Kirjoittaja Aihe: Meikkiapuketju  (Luettu 140495 kertaa)

Poissa Mindela

• Tukkaguru
Vs: Meikkiapuketju
« Vastaus #165 : 17.11.12 - klo:17:51 »
Tuumasta toimeen, tilasin tuon Lime Crimen punan. Meinasin tilata myös tuon NYXin Shocking Pinkin, se näytti oleva melko edullinenkin, mutta päätin kuitenkin odottaa ensin Lime Crimen saapumista koska NYXin sävy saattaa olla liian tumma. Toivottavasti sävy olisi hyvä :) Kiitos vielä vinkistä!

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #166 : 17.11.12 - klo:18:15 »
Eipä kestä! Tuo LimeCrime tuli ihan välittömästi mieleen - ja olen kyllä itse tykännyt LC:n punasta (minulla on se kirkkaanpunainen, voin lämpimästi suositella kaikille pigmenttistä "oikeaa punaista" etsiville). Pigmenttiä tosiaan riittää!
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa pinkfrank

• HAIRahtanut
« Vastaus #167 : 19.11.12 - klo:09:34 »
Olisko kellään suositella tämän Lilan linkittämän kuvan väristä huultenrajauskynää? Mahdollisesti aika pehmeää, vahamaista mitä voi käyttää koko huulilla. Aivan ihana meikki!  :l http://4.bp.blogspot.com/-YNZM0-8xJdw/T1O0t8WCY-I/AAAAAAAAChg/D_n5LE303Lo/s1600/277745501988805399_kzuCITzt_c.jpg

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #168 : 19.11.12 - klo:11:53 »
MAC Magenta? Gosh Glam Pink (vähän vaaleampi muistaakseni)?

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #169 : 27.11.12 - klo:10:56 »
Mistä johtuu kun luomivärin pinta muuttuu kovaksi? MaxFactorin earth spirits nappi kyseessä, uusi ja olen käyttänyt ehkä neljä kertaa tuota. Mä olen ottanut sitä sormella ja sen jälkeen aplikaattorilla. Aloin vain nyt ihmettelemään, miksei luomiväriä tule kunnolla ja pinnassa on sellaisia kovia kohtia joista väriä ei lähde. Ne kohdat pitää nyt varmaankin rikkoa että saan taas otettua väriä.

Mistä tuo pintajuttu johtuu? Painanko mä liikaa sitä luomiväriä? Tosi ärsyttävää.  >:(

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #170 : 27.11.12 - klo:11:16 »
^joko  sormi ja / tai  applikaattori on ollut likainen ja luomivärin pintaan on tarttunut rasvaa tai kosteutta. Tai sitten tuo käyttämäsi applikaattori "kiillottaa" luomivärin pintaa. En osaa selittää tuota jälkimmäistä miksi noin tapahtuu, mutta joidenkin luomivärin kanssa tuota tapahtuu aika helposti.

Kannattaa rapsuttelemaan sekä pinta rikki hammastikulla tai tuossa jälkimmäisessä tapauksessa voi korkeampi sivellinkin riittää rikkomaan tiiviiksi painuneen pinnan.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #171 : 27.11.12 - klo:11:26 »
^ Aplikaattori mitä käytin, oli ihan uusi myös. Sormi myös puhdas, pesen kädet aina ennenkuin alan meikkaamaan. Eli varmaan tuo viimeisin vaihtoehto. Voi harmi, mulla on joskus käynyt näin todella vanhan luomivärin kanssa, mutta luomiväri oli silloin jo vetelemässä viimeisiään eli rippeet vain jäljellä. Ajattelin että johtuu vain siitä että on niin vanhaa niin nakkasin suoraan roskiin. Aikaisemmin ei ole näin käynyt uuden luomivärin kanssa.

Eipä auta kuin rapsutella tuota pintaa rikki. Huomasin myös että tämä kyseinen luomiväri on paljon kovempaa kuin muut luomivärit mitä mulla on. Muut luomivärit mitä käytän, on sellaisia että jos painaa kovaa niin murenee mutta tämä on koko nappi sellaista kovaa massaa.

Höh, mä en kyllä jatkossa enää osta tätä kyseistä luomiväriä, rasittavaa jos nyt aina hetken käytön jälkeen pitää alkaa rapsuttelemaan pintaa rikki.  :-\

Poissa Maëlle

• Hiushörhö
« Vastaus #172 : 07.12.12 - klo:02:11 »
Olen alkanut himoita violettia huulipunaa, mutta kalskahtaisiko se pahasti kuparisen tukan kanssa (meinaan hennata...)?

