Kirjoittaja Aihe: Meikkiapuketju  (Luettu 140689 kertaa)

Poissa Liane

• Hiushörhö
Vs: Meikkiapuketju
« Vastaus #105 : 05.09.12 - klo:22:18 »
^ Tanya Burrillä ainakin on :)

Poissa Lapanen

• Tukkaguru
« Vastaus #106 : 10.09.12 - klo:00:07 »
Kaipailisin viileän kullan sävyistä luomiväriä. Mulla oli Urban Decayn Maui wowie, mutta varisevien glittereiden takia sitä ei tullut koskaan käytettyä, joten annoin sen kaverille. Maui wowien sävy olisi ollut muuten hyvä, ilman glitteriä. Onko kenellekään tullut vastaa viileää kullan sävyä? Lämmin kellankultainen multa jo löytyy.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #107 : 16.09.12 - klo:14:34 »
^ Kysymyksesi tuli heti mieleeni kun bongasin Rimmeliltä ihanan, viileän kullanvärisen luomivärin. Sävy 102 Backstage näyttää todella samansävyiseltä kuin tuo sinun aiemmin käyttämäsi. Ehkä hitusen tummempi tämä on, mutta mielestäni ei väri ole niin tumma kuin näyttää pakkauksessa olevan. Itse käytän arkimeikissäni yleensä yhtä, vaaleahkoa luomiväriä koko luomelle sormella levitettynä ja tämä soveltuu siihen hyvin - eli mikään kovin tumma ei ole, kun ei tarvi edes oikein häivyttelyä. Pigmenttiä on silti kivasti.

Käy kaupassa kurkkaamassa! Tämäkin on toki hyvin shimmerinen sävy, mutta ei tässä glitteriä kyllä ole. Tosi edullinenkin, olisiko maksanut noin 6€ :)

Poissa Lapanen

• Tukkaguru
« Vastaus #108 : 17.09.12 - klo:23:05 »
Kiitos Mindela!  :) Täytyykin käydä katsomassa tuota. Munkin arkimeikkiin kuuluu yleensä yksi vaaleahko luomiväri koko luomella, joten tuo voisi käydä siihen hyvin. Shimmeriä saa olla, glitteristä en niinkään välitä.  :)
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.

Poissa Lingon

• HAIRahtanut
« Vastaus #109 : 21.09.12 - klo:14:36 »
Mulla alkaa nykyisin silmät vuotamaan kaikista nestemäisistä meikkivoiteista. Mineraalimeikit ei ärsytä, mutta mitään tavallista meikkivoidetta en pysty käyttämään enää ollenkaan. Olen kokeillut monia merkkejä (Dior, Max Factor, Maybelline, Biotherm ja uusimpana Lorealin BB-voide), mutta joka ikinen ärsyttää silmiä pahasti, vaikken edes laittaisi niitä silmien lähelle. Kaikkia silmämeikkejä sen sijaan voin käyttää ihan normaalisti, eivät ärsytä ollenkaan.

Kellään kokemusta tällaisesta? Mikä tuon aiheuttaa, joku hajuste? Tällä hetkellä käytössä oleva Meowin mineraalimeikkivoide on ihan ok, mutta olisi kiva käyttää toisinaan myös nestemäistä meikkivoidetta. Mitähän merkkiä tässä uskaltaisi edes kokeilla?

Poissa WilloTheWisp

• HAIRahtanut
« Vastaus #110 : 24.09.12 - klo:20:26 »
Millä merkillä olisi hyvä viistopäinen sivellin geelieyelinerin levitykseen? Siis tällaisen http://www.vzits.com/enews/posts/userfiles/indelible-gel-eyeliner-21%281%29.jpg  levitykseen sopiva sivellin hakusessa. Mieluiten tosiaan viistopäinen, napakka mutta joustava... vaikea selittää, mielellään sellainen täydellinen :D ja millainen sivellin sopii geelieyelinerin levitykseen silmien vesirajalle?

