Kirjoittaja Aihe: Puolipitkiä hiusmalleja  (Luettu 711942 kertaa)

Vanilla

• Vieras
Vs: Puolipitkiä hiusmalleja
« Vastaus #165 : 23.03.08 - klo:12:02 »
Tuo Jessica Alban hiusmalli on ihana, ja hän on muutenkin todella kaunis. :) Itse haluan pitkät hiukset, mutta katselen aina oikein mielelläni kaikenlaisia kuvia. Olen tällainen parantumaton hiusfriikki. :D

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #166 : 11.04.08 - klo:07:09 »
Hmm, meneeköhän tämä puolipitkän vai lyhyen puolelle?

Ihana malli:

Edit: Natalie Imbrugliahan tämä on, vuodelta 2006. Natalielle sopii paljon paremmin lyhyt kuin pitkä tukka minun mielestäni.
« Viimeksi muokattu: 12.04.08 - klo:18:38 kirjoittanut Zubi »

Poissa Erykah

• Tukkaguru
« Vastaus #167 : 12.04.08 - klo:15:08 »
Tosiaan ihanat hiukset tuossa Zubin linkittämässä kuvassa! Eikös tuo ole Natalie Imbruglia, jotenkin tosi eri näköinen tuossa kuvassa kuin vanhemmissa.

OT, mutta osaisiko joku määritellä tarkemmin tuota väriä? Oma veikkaus olisi että pohja on seiskatasoinen ja siinä vaaleampia (8?) kultaisia raitoja.

petomaani

• Vieras
« Vastaus #168 : 12.04.08 - klo:15:48 »
Puolipitkä toi malli on, ainakin jos kattelee HAIR- ym. lehtien kollaaseja puolipitkistä. Aika basic- malli.

Poissa Lonka

• Tukkaguru
« Vastaus #169 : 15.04.08 - klo:16:12 »
^ Puolipitkä munkin mielestä, mutta vois mennä toisaalta lyhyestäkin. Mutta ihan pakko sanoa OT:na, että kylläpä on nainen rupsahtanut! Ryppyjä, silmäpusseja yms. Alkaahan hänellä varmaan ikääkin jo olla aika paljon ja kaunis on toki edelleenkin, mutta voisi vaikka muutaman kilon lihottaa itseään, niin olisi vähän elävämmän ja paremman näköinen...

Mun mielestä ehdottomasti kaunein malli Natalialla on ollut se 90-luvun loppupuolen tumma ja lyhyt malli, mikä oli Minna Ottavaisellakin tuolloin. Mä en käsitä mitä varten näistä kumpikaan on kasvannut pitkiä hiuksia, kun lyhyet sopii niiiin paljon paremmin. Ja etenkin sille Minna O:lle lyhyt on ziljoona kertaa parempi, kun on niin lyhytkin (jopa lyhyempi kuin minä ;)).

Meni kyllä tosi ot:ksi...

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #170 : 21.04.08 - klo:08:10 »
Aamu tv:n Anna Vuorisella on kiva polkka. Monesti myös kiharoilla, ja muutenkin vaan siisti. Ihailen sitä aina aamukahvin lomassa. Mitään hyvää kuvaa en netistä kekkassut, mutt Aamu-tv:stä voi katsoa.

Ainakin parempi kun kilpailevan kanavan Huomenta Suomen aamutäti (Sanna Kiiski??), kellä on se hullu valkoinen tukka ja jotkut vihreät tai  lilat kammottavat kuteet :P
« Viimeksi muokattu: 21.04.08 - klo:08:14 kirjoittanut lynx »

Poissa kirmeli

• Pahatukkapäiväläinen
  • **

petomaani

• Vieras
« Vastaus #172 : 21.04.08 - klo:19:08 »
^^siis NIIN täysin samaa mieltä sun kanssa!! Annalla on tosi namu tukka, hurjan monella eri tapaa voi tota pituutta laittaa. Ja Sannastakin ihan samaa mieltä  ;D

petomaani

• Vieras
« Vastaus #173 : 25.04.08 - klo:16:07 »
^toi on aika pitkä hiusmalli.. Kun topic on kumminkin puolipitkä  ???

