Kirjoittaja Aihe: Puolipitkiä hiusmalleja  (Luettu 728375 kertaa)

Poissa Allegra

• Tukkaguru
Vs: Puolipitkiä hiusmalleja
« Vastaus #60 : 27.04.07 - klo:23:56 »
Mulle tuli nyt sitten vähän tälläinen leikkaus

http://www.tigihaircare.com/us/rockstars/rockstars/large/jonna.jpg

En löytänyt parempaa kuvaa vastaavasta hiusmallista  ::) Oli kuulemma just Tigin koulutuksessa esitelty tuollaista leikkausta. Oma tukka on vaan hiukan pidempi, kun tuo Jonnan malli on ennenminkin lyhyt.

Poissa Hipsu

• Tukkaguru
« Vastaus #61 : 03.05.07 - klo:18:47 »
Oih! Aivan ihana tukka Kososen Jonnalla uusimman MeNaiset kannessa!  :-* Kääk, taitaa käydä mun kasvatus-projektille ohraisesti.. En kyllä edes tiedä olisko mun tukasta mahdollista vääntää ton näköistä? Ainakin rutkasti vaaleammaksi ja sitten tuollainen polkka, varmaan hiukan rikottu latvasta? 

Tässä linkki (eli tuossa kannessa oleva kuva.. en löytänyt sitä isompana mistään..
"Life comes with many challenges. The ones that should not scare us are the ones we can take on and take control of." -Angelina Jolie

Poissa Riiggis

• HAIRahtanut
« Vastaus #62 : 15.05.07 - klo:13:16 »
Tuo olisi aika kiva malli, vaaleana tietysti ja tuolla ketjun kakkos sivulla ollut Jessica Simpsonin hiustyyli oli UPEA!

Jihuu!!!  ;D Minä astelen kampaajalle perjantaina tämän kuvan kanssa. Malli on aivan ihana ja toivottavasti sopii ohuille hiuksilleni. Väriksi laitan jonkun lämpimän tummanruskean ja vaaleampia raitoja (ehkä jotain vaaleanruskea/kulta-sävyä).

poistettu lainauksesta kuva ja lisätty tekstiä -s-
« Viimeksi muokattu: 30.05.07 - klo:10:02 kirjoittanut Serafi »
1c F ii

Poissa Cera

• HAIRahtanut
« Vastaus #63 : 15.05.07 - klo:16:44 »
Kerro sitten miten onnistui, ja kuvatkin olisi tietty tosi tervetulleita. Itse kun tosiaan pähkäilen jotakin saman tyylistä, mutta pelkään, että tukka ei välttämättä riittäisi, tai että tulisi valjun näköinen lopputulos. Kokemukset voisivat saada mielen rohkaistumaan! ;D

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #64 : 25.05.07 - klo:07:40 »
Epäsymmetrinen polkka on nyt ilmeisesti julkkisten keskuudessa tosi hot:

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #65 : 26.05.07 - klo:12:21 »
Epäsymmetrinen polkka on nyt ilmeisesti julkkisten keskuudessa tosi hot:

Hitsi miten magee toi oikean puoleinen!

poistettu kuva lainauksesta -s-
« Viimeksi muokattu: 30.05.07 - klo:10:12 kirjoittanut Serafi »

Poissa Riiggis

• HAIRahtanut
« Vastaus #66 : 26.05.07 - klo:15:51 »
Tukka lyheni kampaajalla ja väri muuttui, mutta tuli kyllä vähän pidempi ja muutenkin mun tukkaan soveltuvampi malli, kuin alkuperäisessä kuvassa. Voin laittaa kuvaa myöhemmin.
1c F ii

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #67 : 27.05.07 - klo:00:56 »
Tänään yhdellä asiakkaalla oli tuollainen toispuoleinen polkka, tosi hienosti leikattu! Työkaveri meni ja kysyi siltä, että onko sun tukka tarkoituksella toiselta puolelta pidempi kuin toiselta... vähän hävetti!  ::)

Poissa plaza

• Hiushörhö
« Vastaus #68 : 01.06.07 - klo:13:06 »
Onpas kivat. Täytyy kyllä kasvattaa etsarii pois... Taitaa tulla tää 90-luvun tukkamuoti takaisin - katariina ebeling - look.
« Viimeksi muokattu: 01.06.07 - klo:13:50 kirjoittanut plaza »

Poissa Jemni

• HAIRahtanut
« Vastaus #69 : 01.06.07 - klo:18:23 »
Ihana tukka! Miksi mulla ei toi näyttäis hyvältä..  :-\ Näyttää mun silmiin menevän ja sporttisen ihmisen tukalta (jotahan se ainakin tuolla on...  ;))

Poissa Earlybird

• Hiushörhö
« Vastaus #70 : 03.06.07 - klo:12:46 »
Onpas Susannalla kivat hiukset! Vaarallista lukea tätä ketjua, kun on itse juuri saanut kasvatettua bsl-pituuteen...  :)

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #71 : 14.06.07 - klo:12:30 »
En ole kovin ihastunut Katie Holmesiin, mutta tuo tukka! Samoin kuin tuolla Susannallakin. Voi kun mullekin oikeasti sopis lyhyt tukka..
« Viimeksi muokattu: 14.06.07 - klo:12:32 kirjoittanut princess »
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

petomaani

• Vieras
« Vastaus #72 : 14.06.07 - klo:16:33 »
Susannan tukka on kyllä ehdottoman hottis ja jättesnygg! Taidan antaa oman kuontalon kasvaa kesän aikana tohon mittaan ;)

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #73 : 19.06.07 - klo:10:39 »
Tässä minun tavoitteeni:

http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=3337&month1=&pg=1&styl1=Falltricks

Parisen senttiä pitäisi saada lisää mittaa, niin lyhimmätkin kerrokset yltäisivät tuohon malliin. Otsista joudun vielä kasvattelemaan. Tosin sen ei tarvitsisi noin pitkä välttämättä ollakaan.
« Viimeksi muokattu: 19.06.07 - klo:10:42 kirjoittanut Nuppu »

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #74 : 19.06.07 - klo:11:47 »
Tästä on varmastikin ollut juttua mutta en löydä mistään, eli missä menee lyhyen, puolipitkän ja pitkän raja? Minusta lyhyet hiukset on alle hartiamittaiset, puolipitkät hartioista jonnekin lapaluihin ja siitä pidemmät on pitkät. Muistelisin että viralliset rajat menee paljon lyhyemmissä? Tuli mieleen kun katsoin edellistä linkkiä ja mietin että onko ne todellakin puolipitkät!