Kirjoittaja Aihe: Puolipitkiä hiusmalleja  (Luettu 711741 kertaa)

Poissa pekaani

• Tukkaguru
Vs: Puolipitkiä hiusmalleja
« Vastaus #225 : 23.07.09 - klo:20:18 »
^ Kuukkelin kuvahaulla ainakin löytyy joitakin, hakusanaksi "Paris Hilton Wig"  ;D En tänne nyt linkitä niitä, jos ovat vääriä.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #226 : 24.07.09 - klo:16:57 »
« Viimeksi muokattu: 24.07.09 - klo:16:59 kirjoittanut pinkpepper »

Poissa witura

• HAIRahtanut
« Vastaus #227 : 11.08.09 - klo:20:20 »
Pakko tulla vuodattamaan tänne, koska en tiedä mitä tekisin! Hiukseni leikattiin viimeksi viime joulukuussa ja tuli todella kerrostettu ja omalla mittakaavallani lyhyt malli, pisimmät haivenetkaan eivät peittäneet niskaa. Tällähetkellä tämä on ylikasvanut ruma reuhka, pisimmät hapsut (ne nimenomaan) yltävät solisluille juuri ja juuri ja muut ovat sitten lyhyempiä (lyhkäsimmät yltävät korvan alareunaan suuripiirtein). Tämä kuontalo muistuttaa tällähetkellä leijonan harjaa, niin kamalan hirvittävä se on!

Ongelmani on se, että haluan kasvattaa pitkät hiukseni takaisin, mutta haluan hiuksiini nyt kasvatusvaiheessa jonkun kunnollisen mallin. Ja se kaikista isoin ongelma on se, että ei näihin saa mitään kaunista mallia tekemälläkään, koska nämä ovat niin kerrostetut! Enkä tosiaan haluaisi paljoakaan luopua pituudesta, joka tekee asioista mahdottoman. Onko kenelläkään ihanalla ihmisellä ehdotuksia johonkin malliin mihin tämä reuhka voisi taipua ilman suuria kadonneita senttejä? Mission impossible I guess..  :'(
Luonne on ihmisen kohtalo  -Herakleitos

Poissa tragedia

• HAIRahtanut
  • recovered hair dye junkie
« Vastaus #228 : 26.09.09 - klo:10:21 »
Äh, en olisi ikinä uskonut minusta, vannoutuneesta pitkätukasta, että haluan vapaaehtoisesti reippaasti nykyistä (pisimmiltä osin miltei vyötärömittaista, kuitenkin reippaasti kerostettua) lyhyemmän hiusmallin, mutta  nyt on puolipitkien hiusten katselu edennyt siihen pisteeseen, että kampaajalle on lähitulevaisuudessa mentävä! On alkanut niin suuresti ärsyttää tämä kuontalo, joka on AINA jotenkin tiellä eikä koskaan hyvin ja jää kokoajan johonkin väliin.

Tähän rakastuin täysillä! Pitänee ottaa (ainakin) tämä kuva kampaajalle mukaan:

Scarlet Johanssonin Mango-kuvat   :l

Myös Serranon Perhe -sarjan Afrilla (Alexandra Jimenez) oli viimeisell tuotantokaudella aivan taivaalliset hiukset, mutta haulla ei oikein löytynyt hyviä kuvia - kuitenkin vähän samanhenkinen kuin Sarah Jessica Parkerin lyhyt hiusmalli, mutta hieman pidempi ja loivemmin ja maltillisemmin kihara.
1cFii
Sikses iha nätti naine.

Poissa keijukainen

• Tukkaguru
« Vastaus #229 : 26.09.09 - klo:10:43 »

Vähän OT mut tuli tuosta Scarlettin Mango-kuvasta mieleen et pakko kai noiden hiusten on olla peruukki, koska eihän hänellä oo ollut lyhyempää hiusmallia vuosiin. Tuskin hiuksia ois leikattu vaan yhtä kuvausta varten  ???
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva

Poissa tragedia

• HAIRahtanut
  • recovered hair dye junkie
« Vastaus #230 : 26.09.09 - klo:12:42 »
^Voi hyvinkin olla! Hemmetin upee tupeé joka tapauksessa, oli sitten oma tai lainattu  ;D Peruukkihan voisi olla ratkaisu myös mun rimakauhuun kun pelottaa, että kaduttaisi ja/tai kampaaja leikkaisi ihan vääränlaisen mallin tai ei sitten sopisikaan mun päähän...