Poissa Miho

• HAIRahtanut
« Vastaus #174 : 13.05.08 - klo:01:47 »
Mun pitäis mennä perjantaina kampaajalle ja oon tykästynyt hirveesti tämän tytön tukkaan:
http://tomash.repost.org/chicks/danpat/pages/danpat1.html
http://tomash.repost.org/chicks/danpat/pages/danpat106.html

En vaan tiedä uskallanko repäistä. Pituudelta siis ihan hyvä. Toi ensimmäinen lyhyempi siis lähempänä tavoitetta. Mutta toi otsis. Mulla oli viimeksi joskus lukiossa otsis enkä sillon oikein osannut laittaa tukkaa, joten lähinnä jäänyt kammo, että miltä se sitten näyttää. Milläpä sitten teippailet sitä tukkaa lisää, jos onkin huono :D  Näyttäskö se oma etutukka sitten ihan lirtulta, osaako se kampaaja leikata, saako mun tukasta ees, iiik! Niin ja kun mulla ei oo kaikista hoikimmat kasvot, niin saako toi näyttämään kasvot ihan turpeelta... Niin, ja muistinko sanoa, että oma kampaajani jäi siis äitiyslomalle ja nyt pitäisi mennä ihan oudon ihmisen käsittelyyn, mistä siis johtuu suurimmat pelot :) Ja tuolla tytysyllä on saatu toi tukka näyttämään vähä menevämmältä, verrattuna mun päätä myöten tukkaan :-\ Mun tukka lähinnä on itsepäinen sojotus (maata kohti), aika vankkaa tekoa, niin senkin takia vähän pelottaa, että miltä toi mun päässä näyttäisi. Noh, pitää selailla lisää kuvia ja etsiä ideoita, josko löytyis vaikka välimaastosta oleva.

Retro

• Vieras
« Vastaus #175 : 13.05.08 - klo:22:02 »
^Olipa kivannäköiset hiukset molemmissa kuvissa, tosin jälkimmäiset taisivat olla jo pitkät(?). :) En osaa noihin leikkauspelkoihin sanoa muuta kuin että kyllähän se tukka kasvaa, jos et olekaan tyytyväinen...

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #176 : 13.05.08 - klo:22:06 »
No tota alempaa hiusmallia voi mun mielestä kyllä testailla ilman mitään leikkaamista. Märkiin hiuksiin joku tukeva muotovaahto ja föönäustä pää alaspäin. Sitten jakaus tuht jyrkästi sivuun ja asettelee otsiksen tuohon otsalle. Ei välttämättä tarvitse olla edes leikattu sitä otsista, kunhan kampaa ne pitkät otsahiukset sopivasti tohon. Sitten jotain pörröttelyä ja rutistelua ja lakkaa sinne tänne. Tossa on varmaan vähän kerrostusta latvassa, mutta kyllä mun mielestä peruspitkän tukan saa noin ilman mallin muutostakin. Ensimmäisessä kuvassa onkin jo vähän enemmän käytetty saksia.
« Viimeksi muokattu: 13.05.08 - klo:22:08 kirjoittanut lynx »

Poissa Mellie

• HAIRahtanut
« Vastaus #177 : 26.05.08 - klo:12:13 »
Mistä löytyisi kunnon kuvia a-linjaisesta polkasta? Haen nyt sellaista joka on samantyylinen kuin "Melillä" (Madeleine West) Rakkauden ammattilaisissa. Aika pitkä, reippaasti eteenpäin pitenevä. Olen googlettanut, mutta ei tahdo löytyä! :( Olisin vaan halunnut näyttää kaverille, koska mielestäni hänelle sopisi sellainen! :) En löytänyt edes kunnon kuvia tuosta Madeleine Westistä siinä hiusmallissa..

Poissa keijukainen

• Tukkaguru
« Vastaus #178 : 26.05.08 - klo:16:09 »

^En ole varma onko tämä juuri se malli, mitä Madeleine Westilta hait, mutta tässä on ainakin Satisfactionin kotisivuilta hänestä kuva: http://www.showtime.com.au/showcase/satisfaction/satisfaction_characters.php
Tuon sivuston galleriassa oli myös viimeinen kuva hänestä suunnilleen samalla mallilla.
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva