielä puolipitkänä. Mun hiukset on nyt tasapitkät, mutta pakko kerätä rohkeutta reiluun kerrostamiseen. Pituuskin on just oikea, kun haaveissa on lyhentää leukapituiseksi syksyllä. Mulla on menossa tällainen hidas totuttelu...  ;) Tuo marketan postaama tukka on muuten myös upea!
Feel the burn.

petomaani

• Vieras
« Vastaus #161 : 18.03.08 - klo:14:24 »
http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=3342&month1=28&pg=1&styl1=Falltricks
Tää ois kivan värinen..  :-* Tekis niin lujasti mieli jotain uutta omaan kuontaloon, että tää väri ois bueno. Samaten kyllä ite hiusmallikin!
« Viimeksi muokattu: 19.03.08 - klo:23:39 kirjoittanut petomaani »

Poissa Ziru

• HAIRahtanut
  • Corey
« Vastaus #162 : 19.03.08 - klo:09:30 »
^ Olenko ainut kellä ei näy kuva? :-\

Nyyti

• Vieras
« Vastaus #163 : 19.03.08 - klo:10:15 »

Poissa Angie

• HAIRahtanut
« Vastaus #164 : 22.03.08 - klo:00:01 »
Taitoluistelua katsoessani huomio kiinnittyi amerikkalaisen jäätanssijan Tanith Belbinin söpöön olkapäille ulottuvaan rikottuun tukkamalliin. Tuosta nykyisestä tyylistä en löytänyt kuvaa, mutta tässä toinen malli kyseisen neidin hiuksista. Tuokin on ihan kiva malli, vaikka alkaa jo lähennellä pitkää.
"Expose yourself to your deepest fear; after that, fear has no power, and the fear of freedom shrinks and vanishes. You are free."
-Jim Morrison