Mitenköhän esim. tuollainen Katen tyylinen hiusmalli sopisi hyvin hentoon/ohueen ja suoraan tukkaan? Koska kaiken järjen mukaan muotoilemalla ja tököttejä käyttämällä hiuksiin saisi sitä kautta rakennetta ja pöyhkeyttä. Kuitenkin kauhukuva on, että lopputulos olisi päätä hipova ja kaiken lisäksi lyhyt, eikä siis edes nykyisenlainen luiru, mutta kuitenkin edes pitkähkö...
Nyt olen vain lopen kyllästynyt tukkaani. Auki se näyttää ilman kiharoita kamalalta luikerolta, kiinni on joskus vaikea laittaa, kun on niin lasimainen tuntu hiuksissa. Latvat ovat jälleen talvesta johtuen hamppuuntuneemmat. Ja kuitenkin tuntuvat ohentuvat koko ajan laadukkaista hoitotuotteista huolimatta. Aaargh. Toki tuollaisessa polkassa/muussa puolipitkässä mallissa on omat harminsa, kuten ainainen muotoileminen, mutta onkohan se niin, että suoraa ja ohukaista kutria ei ryhdikkääksi saa ilman muotoilua?
Mitenkäs te, jotka joka päivä tukkaanne muotoilette/föönaatte saatte sen pysymään kuosissa? Itse kun en käytä mitään muotoilutuotteita arkikäytössä ja muutenkin on jo tosi hoitavat tuoteet käytössä, niin ei kai tukka nyt vallan rapistu, jos alan sitä mahdollisen leikkauksen jälkeen muotoilemaan enemmän?
Kaipailisin siis lähinnä kokemuksia ja neuvoja ihmisiltä, joilla on jonkinlainen puolipitkä hiusmalli ohuissa hiuksissa, tai jotka muuten vain tietävät miten se sellaisessa toimii.
Kasvojen malliin puolipitkä sopisi varmasti, eli nyt lähinnä itse pehkosta kiinni.