Haluan kyllä nimenomaan ton ylimmän kuvan mukaisen leikkauksen kun haluan, että malli pitenee hieman eteenpäin ja Scarlettin 'peruukissa' menee toisinpäin.
1cFii
Sikses iha nätti naine.

Poissa keijukainen

• Tukkaguru
« Vastaus #231 : 26.09.09 - klo:14:22 »

^Tosi ihana onkin tuo eka malli, vaikkei Scarletissakaan mitään vikaa ole. Rimakauhun kannalta tuollainen eteenpäin pitenevä on juuri täydellinen, koska jää vielä illuusio pidemmästä hiuksesta, vaikka takaa antaisikin lyhentää enemmän. Sun kohdalla tämä ei kyl välttämättä auta jos hiukset oli sinne vyötärölle  :D mut itse aloitin pitkien hiusten lyhentämisen tuon tyylisestä mallista ja monta kertaa ihmiset luuli et mulla on vaan kerrostettu tukka ja takaosa kiinni. Yksi vaihtoehtohan ois myös se "Gwyneth-bob", joka on vähän pidempi ku tuon kuvan malli, mut pitenee myös eteenpäin.
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva

Fuchsian

• Vieras
« Vastaus #232 : 27.09.09 - klo:14:54 »
Ihana tuo kakkossivun Jessica Simpsonin hiusmalli ja nelossivun Idols-tyypin hiusmalli (oliko joku Heidi). Kiitos näistä, olin nimettäin miettinyt että mihin suuntaan tästä lhden kasvattamaan ja oikeen mikään ei innostanut..mutta nuohan on juuri sitä mitä olen ajatellutkin.

Aika paljon muitakin nättejä malleja, mutta ei vaan omaan pärstään sopisi tai tyyliin. Sitten niille, jotka pätkäsevät pitemmästä niin voin ainakin omalta kohdalta sanoa, että oli erittäin virkistävä vaihdos. Suihkussa tuli pakokauhu, mutta sen jälkeen taas ihana fiilis. Nyt tosin kasvattelen, että älkää liikaa innostuko niinku minä :D Jotenkin vaan tulee omat kasvonpiirteet paremmin esiin tukassa, jossa on jokin hyvä malli.

Poissa Gigli

• Tukkaguru
« Vastaus #233 : 27.09.09 - klo:18:49 »
Freja Beha Erichsenin uus fleda. :-*

Kuva lainattu hanneli.comista.
« Viimeksi muokattu: 28.09.09 - klo:20:07 kirjoittanut Gigli »
When life gives you lemonade, make lemons. Life will be all like" Whaaaat?!"

Poissa Eydie

• Tukkaguru
« Vastaus #234 : 03.11.09 - klo:22:51 »
Olisiko kenelläkään ideoita miten nämä kaksi hiustyyliä voisi yhdistää (1 & 2)? Ensimmäisessä viehättää tuo takaosa. Päälliosa on liian massiivinen. Toisessa kuvassa taas on hyvää tuo pehmeys ja tietty keveys, mutta siinä on liikaa massaa myös päälliosassa.

Tilanne on se, että kotona tehnyt vaaleat raidat räjäyttivät hiukset aika totaalisesti enkä halua enää joutua koko ajan selvittämään törkeitä takkuja. Edessä on siis hiusten pätkäisy. Kaipaisin ehkä kerrankin jotain muuta kuin tasapitkää tai tavallisesti rikottua mallia. Naamani on aika kulmikas (korkeat poskipäät ja tyhjät posket  :( ), kapea sekä pitkä ja piirteet terävähköt. Minulle ei sovi mallit, jotka ovat parhaimmillaan pyöreillä kasvoilla. Hiuslaatu taas on skandinaavisen hento ja lässähtävä suora. Väriäkään en tietenkään osaa päättää. Ollakko brunetti, vaaleahko vaiko jopa punertavien hiusten kantaja. Aika parturiin on tietenkin päivän päästä... 

