Kirjoittaja Aihe: Lämpösuoja  (Luettu 177601 kertaa)

Poissa keijukainen

• Tukkaguru
Vs: Lämpösuoja
« Vastaus #120 : 20.04.10 - klo:23:56 »
^En osaa sanoa ja siksi kyselinkin tuosta lämpösuojan INCI-järjestyksen tärkeydestä.

Internet kertoi näin: "Silicone polymers, in particular the amino-functional silicones are effective thermal protection additives delivered from either a leave-in or a rinse-off vehicle to minimize hair damage caused by high temperature hair styling devices."

Tämän sivun mukaan silicone polymereja ovat dimethicone, cyclomethicone ja dimethicone copolylol. Ja tämän dokumentin mukaan amino-functual siliconeja ovat Dimethyl ja Methyl-Amino Copolymer.

Kysyinpä vielä SKT:n asiakaspalvelusta tuota Tigin tuotteiden lämpösuoja-asiaa ja vastasivat, että Freak of Naturessa on lämpösuoja ja kosteussuoja ja antaa hiuksiin rakennetta, mutta ei ole yhtä tuuheuttava kuin Superstar lotion.

Peräkkäiset viestit yhdistetty - Penny
« Viimeksi muokattu: 15.06.10 - klo:12:58 kirjoittanut Penny »
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #121 : 21.04.10 - klo:18:34 »
Onko kenelläkään kokemuksia OSiS Essentials Flatliner suoristusrautaseerumista? Siinä käsittääkseni pitäisi olla ainoastaan lämpösuoja?

http://www.hakanit.fi/e81productbox.php

Mulla on itseläni käytössä Wellan Crystal Styler – Setting Lotion. Mä tykkään tuosta suihkeesta, koska sekään ei jätä hiuksia mitenkään lähmäisiksi jättäen vaan suojan hiuksiin kuumalta.

Jumankekka, mulla on tämä. Ei tarvinnut kuin kerta hiuksiin ja viikon sen jälkeen tehistelin joka päivä.
Hiukset meni ihan käsittämättömäksi korpuksi, rahisivat ja olivat kuin hamput. Enpä ole toista kertaa pistänyt päähäni.
Jos joku tästä tykkää, yksärillä vaan mulle niin tämä voi vaihtaa omistajaa.
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #122 : 27.04.10 - klo:14:29 »
Hitsi joskus vajaa vuosi sitten sain SKT:lta listauksen kaikista silloisista Tigi-tuotteista joissa on lämpösuoja. Ihan varmasti sen jonnekin tännekin copypastesin mutta nyt en enää löydä mistään. Jos joku muu onnistuu löytämään niin huutakoon linkin!

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #123 : 27.04.10 - klo:17:43 »
^ Täältä löytyy tuo lista lämpösuojallisista Tigin muotoilutuotteista. :)
1c F ii

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #124 : 28.04.10 - klo:16:37 »
Kiitos Kaisa! Kappas vaan, Queen for a Day -suihkekaan ei sisällä lämpösuojaa vaikka onkin lämpöaktivoituva tuote. Outoa.. Sen sijaan Headrushissa on suoja vaikka sehän on kiiltosuihke joka suihkitaan yleensä vasta valmiiseen kampaukseen. Noissa ei ole kyllä mitään logiikkaa.  :P

Poissa caessa

• Tukkaguru
« Vastaus #125 : 07.05.10 - klo:15:24 »
Olen aina käyttänyt Osiksen Flatlineria suoristuksen ohella, mutta edellinen pullo loppui ajat sitten ja nyt ajattelin kokeilla jotain uutta (ja kenties halvempaa?). Sain äidiltäni Matrixin Vavoon suoristussuihkeen, mutta se on mielestäni kamalaa :-X. Se tuntuu kuivattaneen latvat, mikä ei ole todellakaan hyvä asia, sillä yritän kasvattaa lyhyttä tukkaani, ja jos tukka on jo nyt kuiva, millainen se lienee pidempänä... Lisäksi se tuntuu rasvoittavan tukan hirveän nopeasti! Jos suihkuttelen sitä vähänkään liikaa, tukka on seuraavana päivänä jo rasvainen. En käsitä mistä se johtuu. Olen myös kokeillut Goldwellin Trendline Flat Marvelia, sellaista siloittavaa voidetta, joka on toiminut ihan hyvin. Se ainakin jättää hiukset ihanan pehmeiksi, mutta tykkään kyllä ehkä enemmän suihkutettavasta aineesta.

Haussa olisi siis jokin suht edullinen (sanotaan nyt että alle 20€), mielellään suihkutettava ja kuiviin hiuksiin käytettävä aine, jota voisin käyttää suoristusraudan kanssa suojaamaan kuumuudelta. Pääasiallisesti haluan siis suojaa, en muotoilua. Mutta kaikki muutkin ominaisuudet ovat tietenkin plussaa. Ja tosiaan, suoristan tukan yleensä aina suihkussa käymisen jälkeen, eli odotan tukan kuivuvan ja sen jälkeen suoristan. Muulloin en oikeastaan suorista, eli käytännössä tuote saa kyllä olla kosteisiinkin hiuksiin laitettava, mutta jotenkin tykkään vaan enemmän kuiviin hiuksiin laitettavista.

