Kirjoittaja Aihe: Lämpösuoja  (Luettu 177640 kertaa)

Poissa Charleen

• HAIRahtanut
Vs: Lämpösuoja
« Vastaus #75 : 16.06.09 - klo:14:03 »
^ mä tykkään Got2be:n smoothing lotionista, toimi ainakin mun karheiden pidennyshiusten kanssa aivan tajuttoman hyvin :)
tekee hiukset pehmeäksi ja tuoksukin on aivan ihana, lisäksi hinta oli halpa.

http://www.got2b.no/index.php?id=251

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #76 : 16.06.09 - klo:18:28 »
^Voiko tuota käyttää kuivaan tukkaan? Mitä muita kuivaan tukkaan laitettavia lämpösuojatuotteita  (varmaan suurin osa suihkeita?) on?

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #77 : 18.06.09 - klo:12:45 »
Olen pullollisen Canopya käyttänyt nyt loppuun. Käytän aina kuiviin hiuksiin, reippaalla kädellä. Olen joutunut kyllä vähentämään suoristusraudan käyttöä, hiukset kuivuvat ihan silminnähtävästi. (Käytän poishuuhdeltavan hoitsikan lisäksi kahta jätettävää, muotoilutuotetta ja päälle vielä suihkin lämpösuojaa.) Canopy on jotenkin niin kevyt hiuksilleni, että mietityttää suojaako se tarpeeksi. Mutta muotoilutuotteessa on vielä oma suojansa, joten luulisin että riittää.  :D Tykkään canopysta kun se on suihkittavaa ja omalle hiuksistolleni kevyttä ainetta. Muuten en kyllä huomaa eroa muihin käyttämiini lämpösuojiin.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #78 : 18.06.09 - klo:13:09 »
^Voiko tuota käyttää kuivaan tukkaan?

Mä laitan ton Got2be:n smoothing lotionin kuivaan tukkaan. Ja sen jälkeen annan aineen kuivahtaa ja sitten suoristan. Hyvin toimii, ei lähmää eikä mitään.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #79 : 06.07.09 - klo:21:03 »
Saako Lanzan Smootherilla helposti lähmätukan? Mulla on nyt käytössä Redkenin Satinwear ja mietin, miten Lanzan Smoother eroaa siitä? Kummassakaan ei ole erityisemmin pito-ominaisuuksia vai onko?

Ren

• Vieras
« Vastaus #80 : 27.07.09 - klo:12:37 »
Mitä muita kuivaan tukkaan laitettavia lämpösuojatuotteita  (varmaan suurin osa suihkeita?) on?
Itsekin kaipailisin vinkkejä kuivaan tukkaan laitettavasta lämpösuojasta, tietysti mielellään vielä alkoholittomista. :)

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #81 : 09.08.09 - klo:11:51 »
Suihkuttelin tänään hiuksiini GHD:n Thermal Protector-lämpösuojaa ja ainakin näin ensimmäisellä kerralla hiukset tuntuvat tosi hyviltä.
Sain rautojen mukana tuon nimenomaisen lämpösuojan enkä taida osata käyttää oikein/se ei käy Tigin Uptightin kanssa.
Laitoin alle Uptighttia ja päälle GHD Thermal Protectoria ohuille/normaaleille hiuksille, kaikki kosteaan tukkaan, föönasin kuiviksi ja tulos oli takkua & hiuksista ikään kuin karisi tärkkimäistä jauhoa pois. Miten nuo tulisi laittaa, en ehdi odotella tukan kuivumista vapaana ja haluan tehdä kiharaa, en suoristaa. ???

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #82 : 12.08.09 - klo:19:16 »
^ Miksi käytät kahta samaa asiaa hoitavaa tuotetta samalla kertaa? Kokeile niitä erikseen, kummatkin kun antavat suojan kuumuutta vastaan. Uptight ei ainakaan tarvitse kaveriksi mitään, sitten lopuksi päälle voi tarvittaessa suihkuttaa hiuslakkaa.

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #83 : 12.08.09 - klo:20:03 »
Uptight tuntui jättävän pituudet jotenkin takkuisen tuntuisiksi, eikä rauta liukunut kunnolla.
Voi olla, että kummatkaan aineet ei vaan käy hiuslaadulleni.

