Kirjoittaja Aihe: Meikkiapuketju  (Luettu 140647 kertaa)

Poissa Liisi

• HAIRahtanut
Meikkiapuketju
« : 04.10.06 - klo:14:25 »
Tällaista aihetta ei taida olla vielä.
Minun lemppariripsivärini alkoi olla liian kuiva, joten kokeilin laittaa muutaman tipan sinne silmien kosteutustippoja. Se toimi loistavasti, ja ripsivärini on jälleen kuin uusi!
« Viimeksi muokattu: 21.07.19 - klo:05:22 kirjoittanut lynx »
2c M i

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
Vs: Meikkausvinkkejä
« Vastaus #1 : 04.10.06 - klo:16:15 »
Luin joskus jostain lehdestä että Madonnan leukanäpyt (::)) peittyy hienosti silleen että niiden päälle töpötellään peiteainetta huulipunasiveltimellä. Kokeilin itse samaa ja tosiaan, näpylän saa tolla tavalla tosi luonnollisesti piiloon. Eli peiteainetta menee vain sen punoittavan kohdan päälle eikä ympäristöön.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #2 : 04.10.06 - klo:17:47 »
^ Minä taas muistan lukeneeni jostain noista Madonnan leukanäpyistä, että ne peitetään siten, että peiteainetta töpötellään siihen näpyn ympärille ja sitten siitä viedään ainetta varovasti näpyn päälle. Suosittu aihe nuo Madonnan kuuluisat leukafinnit ;D ::)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #3 : 04.10.06 - klo:17:55 »
^Minä luin tuon saman vinkin joskus vuosia sitten suosikista, eli nimenomaan peiteaine näpyn ympärille ja sitten painellaan sitä näppyä kohti.  :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

maikku

• Vieras
« Vastaus #4 : 04.10.06 - klo:19:04 »
Tässä Britney Spearsin finnin naamioimiskikka. Tee siitä luomi ruskella meikkikynällä! Toimii!  :D

Poissa Rosey

• Hiushörhö
« Vastaus #5 : 05.10.06 - klo:14:39 »
Ja sit jengi ihmettelee, kun luomi vaihtaa paikkaa  :P

maikku

• Vieras
« Vastaus #6 : 05.10.06 - klo:17:13 »
^Ootko nähnyt Robin Hood, Sankarit sukkahousuissa? Ei siinäkään kukaan ihmettele.  ;D
http://www.imdb.com/title/tt0107977/

elluee

• Vieras
Meikkiapuketju
« Vastaus #7 : 27.03.12 - klo:18:42 »
Mä en tiedä onko tästä aiheesta jossain muualla. Mut tarttisin neuvoa huulien kanssa. Mulla on luonnostaan aika tummat huulet, vaikka oon iholtani tosi kalpea, ihmettelen siis kummasti. Ne on siis aika tummanpunertavat luonnostaan. Haluisin kovasti arkimeikkiin sellaset aika vaaleat nudet huulet. Ongelmana vaan on se, etten tiedä miten saan huulet tarpeeksi vaaleiksi. Koska jos laitan jotain vaaleeta huulipunaa/kiiltoa tai jotain, niin eihän se väri näy yhtään missään. Tykkään just kaikista vaaleista persikan ja pinkin sävyistä ja ihan semmosista nudeistakin.

http://www.chicintuition.com/wp-content/uploads/2009/02/hilary-duff-nude-lips.jpg

http://www.glamour.com/beauty/blogs/girls-in-the-beauty-department/0502-hilary-duff-date-night-makeup-idea-smoky-eyes-peach-lips_bd.jpg

http://www.temptalia.com/images/celebalike/celebalike_knightley001.jpg

Aikaisempi meikkiapuketju on arkistoitu.
« Viimeksi muokattu: 20.04.12 - klo:10:37 kirjoittanut Tuikkuli »

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
Meikkiapuketju
« Vastaus #8 : 27.03.12 - klo:18:49 »
^ Mä en osaa sen tarkemmin neuvoa, mutta ihmettelit tuota, kun on kalpea ja punertavat huulet, niin noin se menee mullakin. Ja monella muullakin, jotka kalpeita ovat eli veikkaan, että huulien punaisuus korostuu enemmän, koska iho on vaaleampi :)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa armi

