Mun tukkaani ei ole kukaan kommentoinut hienoksi niin pitkään aikaan kun mulla on ollut tää kasvatusvaihe päällä.

Ihmiset on tottuneet siihen että vaihtelen jatkuvasti mallia, niin tämä on tylsä niitten mielestä.. Ja oikeastaan myös mun mielestä. Pitäis mennä kerrostamaan ja piristämään tätä vaikka, jos en pituudesta kauheesti haluaiskaan ottaa, tulis vähän eloa tähän reuhkaan. Kerrostaminen helpottaisi myös mun tuskaani uusien kasvavien hiusten kanssa, mulla nimittäin on "karvanlähtöaika" ja lähtevien hiusten tilalle punkee ihan hulluna uutta kasvustoa. Puolipitkä tukka ja ohuenohut pystyssä törröttävä keesi samassa.

Siitä huolimatta:
Ihanan kevyen näköinen puolipitkä malli, mitä varten mun pitäisi varmana ottaa permanentti.
Hurja A-linjainen tukka, mitä voisi ehkä pitääkin ilman tuota mustaa palkkiväriä.. Mulla mallin pitäisi olla varmaan hiukan pitempi kasvojen muodon takia. Aivan ihanasti muotoiltu kyllä tuohon kuvaan.
Äärettömän suloinen malli, niin tukka kuin tyttökin. Muistaakseni moni täällä onkin leikannut tukkansa tämän mallin mukaan.
Tarkoitatko
Delia jotain
tämänlaista mallia? Mutta enemmän takaa kerrostettuna? Mun mielestä noi A-linjaiset mallit näyttävät parhaimmilta niin että ovat niskasta aika reilusti lyhyempiä, ja niin että näyttävät niskan. Mutta tietenkin kyse on makuasioista. Suosittelen selailemaan tuota ukhairdressersien sivua enempikin, siellä on todella paljon hienoja malleja.