Kirjoittaja Aihe: Lämpösuoja  (Luettu 177708 kertaa)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
Vs: Lämpösuoja
« Vastaus #165 : 25.10.10 - klo:22:52 »
Totesin, että tälleen lyhyempänä hiukseni päättävät olla kiharat tein pesun jälkeen mitä vaan. Joka-aamuista suoristamista siis edessä... Mulla on se pinkkipulloinen marketti-Lorealin suoristusrauta-aine, mutta sitä nyt tuskin on hyvä kuivaan hiukseen lapata? Oma pulloni on Tallinnasta joten ohjetekstejä en ihan ymmärrä... Ajattelin eka tota teidän kehumaa Tresemmen suihkittavaa suojaa, mutta haluan pienenpienen pidon samalla. Alkoholitonkin pitäis olla. Ärh minkä mä oikeen ostaisin!
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa trinity

• Haiven
  • *
« Vastaus #166 : 31.10.10 - klo:14:13 »
Jee, tilasin Amazonista täällä kehuttua Nexxus Canopya: http://www.amazon.com/Nexxus-Canopy-Thermal-Protection-oz/dp/B00196BEXQ
Aika halvaksi tuli kaksi pulloa ja postarit, 14.40e. Toivottavasti on kehujen arvoista.
3a Miii

Poissa juuriska

• HAIRahtanut
« Vastaus #167 : 29.11.10 - klo:17:38 »
^ Voikos USA:n Amazonista nykyään tilata muutakin kuin kirjoja Eurooppaan? Aikaisemmin se ei ollut mahdollista.
5 dollarin alekoodi iHerbistä ensi kertaa tilaaville: VAM480.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #168 : 30.11.10 - klo:11:11 »
^ Ihan kaikkea ei voi edelleenkään tilata. Lainaus Amazonin toimitusehdoista:

Lainaus
The following items can be shipped to almost all destinations outside the U.S.:

* books*
    * DVDs
    * music
    * VHS videos

Additionally, some consumer electronics, health and personal care, home and garden, jewelry, pet supplies, shoes, software, sporting goods, tools, video games, and watches can be shipped to the following countries:

Australia, Austria, Bahrain, Belgium, Brazil, Canada, Chile, China, Colombia, Cyprus, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Greece, Hong Kong, Hungary, India, Indonesia, Ireland, Israel, Italy, Japan, Kuwait, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Malaysia, Malta, Mexico, Monaco, Netherlands, New Zealand, Norway, Philippines, Portugal, Poland, Qatar, Romania, Saudi Arabia, Singapore, Slovakia, Slovenia, South Africa, South Korea, Spain, Sweden, Switzerland, Taiwan, Thailand, United Arab Emirates, United Kingdom
(http://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?nodeId=596184)
1bMii, vaalennettu.

kaisasissi

• Vieras
« Vastaus #169 : 30.11.10 - klo:19:09 »
Minulla on lämpösuojana Paul Mitchellin Super Skinny Serum, jota laitan kosteaan tukkaan ennen föönausta ja lisäksi käytän Osiksen Flatlineriä vielä kuivaan tukkaan ennen suoristamista tai kihartamista. Tuo Osis ei ole mitenkään mieltä ylentävä tuote, mutta käytän sen nyt loppuun. Sen jälkeen siirryn käyttämään pelkästään tuota Super Skinnyä, se vaan tekee tukan niin ihanan siloiseksi.. Itse en noista INCI istoista mitään ymmärrä, osaako joku sanoa tuon tuotteen laadukkuudesta sen perusteella mitään?

Mietin myös, että onko nuo lämpösuojat ja muotoilutuotteet yleensä kovin vahingollisia itse raudalle? Tilasin juuri lookfantasticilta GHDn raudan ja haluaisin hoitaa sitä mahdollisimman hyvin. Vanhaan rautaani on tarttunut kaikista mömmöistä katetta enkä haluaisi samaa kohtaloa uudelle raudalle.. Voikohan sitä jotenkin puhdistaa tms?