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #111 : 24.09.12 - klo:20:36 »
^Mulla on useampi Sigman viistopäinen sivellin ja hyvin toimivat geelieyelinereiden kanssa. Jos viitsii/pystyy tilata, niin suosittelen sieltä tilaamista, ovathan nuo kohtuuhintaisiakin.

http://www.sigmabeauty.com/makeup_brushes_s/159.htm
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa WilloTheWisp

• HAIRahtanut
« Vastaus #112 : 25.09.12 - klo:15:34 »
^ Kappas, ei tosiaankaan ole hinnalla pilattuja!  :) kuinka nopeaan ovat toimittaneet tilauksen?
Täältähän on pakko tilata heti kun saan edellisen nettitilauksen sotkut selvitettyä. Kiitos vinkistä Od3ssa!

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #113 : 25.09.12 - klo:22:36 »
Mulla on kyllä viime tilauksesta jo hyvän aikaa, että en muista, mutta luulen, että alle parissa viikossa. Sen yli jos menee, niin sitten mulla alkaa jo hermot kiristymään ja mitään ton suuntaista en Sigmasta muista saaneeni ;).
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #114 : 25.09.12 - klo:22:43 »
^^Minulle on tullut yksi paketti alle viikossa.  :o Siinä on täytynyt olla mukana myös tuuria. Yleensä paketti on tullut n. viikossa, mitä olen muutaman kerran tuolta siveltimiä tilannut.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #115 : 25.09.12 - klo:23:03 »
Onko mineraalimeikeissä muita rasvoittuvaihoisten suosikkeja kuin Meowin Flawless Feline ja Lauressin Minimalist? Nuo olen onnistunut bongaamaan foorumilta, mutta onkohan multa mennyt joku ohi?

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #116 : 25.09.12 - klo:23:21 »
^Ainakin Coastal Scentsin Silk Cover, sitä käytin itse aikoinaan ahkerasti.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Georgina

• Hiushörhö
« Vastaus #117 : 07.10.12 - klo:19:12 »
Millä ihmeellä saisin luomivärit ja rajaukset pysymään?

Minulla on rasvoittuva iho. Olen kokeillut pohjustustuotteita mm. Goshilta, Lumenelta, Malu Wilziltä ja Isadoralta, sekä lisäksi ihan perus-peitevoiteen käyttöä primerina. Yksikään ei saa meikkiä pysymään. Rajaukset pysyvät siisteinä ehkä pari tuntia, jonka jälkeen ne ovat jo aivan suttuiset, ja luomivärit kasaantuneet luomivakoon. Rajaukset eivät meinaa pysyä alaluomillakaan, vaan lähtevät valumaan silmänurkista. Olen käyttänyt Grimasin mustaa luomivärinappia, perus pullo-kajaleita, vahamaisia kyniä, tusseja sekä geelimäistä vedenkestävää väriä, mutta yksikään ei pysy. Kiukuttaa, kun haluaisin pitää yläluomilla paksuja kissamaisia rajauksia.

Poissa Lapanen

• Tukkaguru
« Vastaus #118 : 07.10.12 - klo:19:43 »
Mulla toimii pohjustajana parhaiten Urban Decayn Primer Potion ja Too facedin Shadow Insurance. Molempia oon tilannut Lookfantasticista tai BeautyBaysta.

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #119 : 07.10.12 - klo:23:36 »
^^Mulla ei rajausten kanssa ole enää ollut ongelmia, mutta luomivärit ei pysy montaa tuntia paikallaan ja kaikki tökötit ja menetelmät on kokeiltu. No, ainakin siltä musta tuntuu. Rajauksilla oli toki taipumus ennen muinoin mulla liueta yläluomen yläpuolelle ja tuli ostettua jos jonkinlaista rajauskynää, mutta yksi parhaimmista  ja ok-hintaisista on yhä vielä Goshin Velvet Touch Eye Liner ja toinen hyväksi todettu on Urban Decayn Creme Eyeliner. Joten eihän se auta kuin kokeilla mikä sulla toimisi parhaiten :-\