Kirjoittaja Aihe: Lämpösuoja  (Luettu 177885 kertaa)

Poissa armi

• Tukkaguru
Vs: Lämpösuoja
« Vastaus #135 : 27.05.10 - klo:15:43 »
^^ Yllä mainittujen lisäksi TreSemmen lämpösuojasuihke voisi sopia. :)
So it goes.

7.44wannabe

• Vieras
« Vastaus #136 : 26.06.10 - klo:12:19 »
Mun mielestä Goldwellin Hot Darling on ihan kiva lämpösuojasuihke ja toimii hyvin myös pidennyshiusten kanssa. :)
Ostin juuri tuon mainitsemasi tuotteen ja otin sen käyttöön kun ekan kerran kokeilin tyvikohotusrautaa. En tiedä tirsutinko sitä liikaa varmuuden vuoksi, mutta tukkani tuli ihan märäksi. Rautaa pitää käyttää vain kuivaan tukkaan mutta ajattelin että märkäkielto ei koske lämpösuoja-ainetta. Hiukset sihisivät ilkeästi raudan alla ja ajattelin että odotan totaalikuivumista. Kesti yllättävän kauan että hiukseni kuivuivat niin että sihinä loppui.

Ongelma oli mielestäni siinä että Hot Darling-pumppupulloa on aika vaikea käyttää siten että aine saadaan tasaisesti hiuksiin tai sitten olen vain muuten tökerö kun laitan liikaa. Ehkä riittäisi vähempikin ja ahkera levitys kädellä?

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #137 : 29.08.10 - klo:00:48 »
Huomasin tänään kaupassa että Franck Provostillakin on suihkutettava lämpösuoja. Onko jollain siitä kokemusta? TreSemméen vertailua? Franckissa mainittiin että suojaa 180 asteeseen, TreSemméssä ei ole asteista mainintaa, joten siksi voisin kokeilla välillä Franckia. :)
So it goes.

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #138 : 29.08.10 - klo:10:50 »
^
Oliko muuten alkoholiton?
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #139 : 29.08.10 - klo:15:47 »
^ Kyllä vain. En muista ihan tarkkaan mitä incissä oli, en ollut ostoaikeissa joten vilkaisin vain tuon alkoholittomuuden. Silikoneja ainakin luonnollisesti löytyi, taisi olla dimethiconea ja amodimethiconea eniten. Pullo myös näytti isommalta kuin TreSemmén.
So it goes.

Poissa eveleen

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #140 : 29.08.10 - klo:16:51 »
Lisäsin incin tuonne muotoilutuotteiden listaan. Tavaraa pullossa on Tresemmen lailla samat 300ml. Tuotteessa tosin näyttäisi olevan Isopropyl Alcoholia, joka käsittääkseni on kuivattava alkoholi, mutta eipä tuo ole aivan listan alkupäässä.
2b F ii

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #141 : 30.08.10 - klo:09:48 »
Tresemmeltä muuten näyttää tulleen uusi lämpösuojasuihke, onko kukaan kokeillut? Tykkäsin edellisestä kovasti ja on nyt päässyt loppumaan eli huomenna olisi pakko käydä ostamassa uusi. Pohdiskelenkin nyt että onko tässä uudessa mitään eroa siihen vanhaan, inceistähän en tajua hölkäsenpöläystä.  ;D
En löydä kuvaa uusista tresemmen purkeista tresemmen sivuilta, mutta anttilan mainoksessa mikä viikonloppuna kolahti postiluukussa kuitenkin näyttää noita olevan  0_0

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #142 : 30.08.10 - klo:17:35 »
Mä oon etsinyt hyvää lämpösuojaa jo pidemmän aikaa kun on tullut tukkaa kuivattua ja yms. useammin kuin yleensä. Oonpas ollut tyhmä kun en ole tajunnut että Tresemmellä ja Franc Provost-sarjalla tämmöiset on. Pakko päästä heti tällä viikolla sellainen hakemaan jos ei kovin kalliita ole. :) Onkos muita marketti lämpösuojasuihkeita? Oon vähän hukassa näiden kanssa.. ::)
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa eveleen