Poissa juuriska

• HAIRahtanut
« Vastaus #170 : 04.12.10 - klo:19:47 »
^ Puhdistan omasta GHD:stäni kiinnijääneet muotoilutuotteet talouspaperilla. Aina kun olen käyttänyt rautaa, putsaan sen kun se on vielä kuuma. Levyt lähtevät pyyhkäisemällä puhtaaksi ja muoviosat paperin läpi kynnellä rapsuttamalla.
5 dollarin alekoodi iHerbistä ensi kertaa tilaaville: VAM480.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #171 : 13.12.10 - klo:17:58 »
Totesin, että tälleen lyhyempänä hiukseni päättävät olla kiharat tein pesun jälkeen mitä vaan. Joka-aamuista suoristamista siis edessä... Mulla on se pinkkipulloinen marketti-Lorealin suoristusrauta-aine, mutta sitä nyt tuskin on hyvä kuivaan hiukseen lapata? Oma pulloni on Tallinnasta joten ohjetekstejä en ihan ymmärrä... Ajattelin eka tota teidän kehumaa Tresemmen suihkittavaa suojaa, mutta haluan pienenpienen pidon samalla. Alkoholitonkin pitäis olla. Ärh minkä mä oikeen ostaisin!

Hankitko jo jonkin? Mulla on myös hakusessa lämpösuoja (föönausta varten); mieluiten alkoholiton ja mielelllään myös kevyesti muotoileva. Alkoa haluan tuossa tuotteessa erityisesti välttää, kun latvapainotteisesti tulee käytettyä eikä mulla ole niin välttämätöntä nopea kuivuminen kun en käytä suoristusrautaa.

edit. Got2Be'llä on tuo Smooth 'n chic -lupaa muotoilua ja lämpösuojaa... Tosin siinä on alkoa, joskin onneksi aika incin loppupäässä.
« Viimeksi muokattu: 13.12.10 - klo:18:13 kirjoittanut Jouana »
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #172 : 13.12.10 - klo:22:17 »
Tarviiko suihkittavan lämpösuojan kuivua ennen suoristusraudan käyttöä?
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #173 : 21.12.10 - klo:19:10 »
^ Kyllä, tietääkseni.  ??? Itse laitan suihkittavan lämpösuojan aina märkään tukkaan, kuivaan laittaessa lähmää ja pelkään että ei ehdi kuivua kunnolla ennen suoristusta. Joskus raudan alle on päässyt vahingossa tyvikohottajaa, kun olen kiireessä suoristanut ja on suhahdellut sen verran pelottavasti että huolehdin aina että hiukset on kuivat suoristaessa. Veikkaisin että jos tuote on märkää vielä suoristaessa se menettää sen lämpösuoja-ominaisuutensa? Näin ainakin maalaisjärjellä ajateltuna  ::)

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #174 : 03.02.11 - klo:07:56 »
Itse en ole nyt suoristanut, kihartanut tai föönännut tukkaani pitkään aikaan, joten minulta puuttuu lämpösuoja. Välillä kuitenkin on tehnyt mieli muotoilla hiusta noilla ja nyt tarvitsisin sen lämpösuojan  :P
Nämä kiinnostaisi:
-Tigi S-Factor Flat Iron Shine Spray Heat Defender
-KMS Flatout Hot Pressed Spray
-Redken Align12
-Paul Mitchell Seal and shine
-Redken Satinwear 02
-Nexxus Canopy
-Wella High Hair Flat iron spray
-KC Heat styler

Olen käyttänyt aikaisemmin jotakin Lorealin lilassa pullossa olevaa (en löytänyt ainakaan enää netistä sitä), Tresemmen lämpösuojaa, Osiksen Flatlineria ja GHD:n lämpösuojaa. Noista Osis ja GHD tuntuivat kuivattavan. Eli etsisin sellaista mikä ei sisällä denatroitua alkolia.