Poissa Georgina

• Hiushörhö
« Vastaus #173 : 08.12.12 - klo:14:20 »
Kaipaisin silmämeikkivinkkejä.

Minulla on vihreät silmät, joihin violetit luomivärisävyt sopivat erinomaisesti. Pidän violetista, mutta sillä meikatessa lopputuloksesta on tullut auttamatta melko dramaattinen. Joskus sitä haluaisi kuitenkin vähän pehmeämpää ja vähäeleisempää lookia, varsinkin jos on päällä jotain paljettia tms. Kaipailisinkin siis vinkkejä miten meikata vihreät silmät siten, että niiden väri korostuu, mutta näyttämättä kovin dramaattiselta.
Suosikkiluomivärejäni ovat mm. The Body Shopin Baked-to-Last-sarjan sävy Quartz sekä Goshin kolmen värin paletti Pink Sunset. Otan mielelläni vastaan vinkkejä myös muita vihreäsilmäisille sopivista tuotteista!

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #174 : 08.12.12 - klo:15:56 »
^ Miten olisi kultaan tai punaiseen taittavat ruskeat tai murretut harmaat? Nuo toimivat myös yhdessä violettien kanssa, jos pelkkä violetti tuntuu joskus liian dramaattiselta.

Omat luomivärini ovat pääasiassa MACilta, joten muilta merkeiltä en osaa juuri vinkkejä antaa. MACin neutraaleista ja ruskeista sävyistä omat suosikkini ovat Satin Taupe (sopii hyvin yhteen violettien värien kanssa), Sable, Handwritten, Mulch, Patina, Woodwinked, Copperplate ja Shale. Sekä ehkä yllättäen tumma hohtava sininen Deep Truth. Karlasugarilla on näistä hyvät swatchit täällä. Muilta merkeiltä löytyy varmasti aika samanlaisia sävyjä.

Poissa Firestarter

• HAIRahtanut
« Vastaus #175 : 12.12.12 - klo:13:16 »
Osaisiko joku suositella Natural coden cristal peachia vastaavaa huulipunasävyä joltain toiselta merkiltä?
Tässä vielä swatchi cristal peachista http://i68.photobucket.com/albums/i18/Dradelion/Blogger/svy1.jpg

Olen tosi onneton löytämään itselleni sopivia huulipunasävyjä, mutta sattumalta heräteostoksena tehty cristal peach osui nappiin. Ongelmana on että koostumus on turhan kuivattava, eikä pysyvyyskään ole parasta luokkaa. Toivoisin siis melko ellei täysin vastaavaa sävyä mutta paremmalla kestävyydellä,kosteuttavuudestakaan ei olisi haittaa  :)

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #176 : 12.12.12 - klo:15:53 »
Katselin tuota ja vähän huulimeikkejä sävystä - vaikea sanoa kuitenkin noiden swatchien perusteella. Läpikuultava, kevyen shimmerinen ja ehkä korallipinkki? Kävisin MAC:in tiskillä ja kurkkaisin ainakin Plink!, Syrup ja Shy Girl -punat, joku muukin saattaa olla lähellä. Ota puna mukaan ja pyydä myyjiltä apua!

Poissa Maëlle

• Hiushörhö
« Vastaus #177 : 12.12.12 - klo:19:25 »
^^ Clarinsin Rouge Prodigen sävy Rosy Coral voisi olla tsekkaamisen arvoinen, mutta shimmer on aika huomaamatonta siinä.

Poissa Firestarter

• HAIRahtanut
« Vastaus #178 : 12.12.12 - klo:22:46 »
Kiitos Lila ja Noctuid! Kaikki ehdotukset vaikuttavat lupaavilta,ehkä keksin niistä useamman joululahjan itselleni  ;D Shimmerin huomaamattomuus ei haittaa jos tuo Clarins muuten on sopiva. Tärkeintä on että tiedän mille tiskeille suuntaan huomenna Stockalla  :)

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #179 : 13.12.12 - klo:01:01 »
Firestarterin tavoin mullakin on pinkkikuume. Haluaisin matan, ei liian vaalean pinkin huulipunan, jota voisi käyttää freesaamaan kasvojen ilmettä ja muuten melko värittömiä kasvoja. Sellaista pakkasen puremaa pinkkiä, jos tuosta nyt tajuaa mitä ajan takaa. Huulipuna eii saisi olla pahasti violettiin taittavaa kuitenkaan, sillä se saa minut sairaan näköiseksi.  :) Edit. Enemmin siis vaikka korallin suuntaan menevä pinkin sävy.

« Viimeksi muokattu: 13.12.12 - klo:01:04 kirjoittanut Eiffe »