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #84 : 12.08.09 - klo:21:27 »
Nexxun Canopysta on tullut mun ja äiskän lempparilämpösuoja. Tilasin sen muistaakseni ellenin ja Magian juttujen perusteella ja olen tullut siihen tulokseen, että oikeassa tyttäret olivat siinä mielessä, että se pieni silarimäärä ei haittaa. En ole saanut Canopysta mitään reaktiota kaulan seudulle, mikä yleensä tapahtuu kun käytän jotain silikonista latvoissa. Äitikin on suihkinut tuota ihan innoissaan ennen ilmakihartimen käyttöä, vei tietenkin mun putelin ;) Tilasin nyt meille molemmille ihan omat purnukat, jotta meidän kummankaan vaalennetut latvat ei menisi niin helposti pilalle noista lämpölaitteista. Tuotteen tehosta en suuremmin osaa sanoa, kun en kovin pitkää aikaa ole sitä vielä käyttänyt, joten pitkäaikaisia vaikutuksia en huomaa. Toivottavasti se kuitenkin auttaa, onpahan ainakin sellainen olo, että on yrittänyt :D

xXemoXx

• Vieras
« Vastaus #85 : 25.08.09 - klo:18:08 »
Mullakin olis haussa joku hyvä lämpösuoja, jonka vois pistää kuivaan tukkaan. Eikä sisältäis paljon alkoholia, kun esimerkiks toi osiksen tuntuu kuivattavan hirveesti mun jo ennestään kuivaa tukkaa :/

saras

• Vieras
« Vastaus #86 : 24.09.09 - klo:20:17 »
Ostin just TREsemmen lämpösuojapullon, ja hyvältä vaikuttaa. Tuoksu on sopivan mieto ja aine tekee hiuksista kivan pehmoiset. Hintaa tuolla oli se 8,90, ei mielestäni paha ollenkaan!

akuna

• Vieras
« Vastaus #87 : 25.09.09 - klo:09:01 »
Ostin just TREsemmen lämpösuojapullon, ja hyvältä vaikuttaa. Tuoksu on sopivan mieto ja aine tekee hiuksista kivan pehmoiset. Hintaa tuolla oli se 8,90, ei mielestäni paha ollenkaan!

En tajua mikä idea on markkinoida jotain tuotetta pelkkänä lämpösuojana. Nykyaikaisissa tuotteissa on muitakin ominaisuuksia, kuin pelkkä lämpösuoja. Tietysti joku haluaa hiuksiinsa pelkän lämpösuojan, mutta varmaan aika harvassa ovat ne jotka hiuksia muotoillessaan eivät kaipaa tuotteilta mitään muotoilevia ominaisuuksia!

saras

• Vieras
« Vastaus #88 : 25.09.09 - klo:14:10 »
No niin no, itse nimenomaan halusin pelkän lämpösuojan  ;D myyjä esitteli mulle muitakin purkkeja, joissa tuli lisänä hiusten suoristusta ja muuta vastaavaa. Mutta kun mulla on jo nuita muotoilutuotteita, niin en halunnut mitään extroja.

Strix

• Vieras
« Vastaus #89 : 27.09.09 - klo:22:17 »
Omituista.
Suoristin hiuksia pitkästä aikaa (yli kuukauteen), ainoastaan otsatukan tosin. Suihkun alle XZ-muotoilusuihketta ja vetelin raudalla. Ilmassa lemahti vahva alkoholin tuoksu kun en tosiaan ole ainetta käyttänyt hyvään hetkeen ja nyt latvat on todella erikoiset. Sellaiset... ryppyiset. Siis että hiusten pituus tuntuu muuten todella hyvältä, sileältä jne. Mutta latvat näyttää käpristyneen kasaan ja tuntuu karheilta kun sivelee niitä sormilla. Latvat on lisäksi hiljan leikattu, mutta tuntuvat silti ihan kankeilta alapääkarvoilta (pahoittelen ilmaisua, mutta en keksi lähempää kuvausta).
Pakko se on kai uskoa että se olis se viina sitten kyseisessä tuotteessa joka moiseksi vetää. Muuten hyvä, mutta ihan hirveää kun latvat sojottaa minne huvittaa.

Tuo kuitenkin peseytyy vielä järkevästi palashampoilla pois, silikonillisista en tiedä. Onko muille tämä tuttu ilmiö?