Poissa pekaani

• Tukkaguru
« Vastaus #235 : 04.11.09 - klo:09:13 »
^ Mun päässäni (ajatuksissani siis :D) nuo voisi ihan loogisesti yhdistää. Mietin kyllä, että vois olla parempi jos tokan kuvan etuosaa keventäisi/ ohjentaisi. Mutta sähän itsekin pohdit jo samaa. Kyllä mä uskon että kampaaja osaa noista visioida kivan lopputuloksen, kun otat kuvat mukaan.

Täytyy siirtyä lyhyistä malleista tänne puolipitkiin, pakko pikkasen kasvatella monipuolisemman hiusmalli-valikoiman toivossa. Tykkäisin tästä ihan hirveesti, mutta tuossa päällihiukset on niin lyhyitä, että menisi tää mun kasvatus taas vähän takapakkia ... http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=10441&month1=504

Sitten ois nämä, en tosin jaksa kiharrella hiuksiani tolleen. Pitäs ottaa joku tukikäsittely/permis  ::)
http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=12290&month1=&pg=1&styl1=Rae Palmer

Ihana otsis, tosi "helppo" pitää kuosissaan: http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=12123&month1=&pg=1&styl1=Goldwell

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #236 : 23.11.09 - klo:17:22 »
Nyt kun on pitemmän aikaa ollut tylsästi yhdessä ja samassa "mallissa" kasvatuksen takia, niin näitä ihania malleja alkaa taas löytyä..

http://www.haartrends.net/photos/uncategorized/2008/02/06/twins_hair_en_beauty.jpg
Vasemmanpuoleinen on mun mielestä hieno, vaikka olen aina kammonnut takatukkia  ;D, toi on vaan niin tyylikäs takatukka! Ja mikä väri..

http://www.dysiewicz.com.pl/konkursy/5_2d.jpg
Tää on musta kanssa vallan mainio, mutta ite ottaisin kyllä eri väreillä.
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Chamba

• Vieras
Ideoita? (:
« Vastaus #237 : 29.11.09 - klo:15:10 »
Meinasin, että kampaajalle tässä pitäs päästä. Mutta että miten laittasin sen leikkauttamaan tämän. Mulla on nyt vähän olkapäitten alapuolelle yltävät ja kolmeen kerrokseen silputut. Että mitäpä näille tekisi?

- Chamba

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #238 : 06.12.09 - klo:14:22 »
Mä olen menossa kampaajalla nyt kahden viikon sisään vaihtamaan mallia..
Uusi malli minkä haluaisin on aika lähellä tätä:

http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=7426&month1=1&pg=1&styl1=Regis

Ja vanha ( tämänhetkinen tukka siis  ;D) näyttää aika hyvin tältä..
http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=12991&month1=1&pg=1&styl1=Haircraft
Pituutta on enemmän, melkein keskiselkään asti. Otsatukka on " ylikasvanut" samoin vanhat korostukset.

Ja asiaan  ;D Mulla on yksiväriset/tasaväriset kirkkaanpunaiset hiukset, ja haluaisin niihin jonkinlaista pientä vivahdetta vaikka raidoilla tai muutamalla yksittäisellä suortuvalla. Saako tuohon malliin laitettua nätit raidat, jotka ei näyttäisi niin raidoilta, vaan enemmänkin pieniltä värieroilta vaan sen räiskyvän värin kanssa?

Toinen vaihtoehto mitä olen mielessäni pyöritellyt on tökkiä vitivalkoista tai mustaa(tummanruskeaa? ) muutamaan kohtaan isommaksi osioksi tukkaan?

Tai millä tavoin te piristäisitte (ensimmäisen kuvan) mallin tukkaa joka on siis punainen ja jotain piristystä siis pitäisi saada, kuitenkaan itse pääväriä vaihtamatta  ;D Toiv. joku ymmärsi mitä ajoin takaa!
« Viimeksi muokattu: 06.12.09 - klo:15:29 kirjoittanut lynx »

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #239 : 06.12.09 - klo:14:23 »
höh, miksei linkitykset onnistuneet  ???