Kirjoittaja Aihe: Puolipitkiä hiusmalleja  (Luettu 726839 kertaa)

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
Vs: Puolipitkiä hiusmalleja
« Vastaus #75 : 19.06.07 - klo:12:04 »
^ En ns. virallisesta määritelmästä tiedä, mutta ainakin täällä foorumilla jako näyttää menevän pääsääntöisesti niin, että lyhyiksi hiuksiksi määritellään muutaman sentin mittaiset, selkeästi lyhyet hiukset, kun taas puolipitkät ovat siitä pidemmät, mutta eivät silti vielä pitkät. Olipas tyhjentävä määritelmä  ;D No, mutta se, mitä yritin selittää, havainnollistunee kyseisiä ketjuja selailemalla. Esim. tässäkin ketjussa edellisellä sivulla on useampikin malli, jotka ovat pituudeltaan samaa tasoa kuin tuo minun linkittämäni.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #76 : 19.06.07 - klo:12:06 »
Oisko puolipitkälle aika hyvä määritelmä, että sen saa kurottua jotenkin edes ponnarille? Tai jollekin tupsulle?

Poissa Surrur

• HAIRahtanut
« Vastaus #77 : 20.06.07 - klo:17:19 »
^^Kampaajalla ainakin oli hinnastossa määritelty, että lyhyt tukka ei mee sivusta katsottuna korvien päälle, ja puolipitkä ei mene yli olkapäiden.
Lynxin määritelmä oli osuva myös  :)

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #78 : 21.06.07 - klo:08:59 »
Mie himoitsen tällä hetkellä Gwen Stefanin hiuksia videolla 4 In The Morning. Tässä linkki siihen.

http://link.brightcove.com/services/link/bcpid285074075/bctid769369462

Tämä hiustyyli olisi aivan ihana. Toisaalta epäilyttää, kun A) jos leikkaan nyt, niin entäs kun huvittaisi jälleen aloittaa kasvatusprojekti ja sen on yhtä tuskaa ja B) malli olisi kiva vaalennetussa tukassa mutta se jatkuva juurikasvun värjäys ei innosta yhtään, puhumattakaan siitä mitä jatkuva vaalennus tekee hiuksille ( ja lompakolle, en luota omiin taitoihini tässä tapauksessa).

Apua, mitä teen?
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #79 : 21.06.07 - klo:09:11 »
^Mun mielestä toi tukka ei ole ihan kauhean lyhyeksi nyrhitty. Siis toi on varmaan rullilla saatu noin pöyhkeäksi ja on tosiaan vähän pidempi. Eli kasvatus ei varmaan olisi ihan mahdoton homma, kun ei alkujankaan vedetä kovin lyhyeksi. Tosta mallista on helppo kasvattaa kanssa. Aika äkkiä musta tuntuu, että tosta mitasta saa kasvamaan. Värihomma on sitten ihan makuasia. Toimii toi varmaan muissakin väreissä. Jatkuva vaalennus ei tee tukalle ihmeempää damagea, kun vaalennat aina vaan tyven pois. Vaalennuksessa on se kiva juttu, että se ei voi oikein haalistua ;D Eli sopivilla tuotteilla ylläpitää sitä vaaleaa väriä ja vaalentaa aina vain tyvikasvun pois, niin hiukset kestää. Mut eihän tota mikään pakko ole valkoiseksi vetää.

Poissa Merial

• HAIRahtanut
« Vastaus #80 : 21.06.07 - klo:11:41 »
Mie himoitsen tällä hetkellä Gwen Stefanin hiuksia videolla 4 In The Morning.

Eiväthän nuo mitenkään lyhyet ole, päinvastoin. :) En minä näe mitenkään, että tuosta mallista olisi jotenkin vaikea sitten kasvattaa hiuksia, kun ovat varmasti olkapäille tai ylikin suorina. Pituusvaikutelma säilyy, ja halutessasi hiuksesi tuohon malliin käytät rullia, jotka sitten "lyhentävät" kampausta jonkin verran. Hiuskuvauksesi perusteella voisin arvioida, ettei välttämättä omista hiuksista tarvitse kamalasti pätkäistäkään, muuta kuin ehkä hieman kerrostaa. Kertokaa toki joku tästä, joka paremmin tietää.

Voithan ensiksi kokeilla ihan pelkillä isoilla rullilla tämän hetkiseen tukkaasi, että mitenkä tuollainen luonnistuisi?
Tukka hyvin, kaikki hyvin!