Poissa kiskis

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #175 : 15.02.11 - klo:09:04 »
Onpa muuten aikamoinen huijauspakkaus tässä Wellan suoristusvoiteessa.

Ostin tuon jo tovi sitten ja vasta nyt huomasin, että tuon purtilon pohja on tuon flex-sanan l-kirjaimen kohdalla, ja tilavuus vain 100ml! Katsoin tosiaan kaupassa vain hintaa ja purkki vaikutti ihan hyvän kokoiselta. Tosiasiassa pohja onkin hämmentävän korkealla ja loppu pakkauksesta tyhjää "putkea"... kaikkea ne keksii. Tiedä sitten vaikka tuo 100ml olisi kovinkin riittoisaa mutta silti vähän ärsyttää että paketti on 3x todellisen sisällon kokoinen.  >:(

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #176 : 15.02.11 - klo:09:19 »
^ Oho! Onhan näitä "huijauspurkkeja" aina mutta tuo on jo naurettavaa.  0_0
Pistä kokemuksia kun olet testaillut! Vaikuttaisi ihan kivalta tuotteelta, mikäli vain on riittoisaa... Minkä hintainen tuo suoristusvoide muuten oli?

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #177 : 15.02.11 - klo:12:18 »
^^ Oletko jo käyttänyt tuotetta? Tuli mieleen, että jos olet sitä jo ehtinyt käyttää niin voisikohan olla kyseessä sellainen pohja, joka nousee aina ylös sitä mukaa kun tuotetta puristetaan ulos? Vaikka eipä tuo olisi ensimmäinen tuote, jossa pakkaus antaa hieman harhaanjohtavan kuvan.  ::)
1bMii, vaalennettu.

Poissa kiskis

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #178 : 15.02.11 - klo:18:15 »
^^ Oletko jo käyttänyt tuotetta? Tuli mieleen, että jos olet sitä jo ehtinyt käyttää niin voisikohan olla kyseessä sellainen pohja, joka nousee aina ylös sitä mukaa kun tuotetta puristetaan ulos? Vaikka eipä tuo olisi ensimmäinen tuote, jossa pakkaus antaa hieman harhaanjohtavan kuvan.  ::)

Oon käyttänyt sitä 5-10 kertaa... ei kyllä tullut mieleen että voisi olla tuollaisia 'nousevia pohjia'. Täytyypä vilkaista, kun loppuu, että onko pohja karannut vielä ylemmäs. :). Tosin, jos tavaraa on tosiaan vaan se 1dl niin voi hyvin olla että se pohja tosiaan on noin korkealla jo ostaessa.

wilma, oon tosiaan käyttänyt tuota muutaman kerran, enkä kyllä huomaa mitään erikoista, kai se asiansa ajaa. Mä en kyllä ole hyvä arvioimaan lämpösuojia kun oon aiemmin käyttänyt vaan alkoholillista suihketta, ja siihen verrattuna tää on parempi (ei korputa tukkaa). Valitsin tuon vaan sillä perusteella, että ei ollut alkoholia incissä (muistaakseni), ja tosiaan hinta oli vain n. 4€ joten ei paha vaikka purkki onkin pieni.

Poissa Sassy

• HAIRahtanut
« Vastaus #179 : 26.02.11 - klo:20:38 »
Alkoi kiinnostaa tuo Nexxus Canopy, sillä uusi rauta hakusessa ja samoin myös lämpösuoja. En kuitenkaan käytä rautaa kuin muutaman hassun kerran vuodessa ja välillä ehkä otsatukkaan, joten mitään megasuurta pulloa en kaipaa. Canopyssa on kuitenkin siis myös UV suoja? Voisiko sitä käyttää kesällä ihan auringolta suojaamaan vai pitäisikö siihen  tarkoitukseen hankkia eri tuote?
1c M ii, BSL-pituudesta kasvattelua vyötärölle