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #143 : 30.08.10 - klo:20:55 »
Tresemmeltä muuten näyttää tulleen uusi lämpösuojasuihke, onko kukaan kokeillut? Tykkäsin edellisestä kovasti ja on nyt päässyt loppumaan eli huomenna olisi pakko käydä ostamassa uusi. Pohdiskelenkin nyt että onko tässä uudessa mitään eroa siihen vanhaan, inceistähän en tajua hölkäsenpöläystä.  ;D
En löydä kuvaa uusista tresemmen purkeista tresemmen sivuilta, mutta anttilan mainoksessa mikä viikonloppuna kolahti postiluukussa kuitenkin näyttää noita olevan  0_0

Jos tarkoitat sitä uutta mustapinkkiä 24 Hour Body suihkepulloa niin se on "Sculpting Spray Gel" eli aiempi versio lämpösuojasta ei ole uudistunut :)
2b F ii

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #144 : 31.08.10 - klo:10:58 »
^^

Schwartzkopfilla on, muistaakseni Got2Be-sarjassa siinä mustassa pullossa lämpösuojaa. Tekisi mieli kokeilla, mutta käytetään tuo Tresemmekin nyt ensin loppuun... :) Onko kenelläkään tuosta Got2Be:stä kokemuksia?
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #145 : 31.08.10 - klo:11:33 »
^^
Ihan kuin mäkin olisin nähnyt uutta lämpösuojasuihketta. Tuon spray-geelin lisäksi siis. Saattoi olla lisämaininnalla "tuuheuttava". En tiedä olisiko tuo korvaamassa vanhan suihkeen vai tuleeko vain rinnalle. Tai sitten minäkin sekoitan suihkeen geeliin.  :P
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #146 : 31.08.10 - klo:16:12 »
Suomen TreSemmé-sivuilla ei näy vielä uusia tuotteita, mutta oliko kyseessä tämä? http://www.tresemme.com/Products/Volume/24-Hour-Body-Root-Boost-Spray/ Lämpösuojaa ei ainakaan tuossa mainita, tosin muuten vaikuttaa mielenkiintoiselta tuotteelta!

^^ Ainakin täältä löytyi tuosta juttua. :)
So it goes.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #147 : 31.08.10 - klo:16:33 »
^ Melkein   ;)
Tämä oli se mitä siis luulin uudeksi lämpösuojasuihkeeksi http://www.tresemme.com/Products/Volume/24-Hour-Body-Spray-Gel/

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #148 : 02.09.10 - klo:16:59 »
^^

Schwartzkopfilla on, muistaakseni Got2Be-sarjassa siinä mustassa pullossa lämpösuojaa. Tekisi mieli kokeilla, mutta käytetään tuo Tresemmekin nyt ensin loppuun... :) Onko kenelläkään tuosta Got2Be:stä kokemuksia?

Multa löytyy tuo puteli! Föönäuksessa oon käyttäny ja tykkään. Ei kuivata ainakaan mun hiuksia vaikka sisältääkin alcohol denat:ia. Hyvä tuoksu ja hieno pakkaus ;) En keksi mitään huonoa sanottavaa! Pidän tästä enemmän kuin Osiksen flatliner lämpösuojasta (se kuivatti ja suihketta tuli vaan pieneen kohtaan kerralla).
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #149 : 02.09.10 - klo:22:40 »
^
Kiitos! :)

Täytyykin ostaa kokeiluun, jos joskus silloin tällöin käyttäisi apuna tuota. Mulla on KC:n lämpösuoja-aine, jossa on denaturoitua alkoholia, ja se on itse asiassa ollut erittäin hyvä suoristusten alle silloin, kun haluaa latvoihin hyvää ja pysyvää taivutusta. Tuo KC-sarja on kuitenkin vissiin poistunut, ja ostinkin tuon ihan pilkkahintaan jostain poistosta, ja nyt se vetelee ihan viimeisiään.

Tulen raportoimaan tästä sitten joskus, kun saan kokeiltua. :)
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä