Kirjoittaja Aihe: Puolipitkiä hiusmalleja  (Luettu 712006 kertaa)

Poissa heijji

• HAIRahtanut
  • Feet don't fail me now Take me to the finish line
Vs: Puolipitkiä hiusmalleja
« Vastaus #90 : 25.06.07 - klo:16:50 »
Oon ehkä hullu, mutta käyn perjantaina napsasemassa rintsikkapituiset hiukseni tällaisiksi:
http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=6429  ;D

On alkanu vaan niin kovasti kyllästyttämään ja tuo vaikuttaa kivalta mallilta. Onkohan kovin vaikea laittaa? En tosiaan oo mikään mestari muotoilutuotteiden kanssa kun ei ole ollut semmoista leikkausta mikä ois kovin laittamista tarvinnu..
Ylikasvanut pixie omalla 8- asteisella värillä. Kasvatus käynnissä, tavoitteena hartiamitta.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #91 : 25.06.07 - klo:16:55 »
^ Onpa kaunis malli. Tuota saa varmaan muotoiltua aika monella tavalla, on kuitenkin aika pitkäkin. En usko, että olisi erityisen hankala laittaa, ellet satu omistamaan muutenkin hankalia hiuksia. :) Suorissa ja sileissä hiuksissa varmaan parhaimmillaan tuo malli. Pieni taipuvuuskaan ei varmaan ole pahasta. Laita kuvaa sitten uusista hiuksista, varmasti tulee kivat. ;D

Poissa heijji

• HAIRahtanut
  • Feet don't fail me now Take me to the finish line
« Vastaus #92 : 26.06.07 - klo:07:48 »
^ Jep, mulla on suorat ja sileät hiukset jotka ei muuten oo kovin hankalat paitsi pyörre on edessä. Siksi mietinkin että miten taistelua noitten etuhiusten kans tulee olemaan. Ja toki laitan kuvaa sitten!  :)
Ylikasvanut pixie omalla 8- asteisella värillä. Kasvatus käynnissä, tavoitteena hartiamitta.

Poissa Riiggis

• HAIRahtanut
« Vastaus #93 : 26.06.07 - klo:14:44 »
Heijjin laittama hiusmalli oli tosi nätti. Voisin itsekin käydä tuollaisen napsaisemassa tässä kesän kuluessa. ;)
1c F ii

Poissa Surrur

• HAIRahtanut
« Vastaus #94 : 26.06.07 - klo:15:56 »
Voi että, oon ihastellut tota keskimmäistä mallia varmaan 6kk! Tykkään ihan sikana, värikin on niin nätti  :-*

Meinasinkin leikata semmoisen, mutta jostain syystä en näyttänytkään kampaajalle tuota kuvaa, van yhden toisen, jonka se ilmeisesti käsitti täysin väärin ja leikkasi varmaa 8cm liian lyhyeksi  >:(
Nyt oon tukkaa kasvatellut muutamia kuukausia, alkaa pikkuhiljaa (lue: puolen vuoden päästä..) olemaan sen pituinen, että voin leikata tuommoisen tukan.
Sitä odotellessa!

Noi muutkin kuvat on tosi nättejä kyllä.

Poissa Withering

• Tukkaguru
  • I've crossed oceans of time to find you
« Vastaus #95 : 10.07.07 - klo:12:59 »
Himottaisi lyhyempi malli ja tää olisi niin mua:

http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=3137

Saisi kuitenkin vielä kiinni, mutta olisi tarpeeksi lyhyt "pörröttää". Tuollainen ihan tumma väri ja sekaan vähän punaista, niin kyllä olisi rock!  :-*

Poissa Lonka

• Tukkaguru
« Vastaus #96 : 11.07.07 - klo:11:01 »
Ihana tuo Asstan laittama keskimmäinen malli! Tulee mieleen Natalia Imbuglia silloin 90-luvun lopulla :)  (vaalea iho, tummat, kyhyehköt hiukset...)

Ja Witheringin laittama malli on ihan superihana! Rikottua ja pätkittyä. Tuollaista ajattelin kasvatella, mutta olen jo luopunut siitä ajatuksesta ja pidän vähän lyhyempänä.

