Onko kenelläkään kokemusta Kerastase Nutritive Oleo Curl -tuotteista ? Kampaaja suositteli permishiuksilleni muistaakseni Nutritive Oleo Curl Creme Huile -jätettävää voidemaista hoitista. Mulla ei vaan ole oikein hyvää kuvaa Kerastasen tuotteista. Lanzan kiinnostaisi enemmän tai Sebastianin Potion 9.
Mulla on taman sarjan shampoota ja tuota voidemaista hoitista. Ostin nama oman kampaajani suosittelemana, tosin en ehka ole aivan "oikeaa" kohderyhmaa tuotteita ajatellen (mulla on aivan aavistuksen verran luonnonkiharat hiukset, 1c tai 2a).
Tuo voidemainen hoitis on mun mielesta hyvaa, tekee hiuksista sileat ja antaa kiiltoa jonkun verran. En oikein osaa sanoa tekeeko omista hiuksista enemman kiharat...ehka ennemminkin tuottaa sen tuloksen, etta hiukset on kaikkialta yhta kiharat/suorat (eika siis jata osaa paasta laineille ja osaa suoraksi, mika helposti ainakin omalle hiuksistolleni tapahtuu). Olen kayttanyt tata joskus myos lamporullien alla kiharoita tehdessani, ja silloin kylla tuli ihan hyvan nakoiset, kivasti erotellut ja sileat kiharat! Taa tuoksuu ihanalle, raikkaan persikkaiselle. Tuoksu tuntuu laitettaessa, ja hyvin hennosti hiuksissa paivan mittaan.
Tuo shampoo on ihan ok perusshampoota, aika pesevaa. Tanaan kaytin sita ensimmaista kertaa sen jalkeen, kun leikkasin puoleenselkaan ulottuvat hiukseni hartiamittaisiksi. Tuntuu etta ehka vetaa enemman laineille hiukset kuin MOPin C-system hydrating shampoo, jota olen nyt lyhythiuksisena kayttanyt.
Tuota voiedmaista hoitista olen kayttanyt vain silloin kun mulla oli viela pitkat hiukset, voisinpa kokeilla nykyiseenkin paahani ja katsoa mita tapahtuu...