Tosin olen muuten miettinyt noita suihkutettavia tuotteita... Minua pelottaa aina suoristaessa, että se pieni suihkaisu mitä pullosta tulee ei levity tarpeeksi hiuksiin ja osa hiuksista jää ilman suojaa. Enkä viitsisi suihkutella liikaakaan (etenkään kun tuota Matrixia ei voi laittaa liikaa, kun se rasvoittaa). Miten on? Saako niistä suihkeista tarpeellisen suojan?

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #126 : 08.05.10 - klo:09:39 »
^
Miten olisi TRESemmen suojasuihke tai Nexxus Canopy? Niistä löytyy täältä paaljon kehuja.
Haen itse aika samanlaista suojaa kuin sinä ja luulen hankkivani jomman kumman noista kun Andrew Collinge Perfect Endings-suihke loppuu. Sitä suosittelisin, mutta kun ei sitä enää saa mistään... Sitä sai suihkia vaikka kuinka paljon ilman että lähmäsi - vaikka ihan märäksi asti. Pahuksen päättäjät.  :P ::)
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa caessa

• Tukkaguru
« Vastaus #127 : 08.05.10 - klo:18:31 »
^ Mistä tuota Nexxusta saa ostettua? Näinkin siitä paljon kehuja, mutta en vaan yhtään tiedä mistä tää pitäisi metsästää ???...

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #128 : 09.05.10 - klo:10:03 »
^
Ainakin BeautyBaysta ja Hairsupermarketista saa.
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #129 : 09.05.10 - klo:21:37 »
Ja eBayssäkin olen nähnyt.

Poissa zzww

• HAIRahtanut
  • Rakkaus on tarinoita, joita ei koskaan kerrota.
    • blogini
« Vastaus #130 : 12.05.10 - klo:12:41 »
Tietääkö kukaan kuin paljon noin suurinpiirtein maksaa Tigin tai lorealin lämpösuojasuihkepullo ? :)
Kirjoitin nimesi taivaalla,mutta tuuli pyyhki sen pois.Kirjoitin nimesi hiekkaan,mutta aallot pyyhkivät sen pois.Kirjoitin nimesi sydämmeeni ja ainiaan siellä pysyy.Joka ilta kun suljen silmäni,tulet uniini.

http://lovinglife92.blogspot.fi/

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #131 : 18.05.10 - klo:21:57 »
Tietääkö kukaan kuin paljon noin suurinpiirtein maksaa Tigin tai lorealin lämpösuojasuihkepullo ? :)

Sun kannattaisi varmaan tarkentaa, mitä tuotteita tarkoitat ja haluatko tietää Suomen hintoja vai nettikauppahintoja. Taino, nettihinnathan löytyy helposti netistä. Lorkku (Professionel?) on edullisempi kuin Tigi, sen verran ainakin pystyy sanomaan.  ;D

Poissa zzww

• HAIRahtanut
  • Rakkaus on tarinoita, joita ei koskaan kerrota.
    • blogini
« Vastaus #132 : 19.05.10 - klo:09:37 »

Sun kannattaisi varmaan tarkentaa, mitä tuotteita tarkoitat ja haluatko tietää Suomen hintoja vai nettikauppahintoja. Taino, nettihinnathan löytyy helposti netistä. Lorkku (Professionel?) on edullisempi kuin Tigi, sen verran ainakin pystyy sanomaan.  ;D

Ihan mielellään kauppojen/kampaamojen hintoja. Ok..  Kiitti  ;D
Kirjoitin nimesi taivaalla,mutta tuuli pyyhki sen pois.Kirjoitin nimesi hiekkaan,mutta aallot pyyhkivät sen pois.Kirjoitin nimesi sydämmeeni ja ainiaan siellä pysyy.Joka ilta kun suljen silmäni,tulet uniini.

http://lovinglife92.blogspot.fi/

Poissa Hali

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #133 : 27.05.10 - klo:13:03 »
Löytyiskö jostain ihan vaan lämpösuojan sisältävää suihketta, kun en haluaisi ostaa taas uutta muotoilutuotetta, mutta ihan pelkästään lämpösuojan sisältävä tuote olisi hakusessa. Jota voisi siis suihkuttaa ennen föönausta märkiin hiuksiin tai ennen suoristusta kuiviin hiuksiin tms..
Wtf?

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
« Vastaus #134 : 27.05.10 - klo:13:09 »
^Esimerkiksi Nexxuksen canopy -suihke on lämpösuoja, mutta toimii tosi hyvin myös ihan jätettävänä hoitoaineena kun tuntuu niin hoitavaltakin. Myös Joicon daily care leave-in detangler ja L'anzan strait-line thermal defense ovat saman tyylisiä :)
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865