• Tukkaguru
Meikkiapuketju
« Vastaus #9 : 27.03.12 - klo:19:21 »
^^ Peite- tai meikkivoidetta huulimeikin alle. :) Tulee huulimeikin sävy todella hyvin esiin ilman kummempia kikkailuja. Joillain meikkimerkeillä on myös peitevoiteen värisiä huulenpohjustustuotteita, mutta mielestäni peite- tai meikkivoide ajaa saman asian ilman ylimääräistä tuotetta. Kannattaa muistaa rasvata huulet ensin hyvin, niin ne eivät kuivu.
« Viimeksi muokattu: 27.03.12 - klo:19:23 kirjoittanut armi »
So it goes.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
Meikkiapuketju
« Vastaus #10 : 27.03.12 - klo:21:07 »
^^^^Japanilaisissa nettikaupoissa esim www.ichibankao.com on myytävänä lip concealereita. Minulla on oita pari, joista ainakaan canmaken lip concealer moist in ei kuivata huulia.  Parasta noissa on huulien värin häivyttämisen lisäksi se, että ne ei kasaannu huulten ryppyihin.

Poissa caessa

• Tukkaguru
Meikkiapuketju
« Vastaus #11 : 28.03.12 - klo:00:29 »
En kestä näitä silmänalusiani. Nyt on ollut jokapäiväistä taistelua noiden harakanvarpaiden kanssa. Jos haluan tummat silmänaluset peittoon, niin esim. kaupungilla pyöriessäni kun vilkaisen peiliin, niin ihan mielettömän näköiset juonteet silmien alla! Ei nuo pahat ilman meikkiä ole, mutta kaikki mahdolliset peiteaineet kasaantuvat niihin :-\. Ei sekään muuten haittaisi, mutta kun 22-vuotiaana muu iho on ihan siloinen, mutta sitten silmänaluset ihan järkyttävät. Mitä näille voisi tehdä? Kosmetologille? Joku hyväksi havaittu peiteaine? Entäs joku silmänympärysihon primer? Auttaisiko sellainen ongelmaan ja osaako joku suositella merkkiä? Luin myös Karkkipäivä-blogista, että joskus vaihtaminen jauhemaiseen mineraalipeiteaineeseen auttaa, osaako kukaan suositella tästä mitään merkkiä? Jotain jonka voisi ostaa esim. kicksistä, en haluaisi lähteä tilailemaan netistä, tulee kuitenkin väärä sävy.

Aloin tässä vielä pohtimaan, voiko vääränlainen puuterikin vaikuttaa asiaan? Tällä hetkellä on käytössä Lumene Natural Code Shine & Redness Eliminator, jota olen käyttänyt puuterin tapaan. Ei kai se vaan ole ollut kaiken tämän takana :-X... En ole nimittäin aikaisemmin tuota ostanut. Osaisikos joku suositella jotain hyvää puuteria, jolla saisi nestemmäisen peiteaineen pysymään paikoillaan? Kivi- vai irtopuuteri mieluummin? Onko puuterin hienojakoisuudella jotain merkitystä tässä tilanteessa?

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
Meikkiapuketju
« Vastaus #12 : 28.03.12 - klo:00:42 »
Mulla tämä Elfin peiteaine ei kasaannu lainkaan juonteisiin tai korosta kuivia kohtia:
 http://www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~126.htm:

1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Minsku

• Tukkaguru
Meikkiapuketju
« Vastaus #13 : 28.03.12 - klo:13:53 »
Mäkin oon tykännyt tuosta samasta elfin peittarista silmänalusilla. Se on sopivan kevyttä, eikä tosiaan ole kasaanunut juonteisiin. Se on myös sopivan peittävää silmien alle, mitään näppyjä sillä ei saa piiloon, mutta tuollaisille laajemmille alueille se on soppeli.

Poissa caessa

• Tukkaguru
Meikkiapuketju
« Vastaus #14 : 28.03.12 - klo:16:20 »
Saako tuota Elfiä ostettua mistään liikkeestä vai pitääkö tilata tuolta nettikaupasta? Ärsyttävää, kun postaritkin on kalliimmat kuin itse tuote >:(. Ja kaiken lisäksi light sävy on out of stock.