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #97 : 11.07.07 - klo:13:38 »
Miksi puolipitkä kasvatusvaiheessa oleva tukka on mulle niin iso mörkö? ::) Vähän kerrostettu ja otsatukalla varustettu kuontalo ottaa mua päähän, etenkin kun latvat on jotenki kämäset vaalennuksen takia..
Jälkimmäinen malli on ihana, mutta tuskimpa uskaltaudun kampaajalle tommosta tekemään. Himottais vaan kovasti mennä ja vetästä tommonen reipas pörröteltävä malli, kun nyt ei ole mitään kunnon mallia ja pää näyttää melko tylsältä kauheen laittamisenkin jälkeen. :( Kärsin latvoineni ja vingun täällä kuinka kauhee mun tukkani on, ellei joku saa yllytyshullua toimimaan. ;D

http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=8651&month1=&pg=1&styl1=Bob%20Steele
http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=8152&month1=&pg=1&styl1=Royston%20Blythe

Edit.. Pitikin lisätä että tällainen mulla on ollut monen monituista kertaa, ja on aina ollu todella kiva.
« Viimeksi muokattu: 11.07.07 - klo:15:34 kirjoittanut Hallonnikas »
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

petomaani

• Vieras
« Vastaus #98 : 14.07.07 - klo:17:16 »
^toi jälkimmäinen on tosi namu  :-*

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #99 : 20.07.07 - klo:13:10 »
Kävin toissapäivänä kampaajalla. Unohdin mallikuvan kotiin. Nyt tukka takaa pallomainen, takaraivolla hiukset noin 8cm, edessä pidemmät hiukset noin leukapieliin asti. Hiuksia ei saa ponnarille. Uusia kuvia tässä.

ja kiharaversiot täällä http://juurikasvu.org/smf/index.php?topic=4.msg281843#msg281843

« Viimeksi muokattu: 25.11.07 - klo:20:46 kirjoittanut lillamilla »
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa theodora

• HAIRahtanut
« Vastaus #100 : 23.07.07 - klo:11:07 »
Oih, tykkään tuosta ekasta Hallonnikkaan postaamasta. Ihana värikin. Ja mikä parasta, mun kasvatustukasta voisi ehkä saada värkättyä jotain tuollaista.

Viimeksi mulla oli tämän tapainen, ja oli kyllä nätti ja toimiva malli. Miinuksena vaan, että uberlyhyt otsis alkoi kasvaessaan sojottaa ihan kamalasti.
http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=6010&month1=&pg=1&styl1=Boons%20Hair%20Salon

petomaani

• Vieras
« Vastaus #101 : 25.07.07 - klo:08:53 »
^awwwww.. tosi ihana malli!!  :-*  Ei vaan sopis mun kasvoilleni, mutta aivan ihana. Hiukka samantapanen kuin on Saimi Nousiaisella (nyk. Hoyer) ollut.

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #102 : 15.08.07 - klo:08:04 »
Tää saattaa mennä jo pitkän puolelle (?), mutta jotenkin tosi hieno, tällaista sileyttä ja kiiltävää pintaa sitä tavoittelee itsekin. Ja tuo pituus & leikkaus näyttää oikein hyvältä.

http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=6610

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #103 : 28.08.07 - klo:13:14 »
Pähkäilen täällä kahden vaiheilla et menenkö kampaajalle ja leikkaan edestä päin pidennetyn polkan tyyliin vähän victoria b. ??? ???Olen yrittänyt kasvattaa ja kasvattaa tätä toukokuusta lähtien, jolloin kävin viimeksi kampaajalla ja hiukset ovat nyt voimakkaasti vaalennetut ja kesän jäljiltä vielä enemmän vaaleutta lisää  ::) ja pituus on sivuilta noin suun kohdalle ja edestä vino otsis,joka on ainakin silmään asti pitkä ja takaa sit leukaan asti, ettei oikein saa vielä kunnolla hiuksia kiinni..haluttas vähän jotain uutta ja ehkä vähän jotain ruskeeta raitaakin sekaan..on vaan niin välivaihe että!!! ja aurinko on kyllä kuivattanut tätä kuontaloa paljon 8)Mitä mun kannattaisi tehdä ::) ??? Annanko olla vai leikkaanko sen polkan??Kuvaa ei ole,mut kasvot on pyöreähköt ei ainakaan kapeet..jotain piristystä kaipailen :P
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

nannna

• Vieras
Takaa lyhyemmät, edestä pidemmät..
« Vastaus #104 : 02.09.07 - klo:10:31 »
Olen jo pitkään ihastellut mallia, joka näyttääkin olevan tällä hetkellä kovassa huudossa, eli tuollaista leikkaustyyliä, jossa hiukset ovat takaa lyhyemmät ja pitenevät viistossa linjassa eteen.
Tarkoitus olisi kampaamoaikaa tilailla, mutta täytyisi saada jonkinnäköistä mallikuvaa.
Eli, tänne voitais keräillä sellaisia! :)
Ja mieluiten pituudeltaan sellaisia puolipitkiä malleja :)

Yhdistin viestisi tähän ketjuun. - Kikka
« Viimeksi muokattu: 02.09.07 - klo:10:44 kirjoittanut Kikka »