Poissa Riiggis

• HAIRahtanut
« Vastaus #81 : 21.06.07 - klo:12:14 »
Mun mielestä puolipitkät hiukset ovat tällä välillä: korvien alapuolelta-- hartioille yltävät.
1c F ii

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #82 : 24.06.07 - klo:20:25 »
Mie himoitsen tällä hetkellä Gwen Stefanin hiuksia videolla 4 In The Morning.
Oi, ihastelin myös juuri eilen noita Gwenin hiuksia kun näin tuon videon ensimmäisen kerran. Aivan upeat ja monipuolinen leikkaus, erityisen hyviltä näyttivät yhdistettyinä Gwenin ihanaan meikkiin. Tuli himo leikata hiuksia lyhyemmäksi ja vaalentaa taas 12-asteisiksi platinablondeiksi just kun oon tummentanut näitä 9-asteisiksi ja seuraavaksi olisi tarkoitus laittaa 8-asteinen väri. Päätin sitten pysyä alkuperäisessä suunnitelmassani ja tällä hetkellä tuntuu, että voisin hankkia tuollaiset Gwen-hiukset sitten vaikka puolen vuoden päästä. Mutta saa nähdä kuinka usein mieli muuttuu vielä ennen tuota.  :D
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa heijji

• HAIRahtanut
  • Feet don't fail me now Take me to the finish line
« Vastaus #83 : 25.06.07 - klo:16:50 »
Oon ehkä hullu, mutta käyn perjantaina napsasemassa rintsikkapituiset hiukseni tällaisiksi:
http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=6429  ;D

On alkanu vaan niin kovasti kyllästyttämään ja tuo vaikuttaa kivalta mallilta. Onkohan kovin vaikea laittaa? En tosiaan oo mikään mestari muotoilutuotteiden kanssa kun ei ole ollut semmoista leikkausta mikä ois kovin laittamista tarvinnu..
Ylikasvanut pixie omalla 8- asteisella värillä. Kasvatus käynnissä, tavoitteena hartiamitta.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #84 : 25.06.07 - klo:16:55 »
^ Onpa kaunis malli. Tuota saa varmaan muotoiltua aika monella tavalla, on kuitenkin aika pitkäkin. En usko, että olisi erityisen hankala laittaa, ellet satu omistamaan muutenkin hankalia hiuksia. :) Suorissa ja sileissä hiuksissa varmaan parhaimmillaan tuo malli. Pieni taipuvuuskaan ei varmaan ole pahasta. Laita kuvaa sitten uusista hiuksista, varmasti tulee kivat. ;D

Poissa heijji

• HAIRahtanut
  • Feet don't fail me now Take me to the finish line
« Vastaus #85 : 26.06.07 - klo:07:48 »
^ Jep, mulla on suorat ja sileät hiukset jotka ei muuten oo kovin hankalat paitsi pyörre on edessä. Siksi mietinkin että miten taistelua noitten etuhiusten kans tulee olemaan. Ja toki laitan kuvaa sitten!  :)
Ylikasvanut pixie omalla 8- asteisella värillä. Kasvatus käynnissä, tavoitteena hartiamitta.

Poissa Riiggis

• HAIRahtanut
« Vastaus #86 : 26.06.07 - klo:14:44 »
Heijjin laittama hiusmalli oli tosi nätti. Voisin itsekin käydä tuollaisen napsaisemassa tässä kesän kuluessa. ;)
1c F ii

Poissa Surrur

• HAIRahtanut
« Vastaus #87 : 26.06.07 - klo:15:56 »
Voi että, oon ihastellut tota keskimmäistä mallia varmaan 6kk! Tykkään ihan sikana, värikin on niin nätti  :-*

Meinasinkin leikata semmoisen, mutta jostain syystä en näyttänytkään kampaajalle tuota kuvaa, van yhden toisen, jonka se ilmeisesti käsitti täysin väärin ja leikkasi varmaa 8cm liian lyhyeksi  >:(
Nyt oon tukkaa kasvatellut muutamia kuukausia, alkaa pikkuhiljaa (lue: puolen vuoden päästä..) olemaan sen pituinen, että voin leikata tuommoisen tukan.
Sitä odotellessa!

Noi muutkin kuvat on tosi nättejä kyllä.

Poissa Withering

• Tukkaguru
  • I've crossed oceans of time to find you
« Vastaus #88 : 10.07.07 - klo:12:59 »
Himottaisi lyhyempi malli ja tää olisi niin mua:

http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=3137

Saisi kuitenkin vielä kiinni, mutta olisi tarpeeksi lyhyt "pörröttää". Tuollainen ihan tumma väri ja sekaan vähän punaista, niin kyllä olisi rock!  :-*

Poissa Lonka

• Tukkaguru
« Vastaus #89 : 11.07.07 - klo:11:01 »
Ihana tuo Asstan laittama keskimmäinen malli! Tulee mieleen Natalia Imbuglia silloin 90-luvun lopulla :)  (vaalea iho, tummat, kyhyehköt hiukset...)

Ja Witheringin laittama malli on ihan superihana! Rikottua ja pätkittyä. Tuollaista ajattelin kasvatella, mutta olen jo luopunut siitä ajatuksesta ja pidän vähän lyhyempänä.